2024年5月29日 星期三

深圳閒逛

近期潮流興返深圳食玩買,我亦趕上行一轉,而家深圳同七年前相比,城規交通真喺又靚完善,每個商場的都有主題,內外設計新穎,而且面積非常之大,

食店亦性價比高,店員好有禮貌,味道啱我,去一間任食燒烤店,美團有優惠,我地無美團 App,佢直接同我地用買,真係慳唔少,原價 ¥130,而家¥79,跟 YouTuber  介紹足跡去逛,搭地鐵穿梭深圳各大商場,可以足一天。
網紅食店
等位有椅坐,仲有店員招呼飲品,好貼心,2人消費170人仔
[深圳之眼] 崗夏北地鐵站 ,網打卡點,全中國最大地鐵站,五條地鐵線的轉車站
壹方天地夜市....龍華站

另一間
網紅食店,有自動燒,另有店員負責幫手放烤串提示燒烤完成,好服務
2人消費175人仔
奈雪的茶,又喺另一網紅店,店長知我喺香港人,我普通話唔掂,佢接用廣東話溝通,原來佢喺廣州人,每杯只喺19蚊人仔,香港30蚊,但不可比較。
網紅超市
盒馬鮮生 (阿裡巴巴旗下),訪問店長話香港顧客佔60%,店務員呀姨好好人,當日好多客,佢都幫我地揾貨又查價錢,笑哂

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 得閒近近地去逛下,依家深圳環境唔錯

      刪除
  2. 閣下久違了!北上消費是一股潮流,但為甚麼有這股潮流的呢?老闆黨議員話香港生活指數高,梗係鬥唔過深圳,他們不去自我反省,反而建議政府徵收陸路離境稅,以加重市民北上負擔,減少市民北上。其實咁多香港人北上消費,除了物價平之外,深圳的環境、品種選擇、服務態度、創意都比香港強得多,香港老闆們要挽回香港人心,改改吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你
      無乜題材咪少上載
      香港深圳好多文化民情唔同,好難比較,但消費者好精明,性價比差距好明顯,大家的選擇就証明咗。

      刪除
  3. 性價比係好重要,唔係人人都有無限金錢.

    回覆刪除
  4. 好攪笑有個牌寫明新鮮現炒^_<榴槤千層蛋糕好食?我朋友讚好抵食,兩個人175蚊人民幣食一餐二人,吾貴,最緊要無限時。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈…宣傳啫,意思只喺即時烹調,間間食店都喺即煮架喇,但太油膩,我麻麻地,朋友話好正,性價比超高。
      無唔限不特只,價錢好合理,又無加一服務費,深圳太多餐廳選擇,只係朋友去過介紹我地,都唔識用佢地團購,聽朋友話仲平。

      刪除
  5. 無憂無慮周圍去食共玩,真係好寫意。

    回覆刪除
  6. 近年真係好多人北上消費, 國內改變咁多又真係吸引既.

    回覆刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享