2014年12月27日 星期六

德國值得買的伴手信 1~~

每次去旅行總少不免買伴手信,
而且好多網友亦會提問,當地值得買的特式手信,
通常每post一個網誌,我都有提供當地手信資料,
今次我來一次過總結 ,方便網友們搜購。

今次德國深度旅遊的第一站呂貝克(Lubeck)名物,“杏仁糖”(Marzipan),
而老店(Niederegger)出品至有水準,用上純杏仁製作混有香橙、榛子多種口味,
不太甜,好香杏仁味,每細盒只賣2~4歐元,
可以在當地購買,慕尼黑2號客運樓亦有出售!



 在“哈默爾恩”(Hameln)街頭,可以買到同捕鼠人為主題的老鼠棉花糖,
食味一般,但做型有趣。


 在卡塞爾(Kassel)當地超市買到歐洲生產出品的"金莎朱古力",一盒4條包裝是9粒庒,味道較香港買到的香濃,而且size較細,只是2歐元超平。

但要提防超市收銀員找少錢,當日就找少了錢,結果我們多名團友一起要嘈到去分店經理,最後要她即場清機,原來她收多了不少客人的錢,太不老實
經理道歉補回差額~~


















“金絲糖”在"不來梅( Bremen)"是較有名氣的小吃,脆脆外売,不太甜手信不錯。
 可愛的正版德國“泰迪熊仔”(TerryBear)在"羅滕堡(Rothenburg)"的Terryland專門店有售,要知TerryBear熊公仔價錢不菲,
由玩具級的80~400歐元不等,到收藏家級數幾千歐亦有,
手信當然是要價廉物美的,就可買女士喜愛的手挽袋,幾至十多歐元起有交易。



Toby袋只售9.95歐元仲有折扣


 羅滕堡(Rothenburg)另一名物,就是Kathe Wohlfahr出品的“胡桃夾子"木公仔,
他們以全人手製造,造型可愛有趣,在家擺設非常有德國特式,公仔有大有細,價錢合理,由十多歐到二三佰歐元都。
另一系列“小販香芬煙公仔” 59歐元



中開身,放入專用香芬精香煙,燃點後由公仔口部噴出香芬煙,有趣。



 一個“ 釣魚郎”價錢與上面的相若。





































 家居用品中,以“新舊天鵝堡”出品的咕咰套至有瞄頭。
 手工精細典雅,每個50歐元。
紅色粉藍色天使刺繡咕咰是舊天鵝堡限定

天鵝標誌是新天鵝堡限定
8吋紀念掛牆碟

  
































在馬爾堡(Marburg)買到當地生產的著名“莫色耳”(Mosel Saar Ruwer Wein)白酒,在德國具有代表性的白葡萄酒,以上一支價值 6歐元
清新香甜,低酸度。


符茲堡主教宮出品的白葡萄酒(味道較Mosel稍遜),但價錢要5歐。


“紅茶葉”亦是非常好手信,價錢都是2~5歐元100g


喜愛烹飪的網友可以在市集買到各式香料,2~5歐元就有100g


 





















這是一少部份伴手信,
與網友分享交流一下伴手信心得
謝謝!

55 則留言:

  1. 我鐘意釣魚郎同個 bear bear 袋

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩款都好有特式,
      terrybear好多老翻,喺專門店買就有保證\(^o^)/

      刪除
  2. 老鼠棉花糖好搞野 :D
    熊仔手挽袋咁抵嘅咩?!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀!幾得意,但食味麻麻!
      bear手搀袋廿歐,仲有折,
      真喺好平,上面有個唔使10歐(≧·∇≦)
      買滿50歐仲有退稅(≧∇≦)

      刪除
  3. 回覆
    1. 無喺嗰道買
      香港Sogo有得賣,日本出的香薰,又平又多選擇!

      刪除
  4. terrybear同胡桃夾子真係貴,係collector's items呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啲真喺好靚,亦都喺好貴,
      收藏品級唔喺普通人買得到~

      刪除
    2. 妳先喺最多德國資訊,
      我地哩啲班門弄斧\(^^)/

      刪除
  5. 回覆
    1. 嘻.............
      旅行好氣氛將帶回港與家人分享^_^

      刪除
  6. 回覆
    1. 喺幾好味,好香杏仁味
      我噚日喺TimeSquare CitySuper 中庭 聖誕市集有售
      細盒聖誕包裝賣HK$130

      刪除
  7. Toby袋~抵呀!! 杏仁糖好似幾正.
    “泰迪熊仔”(TerryBear)在"羅滕堡(Rotherburg)"我係處敗左幾個鎖匙扣作為手信.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈……就喺見toby袋咁抵先買咁多個,女士們至啱,鎖匙扣幾好呀,易拎\(^o^)/

