2014年9月3日 星期三

“柏特斯加登”﹙Berchtesgaden﹚白色黃金之旅

 昨天爬了一整日“楚格峰”大雪山,高山反應令身體疲憊不堪,
一晚無話到晨早,起來便去 參觀今日的重點“白色黃金”。

哈哈!這是古代賜與“鹽”的專稱,可想而知古代“”的珍貴程度,
非我們現代人所能想像,鹽是人類的必要元素,但內陸無海洋,就只有依靠鹽礦的“岩鹽”!
  由酒店出發到國王湖比鄰的“柏特斯加登”(Berchtesgaden),這個“德、奧”邊境小 鎮,在這座阿爾卑斯山腳下的城鎮裡,還有處名為鹽洞(Salt Mine)的景點,是有著500年歲月的採鹽礦坑。



  這處地下岩洞有豐富的含鹽礦脈,曾為小鎮帶來繁榮氣象,
如今礦場的風光不再,卻以另一種方式活化這鹽礦令它再綻放光芒。



鹽礦的多個入口


  鹽礦內使用的小列車軌道
 可見鹽礦的列車入口只可僅僅容小列車和一個人的高度!


我們就是乘坐這小列車進入地底鹽礦。(車長穿著是十九世紀初礦場工人製服,他亦是鹽礦內的講解導賞員)
http://s.pixfs.net/js/jquery.lazyload/grey.gif





買票進入博物館後,大家在服務臺前選擇自己合身的的工作服才能進入鹽礦參觀。
溫馨提示鹽礦禁止拍照,因為鹽礦像主題公園般,為大家拍下每個值得紀念的一刻照片,稍後供大家選購(不會硬銷的),大家乘列車入口是拍攝點之一!

我們要換上礦工服待工作人員安排後,
乘著昔日採礦到車駛入山內礦洞參觀這鹽礦
小列車在黑暗的曲折的隧道內穿前行,
真有電影“奪寶奇兵”的驚心動魄探秘感!
再轉乘搭電升降機直落幾百呎的地底。
在幽深的坑洞裡感受舊礦場的特殊氣味。




































整個參觀行程礦坑內的採礦機具仍一應俱全,大家不要以為鹽礦內工人
將一舊舊岩鹽掘出地面,實際是用高壓水槍,先溶解岩鹽,將鹽水用大水泵抽上地面,再在工廠內烘乾機成鹽的。
除了沒有礦工在此繁忙奔走外,
幾乎皆如舊時模樣,大家從中得知昔日礦工採岩鹽的辛酸淚。
但最印象深刻的當然是溜木梯的時候啦! 
  


































昔日礦場並無太多升降機械上落,所以礦場便利用木製滑道,
方便工人快速落到礦坑,
而我們在鹽洞內亦玩玩這些刺激的三層樓高的木製滑道! 
它的斜度雖不至於到90°,但亦有80°,在旁邊觀看的其他人下去時,
整個人就緊張了起來,沒有任何防護裝備,只要跨坐在木梯上,
雙腿張開、身體後仰,然後溜下去行了。
但短短的幾秒鐘,還是讓我不禁尖叫了好幾聲,
注意:大家在滑落前要準備好拍照動作,
因為滑道亦是礦場公司為大家拍攝點!
再參觀完幾個展覽間後,又到另一滑木梯的機會啦!
可能有前一次經驗的關係,這次就沒那麼害怕,
反而可以輕鬆應付了呢!

鹽礦內有一個頗大的地下鹽湖,我們可搭船遊於鹽湖之上,
其實並不這是船,只是一個機動大浮台吧,在“船”開動後,有放射激光的舞動圖案,
是相當特別的體驗 ,而最獨特的體驗,就是搭船悠悠晃過鹽湖,
寧靜無聲而幽暗深邃的地底世界,在心中創造出截然不同的風景,
也留下鹽礦的獨特記憶。

 遊玩完畢有一小瓶岩鹽贈品,是可食用的,
當然這裡已不再生產岩鹽的!
但這手信店內亦有不少有多種混合有香料、辣椒的岩鹽給大家搜購
價錢不貴的,每瓶大約3歐元。
 令有岩鹽製的浴鹽,護膚品是女士恩物。
















有趣的鹽盅、晶的飾品亦是至佳手信的!

















  






參觀完畢離開鹽礦,在出口設有當年被上地面的模擬巨型鹽水管來一個總結!

 













38 則留言:

  1. 印象深刻的溜木梯>> 好玩又刺激, 我尖叫了二次......哈哈@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 想問現在溜木梯時有燈照著的嗎??
      我那時"SIR" 落去是"黑蚊蚊的", 真的好刺激....

      刪除
    2. 滑梯超高,我初初唔知架,望落去有啲腳軟,
      去到無理由咁衰仔行樓梯落去架
      頂硬上,好快好刺激,玩第二愛上咗,之後好想玩多幾次!
      而家滑梯有燈,但好弱!

      刪除
  2. 英國倫敦也有這種山窿小火車,百年前用來送郵件。

    回覆刪除
    回覆
    1. 又未見過喎!
      好得意。
      妳介紹下!

      刪除
  3. 回覆
    1. 直到好似跳樓咁!
      好近你,去玩下呀!

      刪除
  4. 條木梯,睇見怕怕,無其他方法落去?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可行樓梯落去架!
      但會俾人笑喇!

