2015年1月4日 星期日

西班牙主題 2015年月曆


每年初都有做月曆送給各位blog友,今年也不例外
今次以我早前西班牙、葡萄牙旅遊影物作主題,
西班牙、葡萄牙旅遊是近年大熱,團計數目真不少
真是要多謝
"香港無線電視"(TVB)
"旅遊節目"三個小生去旅遊(西、葡篇)
胡楓、謝賢、 joe junior 












28 則留言:

  1. 好精美的月暦,西葡美景盡在其中,隨後就會推出西葡之旅嗎?今年還是計劃過年外遊嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝
      西葡天氣一般幾好,景色又靚*^O^*
      喺呀!我好快上載西葡篇。

      刪除
  2. 電視影响力真係大,介紹完啲食店又係排長龍

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺好的節目先可以有咁多共嗚
      哩個特輯由發不少銀髮一族去旅行!

      刪除
  3. 回覆
    1. 喺呀!
      修讀建築的人
      一定要去考察參觀。

      刪除
  4. 好靚呀, 多謝你呀! 睇完你D靚相攪到我又想心思思去西葡添.

    你今年農曆年還打算出門嗎? 上次你說過打算不再去長途旅程了, 真的嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使客氣,多謝支持!
      哈哈~~妳咁都記得,
      我暫時仲考慮緊~~

      刪除
  5. 日曆好有心思相片好靚 , 我最鍾意 2 月 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝
      其實每一個月曆也帶來美好回憶~~

      刪除
  6. 華~好靚呀~~多謝你~~~
    我都幾鐘意西班牙~有意再以自由行形式再遊覽~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳支持就真,
      西葡好多景點都有可觀性,
      但時間有限,
      北部的華倫西亞煙火節,
      好熱鬧架,
      可惜要好啱時間……(>_<)

      刪除
  7. 都唔算全是清一色風景月曆
    設計簡潔

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝
      哈哈...........只喺我自己今次西葡旅行,較喜歡的相片!

      刪除
  8. 好靚! 謝謝呀~
    西葡好值得去, 建築物好有特色.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈……多謝妳!
      西葡旅遊確唔錯架*^O^*

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享