2013年12月23日 星期一

今日從新再上載我的遊蹤



在此祝
各位blog友

聖誕節快樂!
 新年進步!
一切順意!
旅遊四方!





















  
話咁快就到2013年尾喇!自從9月 yahoo blog宣告摺埋,各位blog友都大費周章,四圍尋找其他地方再上載自己的blog,大部份blog友今次都搬到 嚟 blogspot ,google 又有 gmail、whatsapp方便麻,我諗大家搬blog大行動到今日應該告一段落。
而嚟到新地方,百事都不順,所有寫新blog、上載相片都要重新學習,哩度又分 g+ 或 blogger兩種摸式,要分享都好煩!


今日之後再上載我的遊蹤,
多了不少初相識yahoo blog 友,
 之前上載了yahoo blog發表的舊post,希望大家再認識我!
舊blog友都知,嚟緊農曆新年我會出埠去旅行,今年也不例外, 

十一月睇咗「修哥、Joe Junior、謝老四」的「小生去→西、葡」,幾有回憶,好想再舊地重遊,如今決定成行往「西班牙、葡萄牙」11天,二月初就出發啦。

 相信今次「西葡之旅」是我往歐洲長途旅行的最後一次,
去到咁遠真喺幾攰,體力有限,不竟唔喺年輕,
往後應該去近啲地方旅行!
而且我哩blog亦會有些放變,今次歐洲旅行post 完咗後,
就會繼續上載四圍去旅行嘅post !


首先送給各位blog友,

我自家製來年2014年月曆,同舊年一樣,
小小心意!
希望大家有用喇 !



















 



























































稍後繼續上載未完成的「德國童話之路」!


48 則留言:

  1. 又唔知搞乜,
    無哂各位留言!
    仲要去咗哩度回應

    回覆刪除
  2. 之前有留言的blog友真喺唔好意思!!

    回覆刪除
  3. g+ 或 blogger兩種摸式其實係有咩分別? 我到依家都唔清楚 @.@

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔清楚兩者分别!
      只喺有時無法回覆blogger留言。

      刪除
    2. 我認為g+應該類似fb嘅媒介……blogger就係最簡單嘅網誌!

      刪除
    3. 多謝說明!我都唔知會點解咗揀g+,好似分別好大,
      但我同Florence都用咗又無得改。

      刪除
  4. 歐洲長途旅行的最後一次>> 咁即係唔黎我度? 嬲你! kakaka 講笑啫. 咁今次西、葡有冇地方係未去過架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔去歐洲旅行啫,無話唔過嚟探訪麻!放心一定搵你招呼下我

      刪除
  5. 路霸:聖誕快樂!我剛從南美返港,將會更新網誌。看完《三個小生去旅行》,有機會都想到葡萄牙走走。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳!
      聖誕快樂!
      我同妳一樣,想重遊一次西葡,好懷念
      期待妳南美之旅

      刪除
  6. 吓, 點解又無晒我地D留言架??? , 之前我也問過你點解變左霸路???
    我想講話你個2014年月曆好靚呀, 多謝你呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思!我咁情況試過幾次!我名喺google要咁先批準,“路霸“唔批多謝妳!月曆少少心意!

      刪除
  7. 唔好意思!我咁情況試過幾次!
    我名喺google要咁先批準,“路霸“唔批
    多謝妳!月曆少少心意!

    回覆刪除
  8. 最後一次喇???有d唔捨得添

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!其實俾自己多啲選擇旅遊地房方啫!
      可我會再重新計畫下!
      不過可以俾自己多啲選擇麻,
      暫時無乜心水!去向未明,但blog照寫架

      blog

      刪除
    2. 咁又係~我會繼續追你既遊記架~~
      你真有心~整埋月曆~

      刪除
  9. 您好
    2014年月曆好靚呀!
    Merry chrismas & Happy New Year!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!新年快樂
      希望妳鍾意月曆!

      刪除
  10. 再者:昨日曾經到訪留言

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知妳之前有留言!
      但想回覆就失去妳留言!

