2014年10月9日 星期四

柏特斯加登(Berchtesgaden)而一間酒店的好與壞,並非是來自它有幾多粒星星

































出外旅行(不論團遊或自由遊)入住酒店是必然的事,大家一定有遇上不愉快的事,但開心的亦不少,而一間酒店的好與壞,並非是來自它有幾多粒星星,而是接觸客人的最前線員工就是決定性,不知就裡的人有一個概念就是德國人一定是冷傲、不久言笑,但當你看見上面的相片感覺如何呢?
而事原酒店內罕有免費WiFi的,由於我這手機白痴,花了不時間亦搜尋不果,唯有硬著頭皮出去前枱詢問一下,這位漂亮的女職員熱心地花了不少唇舌解說,但亦不得要領,最後她直接幫我的手機搜尋,最後完滿解決,全程都是亦笑容滿面,說說笑笑令客人輕鬆自如。
PS:以上經歷與下面的一間酒店無關!!

柏特斯加登(Berchtesgaden)是在阿爾卑斯山下的度假區,入住酒店後時間尚早出外逛一逛,酒店外就是購物大道。
冬日手信店舖亦已提早關門,只有酒吧和咖啡室營業,由於在阿爾卑斯山度假區,所以冬日亦有不少滑雪人士來此度假!


 這裡距離奧地利薩爾斯堡只有20公里,所以奧地利名物莫札特朱古力店亦有開設。




 原來有不少店舖做緊冬日大減價!
逛了一會兒,店舖亦無甚麼特別手信可購買,
只有回酒店休息吧!

早上起來,走出露台呼吸一下清新的“阿爾卑斯山”空氣。
冰涼的空氣令人心曠神怡,精神抖擻。
 還可以欣賞阿爾卑斯山,柏特斯加登被阿爾卑斯山所環抱,
其中的瓦茨曼山脈的山峰高達1300至2500米的山峰,
是德國的第二高峰,另一座耶那峰(Jenner)高1874米。
 酒店餐廳裝飾古意盎然,餐桌佈置整齊餐具典雅,見微知處,由這可看到酒店的質素,今天的五星級酒店不負眾望!
 餐廳的大窗,可以看到阿爾卑斯山,享用豐富早餐之餘更可以欣賞山岳美景!




















23 則留言:

  1. 旅途上遇到的有趣人和事,印象特別深刻^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯呀!
      若喺遇上靚女就更好喇!

      刪除
  2. 莫札特朱古力我未食過呀!你有冇呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有食過,味道唔錯,
      但我覺得甜咗啲!

      刪除
  3. 這裡風景好靚 , 最尾第三幅相好似油畫一樣 , 謝謝分享 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿爾卑斯山真喺好靚架,
      多謝妳欣賞!

      刪除
  4. 回覆
    1. 只要笑一笑,氣氛都唔同哂,
      好多問題都易解決,好的服務態度就喺咁之麻!

      刪除
  5. 你影呢個莫札特朱古力係德國品牌黎架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哩度的確喺德國,
      但無留意噝咪德國出品!
      次次見都喺奧地利

      刪除
  6. 睇到呢度,我决定要揾次冬天跟團去西歐,因為D雪景實在太靚,你講得啱,旅遊除左景點,當地遇到的人和事,亦都係旅途中樂趣之一。近日你upload快左,我地唔駛等咁耐了,真係好嘞。
    P.S.呢次西葡之旅玩得好開心,團友好nice,领隊o.k.,最主要係另一半識到班鍾意shopping嘅團友。每日不論休息站,超市,百貨公司都照買不誤架。亠亠

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈......多謝你咁捧場!
      冬天有冬雪的確美~~
      旅行遇到好事要表揚
      近日清閒咪快啲上載以免大家離我而去
      嘻嘻........西葡團內有線人報料麻,完全掌握
      知你地食得好完足玩得好開心

      刪除
  7. 一定係櫃枱職員見到香港俊男喇. :P
    跟後的酒店風景好靚.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!多謝妳咁捧場
      阿爾卑斯山的確好靚

      刪除
  8. 您好

    莫札特朱古力 , 我食過呀!
    我估 多數係 唔同 品牌。
    Yeah!我都係覺得甜咗啲
    我喜愛Dark chocolate多D。

    真的 [阿爾卑斯山的確好靚],
    我也定了一個願望要 [冬天去西歐] (^+^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗喺凍嘅地方啲人口味重,
      北海道朱古力都比較甜,
      冬天去阿爾卑斯山可睇雪景,
      夏天有好靚花草,
      四季都靚!

      刪除
  9. 望住哥個景食早餐真係好正~就算係食杯麵都會覺得好正^^
    我上次去東歐旅行......個個東歐國家d人都好粗魯好無禮貌..
    得德國好d架咋!!唔知係咪佢地國家有錢d有關呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 一早起身見到靚到無得顶
      喺度食早餐好正,
      剩喺食個景都夠!
      每次旅行遇嘅人都唔同,
      可能我上次去東歐無撞到啲衰人,

      刪除
  10. 莫札特朱古力 , 係德國品牌!!?? 我一直都當係奧地利品牌......@@
    N 年前總公司, 奧地利公司老闆每回來香港開會(一年3-4次),
    他都把莫札特朱古力, 攜來香港給我們作手信.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知喺咪德國出品,只知奧地利成行成市,反正都不太重要。
      我記得妳提過下,之前喺奥地利公司做過,又去過當地工!

      刪除
  11. 同意你的說法,其實無論什麼行業,員工的質數才是成敗關鍵……

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀!
      只有員工真誠對客人才可以令到人感受到!

      刪除
  12. 在餐桌旁看著窗外美麗的景色,心情大好,當然是食得也滋味了。

    回覆刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享