2014年1月1日 星期三

卡塞爾(Kassel) 可以找回小時候老師講述童話故事的記憶。






在此祝
各位blog友
2014年 
新年進步!
開心快樂!

哈哈!2014年第一篇blog是繼續前住德國「童話之路」,希望大家未忘記喇!



辮子姑娘故事,戶主真的織了一條辮子放在窗外,真搞笑。

德國中部「阿爾斯菲爾德」(Alsfeld),這裡真是童話之鄉,不少房屋外亦裝飾以童話有關的佈置。





其中一間窗戶外以小紅帽的故事為主題,人偶造形就一般,但十分有心意麻。

 
屋外水井的蓋上的就特別加裝上色彩奪目的青蛙王子故事的主角雕刻。












  其中以最熟悉要算是白雪公主和七個小矮人故事啦。

鎮上小巷逛走其中,看看屋外的童話主角裝飾,真是樂在其中,可以找回小時候老師講述童話故事的記憶。

這是我的至愛活動,小鎮市集售買民生食品居多,見有一些天然有機花香薰包,香味清新怡人,嗅了一下人也精神抖擻,有多種香味,送給朋友好選擇呢!
 鎮上小巷給我發現有香噴噴薄餅和三文治,賣相好吸引,
可惜我早餐吃得太飽了。


















 在另一間甜品糕餅店,就展出情人節心型士多啤梨蛋餅,未食見到都開心,好sweet呀,旁邊放上一包包的紅茶葉,餅食和紅茶絕配,老闆真是細心
 超讚!

  

團友買了心形餅批sweet sweet!

再在鎮上行行, 
哈哈!見有一隻豬宣傳牌,不明白寫上甚麼
但好可愛!
逛進去看看........

原來是新鮮豬肉店宣傳牌,德國人愛吃豬肉,所以豬肉店特別多,內有各式德國主食鮮豬肉、香腸、罐頭食品出售,入到去感覺好潔淨,無臭味,貨鮮物美。
有一位女仕正在購買,與店員有傾有講,言談之間就知是熟客了,價錢與香港高級超市相比,它較便宜。











哈哈!大家是否覺得奇怪,我有興趣入豬肉店參觀呢!
理由簡單不過,家父退休前就是開鮮豬肉店吧!!





 我要多謝導遊「佳哥」,詳細為我們解說德國傳統桁架木木石屋的構造和歷史!
下面再展示「阿爾斯菲爾德」(Alsfeld)特式桁架木屋







24 則留言:

  1. ich wunsche dich ein gutes neue Jahr.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你!
      新年快樂!
      德文你都識!勁~~

      刪除
  2. happy new year~~~
    我去旅行都好鐘意行超市同肉鋪的~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳!
      新年快樂!
      哈哈!街市有時都幾有趣發現架

      刪除
    2. 係呀~因為我都好鐘意睇下人地d身價同我地有咩唔同~

      刪除
    3. 喺呀!行下睇下,
      妳會發覺香港啲嘢好貴,澳門可能平啲啲,
      由其喺靚蔬果、肉類。
      香港同澳門比起外國,
      至平喺可樂、老麥(^^)

      刪除
  3. 新年快樂!
    你個標題係咪Alsfeld先啱??

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!
      新年快樂~~
      標題就承上個啫

      刪除
  4. 要好熟啲童話先知啲公仔代表咩喎
    新年快樂~~~幾時出發^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!!
      你又啱喎!
      我有啲公仔諗咗好耐,都唔知喺邊個故事!
      2月2日出發

      刪除
  5. 新年快樂 !! 身體健康
    咁多公仔係窗戶既

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳!
      新年快樂,健康至重要呀!
      房屋啲公仔喺童話故事主角,村莊喺童話村麻

      刪除
  6. 祝你新年進步 ! 事事如意 !
    進入童話世界令人忘憂 , 跟住行下食品店 , 這行程非常開心呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳!
      健健康康,一切順意!
      童話好令人進入簡單純淨世界!
      食店我有興趣

      刪除
  7. 回覆
    1. 佢地好有心機,攞設童話故事公仔!好靚

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享