      刪除
  8. 老鼠棉花糖個樣好攪嘢﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 外型幾得意,
      喺喎……仲有老鼠形餅未上載\(^o^)/

      刪除
  9. 好多收穫喎 , 小販香芬煙公仔好得意 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 手工喺幾靚,但拎回港就大問題,包裝盒好大個(>_<)

      刪除
  10. 我鍾意食 Giotto,很輕,很脆。你買手信很有研究喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺英國親友話我知金莎歐洲版晤同,
      先留意到有分別。
      邊有乜嘢研究……見乜買乜*^O^*

      刪除
  11. 感覺上德國人做事好嚴謹認真,又好少見會咁唔老實喎~~~@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 世界上乜人都有,
      我親友亦在德國遇上同樣情況
      而且壞人隨處都喺,
      自己小心喇╮(╯_╰)╭

      刪除
  12. 好野~出新blog~
    好勁呀~~~~係一次過既德國旅行手信定去咁多次德國既手信??
    好多種類呀!!我好鐘意哥d木公仔呢!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳支持!
      喺一次德國旅程買的伴手信,所以有見到有post 1出現。
      有家室就是這樣,遲啲妳就明白,
      我好like胡桃夾子,但屋企地方有限(>_<)

      刪除
    2. happy new year呀~~~
      0我~~~原來係咁~~~~
      其實我都好鐘意擺設...但煩在要抹~~~

      刪除
    3. 多謝
      喺呀,我都有哩個煩惱!

      刪除
  13. 霸兄,記得去年也有同你講新年快樂,原來咁快又一年,依家趁機會祝你有個愉快新年..
    我一向都是睇你多留言少,德國我住過差不多二年,總算有些認識和感情,而你把德國三個城市都串錯,本來冇乜所謂,不過講聲比你知.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!
      我亦祝你闔家來年
      身體健康!生活愉快!
      我哩啲半桶水,無乜文化
      請問那些地名串錯咗呢??

      刪除
    2. 霸兄,其實我都唔想講,我試過在兩個财經博客留言,講博主操作錯誤,但我一出聲講,博主尚未出聲,班盲毛擦鞋仔就話我想出名,想抽水,唉我想出名?寫爛鬼博出到名?
      講人錯是要好大勇氣的,因為係人都是想人稱讚,不是每個人都肯虛心接受,而且我又不是想出書,又不想出名,也不是寫财經博,點叫做抽水?只不過股海浮沉多年,唔忍心見一些人輸得慘,所以才講幾句,拿短短幾個月,現眼報咯,輸到班盲毛眼坦坦.

      哈默爾恩 Hameln
      不來梅 Bremen
      羅滕堡 Rothenburg

      刪除
    3. 哈哈............
      多謝你指校就真,
      好多blog友都提醒我錯別字呀,
      大家好有心
      錯就要認麻,無問題架~

      刪除
  14. 路霸,你去過咁多次歐洲,請問你邊間旅社比較好?我想計劃去瑞士,睇過好幾間旅社的行程,大家都有點不同,好難選擇﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!
      祝妳闔家新年快樂~
      我都跟過好多間,若以去瑞士為例,
      個人覺得勝景遊Kuoni較理想

      刪除
  15. 路霸,祝你新年進步,身體健康,生意興隆!
    2015更勝2014。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!
      祝你闔家新年快樂!
      身體健康!

      刪除
  16. 路霸兄, 多謝您呀, 快到特別日子總係見到您溫馨留言, 記住一班blog友, 真係好窩心呀, 所以我都即刻過番o黎祝福您先 ^.* 祝路霸兄新年快樂, 身體健康 ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 客氣~~
      多謝妳長久支持我!
      大家都要開心渡過2015年\(^_^)/

      刪除
  17. 祝你新年快樂 ! 身體健康 !

    回覆刪除
  18. A good collection of Germany souvenirs. The teddy bear bag is beautiful. I recall seeing the wooden doll in Rothenburg.

    回覆刪除
    回覆
    1. 德國伴手信款式都幾多又唔太貴!
      泰迪熊袋真喺幾平
      胡桃夾子我都好like~

      刪除
  19. 琳瑯滿目, 美不勝收. 買齊的話都幾係嘢.
    祝節日愉快, 身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你的祝福!
      哈.....真喺幾重!

      刪除
  20. 買手信都幾考人, 又怕親朋好友唔啱用, 又要輕巧易放入行李喼.

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確喺,自己like,人她可能覺得無用,入喼真喺超煩,通常都超磅╮(╯_╰)╭

      刪除
  21. 請問rothenburg 的bear 店 24/12/2015 個日會唔會開? 好想去買啊

    回覆刪除
  22. 請問rothenburg 的bear 店 24/12/2015 個日會唔會開? 好想去買啊

    回覆刪除
  23. 請問你去德國係跟邊個旅行社呢?謝謝!

    回覆刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享