2024年8月16日 星期五

去咗中山逛下

近日上咗去中山逛下,今次只係由中港碼頭乘搭船上去,並不是行近日熱爆嘅深中通道“,船程一個半鐘,好快到中山港碼頭。

今次只有我地包車,由一個導遊加司機,用專屬7人車我哋去景點較方便。導遊揸車喺碼頭接咗我哋之後,就去景點逛下,首先就去[中山博物新館],太多人太塞車,半小時車程,用咗一小時,內地天氣熱爆成 40°C,實在太熱景點又太人加上放暑假嘅小朋友塞爆,只係入去逛咗一陣就走咗。

跟住就返酒店下午茶,今次入住 萬豪集團旗下,中山艾美酒店主要抖下食少少嘢 ,原本訂咗三半下午茶,但太塞車,搞到四點半先到。




13 則留言:

  1. 我都想去中山,不過呢排太熱門,等遲啲冇咁多人先.

    回覆刪除
  2. 中國發展一日千里,旅遊設施也越來越好,另一方面,國內同胞生活質素不斷提升,他們也都會到處遊覽,所以,人多是可以理解的,尤其是正值暑假,人多天熱,真係有啲怕怕。待暑假過後,天氣又冇咁熱,相信是出動時機了。

    回覆刪除
  3. 天氣咁鬼熱人又多,真係怕怕呀.

    回覆刪除
  4. 看來[中山博物新館]很新穎和佔地寬廣。40度C實在太熱了。
    我沒有專程往中山玩,但有兩次路經,團隊導遊讓我們購物、吃乳鴿、騎馴服的馬。並沒有參觀景點。

    回覆刪除
    回覆
    1. 暑假太多人去中山博物館,無乜睇過,有機會下次再去,我去中山多次,但無乜景點,順德比較多嘢玩

      刪除
  5. 有包車和司機帶住周圍睇景點 , 真方便喎 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...係方便,但有團友交流吓,就然啲

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享