      刪除
    2. 因為屋企人打算去德國玩,睇緊跟永安果個德國團,定翠明尼個。見到要Sir落去,幫佢地問清楚,話聲佢地知

      刪除
    3. 明白!
      哩個行程幾好架,唔辛苦,
      永安行程點架??
      幾錢?
      可能翠明貴啲

      刪除
    4. 永安EFH10M都係深度遊,行程都唔錯,佢地話最優惠價,連稅萬八左右,其實兩個團都唔錯,所以心大心細,仲未決定到

      刪除
    5. 我睇咗永安哩團萬八都幾平
      行程都有一半相同,但自費幾多!
      由其最後一日,要自費慕尼黑市內觀光。

      刪除
  5. sir滑梯真係幾刺激喎
    坐小火車都好玩

    回覆刪除
    回覆
    1. 超刺激架!
      佢幫我地影啲相,表情好搞笑

      刪除
  6. 回覆
    1. 妳有機會去參觀下,
      附近國王湖景色好靚,
      值得去玩下!

      刪除
  7. 估唔到參觀鹽硬都有咁多種唔同鹽產品手信買,真令人大開眼界,俾我去到實變成盲搶鹽。
    P.S. 睇過你D blog你係咪多數跟翠明D團?睇黎無論行程,食宿都好ok噃,除左遇到D低質素領隊令你不快之外。呢次我去西葡係跟勝景,希望可以遇到個好領隊喇!
    其實除左睇你個blog之外,我仲有睇你網友小t的blog,睇網友D旅遊blog,真係好似自己有份跟埋去玩咁開心㗎。唔知你可唔可以介紹一D同類嘅blog俾我睇下呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!我都買唔少岩鹽做手信!
      多謝你咁捧場!
      我喺用“旅遊代理”幫我搵行程的,唔喺我自己搵架!
      佢應我要求出發日期,佢睇哂乜嘢旅行社行程啱我,就搵到哩啲團,
      因為我要深度遊,翠明喺多啲,所以近年都喺用佢,之前喺用勝景,
      但佢咁年無啱我行程。
      其實我去咁耐,都喺得一個超衰,就喺早年西葡個團,
      我亦喺“小t” (佢喺sweet girl) yahoo 年代至今的 blog友,
      佢真旅遊達人,出行次數喺我網路友人中之冠,佢仲寫blog好好,又快到得人驚!
      你幾多號出發去西葡?
      我有blog友又喺今個用跟勝景去西葡!

      刪除
    2. 我係27號12天團,唔知有冇咁橋遇上你blog友呢?

      刪除
    3. 揾旅遊代理確係一個省時便利好方法,其實我跟勝景主要係佢地可以好早就喺官網話你知成團與否先報名,咁就可以安心請假喇!佢地D團比其它旅社貴D,至于貴左喺邊可能要去完番黎至知囉。
      我絕對同意你講小t好sweet,而且仲好有童真,有D似金庸筆下的郭襄,又係鍾意周圍遊歷,仲有個好錫佢嘅媽咪添,真幸福呀。

      刪除
    4. 哈哈!真巧合~~
      你同我blog友都喺同埋27號一團出發去西葡!!
      佢喺單身一位女士去架,
      你幾多人一齊出發,
      希望你地大家可以好好享受!
      因為代理一早知那些團會成出團架,所以介紹給一定OK,再由我揀!
      而且有折扣,又可以碌咭,嘻嘻......我好市儈!
      同意呀!小t 喺好女仔!

      刪除
    5. 係呀?咁著數,我都要有樣學様至得,呢D唔係市儈,係善用資源,公益廣告都成日話唔好有咁多廚餘,要保育地球先生,當然包括錢也𣎴能浪費,慳左果D攞黎買手信不知幾好。你方便介紹下你用邊間代理嘛?
      我係同我另一半去,應該都會去埋茶會。

      刪除
    6. 佢喺叫張小姐
      你地大家互相關照下!

      刪除
    7. 係呀,又可以互相幫手影下相呀。傾下偈咁,唔錯喎!

      刪除
  8. 世事嘅嘢,有時就係咁巧合,唔係點會有人中六合彩吖!

    回覆刪除
    回覆
    1. 張小姐亦會去12號茶會,你地到時相認下先!

      刪除
    2. 張小姐去咗荼會,
      相認唔到,
      佢團號42,
      佢想問下你地幾多號??
      到出發時可以相認麻!
      互相關照下!

      刪除
    3. 我都去左,團號11,12

      刪除
    4. 今日茶會真係好多人,所以相認有難度,到時領隊泒野叫號碼就知了。

      刪除
    5. 你哩團42人,真多人!
      多謝你地呀!
      00:30肮班超正
      玩足12天
      旅程愉快
      玩開心啲

      刪除
    6. 溫馨提示:西班牙全部酒店都有免費wifi架!超正!

      刪除
  9. 原來除了海鹽之外,還有礦石鹽,真是開了眼界,謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都喺咁大鄉里,
      岩塩聽得多,都喺第一次知點開採!

      刪除
  10. 又坐鹽礦列車入山洞, 又坐木製滑梯, 好有主題公園機動遊戲feel, 不過滑梯我要棄權喇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺幾有主題公園feel,由其喺礦洞列車,而且又有可以了解多咗歷史資料,
      滑梯真喺要沖破心理障礙,我都喺頂硬上咋!

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享