      刪除
  11. 係噃……真係唔見左以下呢段:
    ***年曆好有心思,好靚呀!多謝晒!
    其實十幾日不算是太長途的行程,只是機程長、及因為你在冬天出發,日短夜長加上溫差大,所以人也覺得特別疲憊,但要是你在明媚的天氣出發,你就會覺得精力充沛得多……明白假期有時不能由自己控制的。
    話說回來,都係嗰句要是在漫天雪地裡,能浸在露天溫泉水中……不管有多倦,都能舒緩﹐之後吃個豐富的日式料理,再躺在暖暖的疊疊米上……哇!E-G-班-呢****

    回覆刪除
    回覆
    1. 再寫!!
      我都覺得十多個鐘機程、加上十多日行程緊密,都幾勞動!天氣反而影響不大
      年紀漸大喺主因,以前可以一落機可以跑行程,而家........!
      提意的冬日露天温泉浴,在多年前北海道嘗試過,確好舒服,食物好好,可能下次旅程會安排下!!
      多謝妳

      刪除
  12. Happy boxing day! 好多謝你的心思月曆,很精美!
    路霸祝你來年一切順利,新年快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳!
      新年快樂!!
      希望妳鍾意新年月曆!
      小小心意(^^)

      刪除
  13. 哈哈, 由歐洲改到亞洲 / 非洲??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會再重新計畫下!
      去向未明
      不過可以俾自己多啲選擇麻,暫時無乜心水
      非洲唔會喇~~

      刪除
  14. 早前blog友提到我亘copy, yahoo blog摺埋有可能遺失哂所有blog内相片的問題!
    今日確定!相片原全妥當並無失蹤:-):-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 資料無流失是好事……要是流失了,就真的笑不出來!

      刪除
    2. 多謝妳提醒!
      真喺好彩!!

      刪除
  15. 我都好怕長途機,由其是要轉機就更加攰。
    三個小生去旅行好好睇,日日都追呢。
    新一年的日歷好靚,相片好美。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳!
      我都喺睇咗想再去下西葡,但我喺去11天,
      同08年行程有分別。

      刪除
  16. 路霸,其實亞洲也有不少好地方,好似以前我有去過既柬埔寨,印度,New Zealand等,機程也是少個10小時,你可以考慮下呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳提意!
      今次旅程後,可以慢慢再安排!

      刪除
  17. The calendar is very beautiful. I have been to some of the places in the photos. I prefer to visit Europe in Summer. The night sets in later.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你喜歡!
      月曆內的相片
      都想引起大家的回憶!

      刪除
  18. With best wishes for a happy New Year! 祝新年快樂!希望你繼續漫遊世界!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!!
      新年快樂!
      生活寫意!
      希望妳鍾意新年月曆!

      刪除
  19. 各個月曆都好有特色 , 你非常好心思呀 ! 謝謝 !

    回覆刪除
  20. 路霸,你仲好fit呀,仲可以長途!去多一次南美,伊瓜蘇保證去完話坐多三十個飛機都抵.祝2014順順利利!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你!
      我唔好意思!
      而家先睇到覆你,好諷刺,
      喺我而家喺里斯本,無聊先睇到
      我唔fit
      十多個鐘無問題,但三十個鐘就唔掂
      南美我無錢去!
      想去都唔得:-):-)
      祝一切順利!

      刪除
  21. 我都想去西葡,但我五月六月去,天氣比較好,祝旅途愉快,多謝你的美麗月厝.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你!我唔好意思!
      而家先睇到覆你,
      夏季西葡頗熱!
      要留意下!!

      刪除
  22. 祝您馬年行好運!身壯力健!萬事勝意!
    西葡值得去,景色怡人,我前年都舊地重遊。年紀漸長,我都開始怕坐長途機,之後都只係去日韓多。
    祝西葡之旅完滿精彩!

    細姑姐

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!回港喇!
      順利完成旅程!
      多謝妳祝福!!
      喺呀,妳都再次去西葡,真喺好值得再去,
      長途機我暫時無問題!
      遲啲就都會近近地去番附近地方玩

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享