2015年1月19日 星期一

西班牙、葡萄牙(直布羅陀)之旅(2014年)(團遊西班牙系列)

巴塞隆納地標“聖家大教堂”用上百多年仍來建成


































西班牙、葡萄牙(直布羅陀)旅行共11天之旅2014年初的旅程,
由於 Yahoo blog 2013年尾關門大吉,搬遷blog ,加上先父病重過世,重重事件影響,
拖延了一段長時間,終於今天可以上載了,
重新上路.....,有關注我blog都知,我已經在2008年首次前往西葡旅遊,事隔六年再重遊舊地,愛西班牙食物、風景、歷史................
當然或多或少也受
"香港無線電視"(TVB)
"旅遊節目"三個小生去旅遊(西、葡篇)推動,事不延遲立刻出發 
其實「西、葡」行程選擇不多,各旅行社的編排大同小異,
主要都是由巴塞隆納開始,里斯本尾站,或相反里斯本入,巴塞隆納走,中途在德國轉機,今次由於參加與08年一次相同的旅行社,所以開始和回程亦是相同。
有所不同只是遇上一位能幹細心的女性領隊,亦是我跟團旅行十多年,首次由女性領隊帶團。



























出發航班是零晨先飛法蘭克福轉飛巴塞隆納,十二小時便來到法蘭克福只是早上五時多,只是稍等一小時便轉飛巴塞隆納。





匆匆忙忙上航班,兩個多小時便到巴塞隆納機場,晨早九時到達,
陽光普照來迎接我們落機。


















 與第一次感覺完全不同,08年的巴塞隆納機場亦常殘破。
現在是換然一新,全新的客運大樓,光線充足,寬闊的空間,嶄新設備完善,
有香港國際機場的影子。

















全新的客運大樓人頭湧湧,果然是歐洲最繁忙機場之一,空間大感覺不擠壓。

















全新的客運大樓亦設有電動行人路,乘客可快捷離開機橋,往海關入境大樓,


少不了購物中心,不乏名牌店舖。






海關人員非常有效率,過境順利,我們到達行李區,行李亦未到達。


待全部團友領回行李後,便離開客運大樓,醒目的領隊已安排好旅遊車。

哈哈...........要提一提,我們全團只有十八位團友,坐上一架四十八人的旅遊車,
車廂內空間之大,簡直超爽!
高、瘦、美的領隊小姐打點司機和當地靚仔導遊

由落機到出客運大樓全程只需一小時,全部安排妥當上了旅遊車,
現在只是早上10時多,我們便往巴塞隆納市,開始參觀市內景點了.........

43 則留言:

  1. 事隔多年你仍然參加這間旅社的同一行程,必定是好好啦,可否介紹比我^_^全團只有十八位團友,坐上一架四十八人的旅遊車,即是一人2.6個座位,比我參加的攝影團佔坐位還要多,讚呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實上次領隊超差,鬧爆佢呀,
      返港勁投訴佢,詳情可以睇番我2008年西葡之旅,我只因出團時間上可以配合才再揀這團,並不是佢較好(>_<)
      我喺跟翠明,仲有好多其他旅行社選擇
      今次真喺我十多年歐遊出團最少人一次

      刪除
  2. 西班牙真係啱旅行,shopping、美食、風景、建築樣樣齊

    回覆刪除
  3. 我都認為18至24人嘅團最好,旅游巴可以揀位坐,無論食飯,觀光都快捷妥當,我跟果個42人團就差好多,只有领隊覺得好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 正常30人一團,
      42人又比較多,我遇過有48人,
      咁多人實在太亂╮(╯_╰)╭

      刪除
  4. 你跟邊間架?我跟過翠明同勝景遊~勝景遊哥次真係超棒~~~~
    西葡真係好好玩~我之後要去多次自由行西班牙先得~
    我2010年去機場已變靚靚~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喺跟翠明,哩間普普通通,只喺啱我出發時間。
      勝景遊都幾好,前幾次有跟過,近年時間唔啱無再跟佢,
      西葡真喺幾好,嘢好食、景好靚!
      哈.......08年好殘,而家我見到好靚,原來2010年已改建好!
      多謝妳話我知\(^_^)/

      刪除
    2. 0我~我都鐘意跟胯景~不過會貴d~
      係呀~~~岩我食呀...佢個乳豬好好味~~~
      應該我之前第一次去都係殘架~~~因為我去到記得無咁光猛~~
      使咩客氣~

      刪除
    3. 都喺……勝景貴啲,
      但我主要喺出發時間上要配合,
      乳豬超好味、黑毛豬仲正\(^o^)/
      依家新客運樓好好多O(∩_∩)O

      刪除
  5. 一團人人數少少地真好呀, 大家容易溝通, 氣氛都熱好多.

    回覆刪除
    回覆
    1. 原本喺架,
      但有兩對夫婦相識的,玩自閉,
      全無溝通~~
      其他團友好融恰

      刪除
  6. 西班牙我只去過幾次巴塞隆拿。葡萄牙就只去過一次Lisbon,我較鍾意葡萄牙。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩...去過幾次,
      哈.......妳咁近無所為喇。
      里斯本都㡬殘破,但細細地好似放大版澳門!

      刪除
  7. 好想看直布羅陀出口處是怎樣的.

    回覆刪除
  8. 遇上好領隊真係好好彩要畀多啲tips!!!hahaha...
    巴塞個新機場又真係幾光猛幾靚喎@@ 同埋最緊要過關快有效率,最怕果啲左查右問驚死你會留低做黑市居民咁,好心啦!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈........喺呀!仲要喺女仔,佢都幾好人,不果吸煙就麻麻哋!
      哩個機場幾好,但細過香港機場一半有多,blog友小t話佢10年去嗰時都用緊,五年前喇
      其實歐洲入境,海關見你喺跟團,領隊又有團友名單,都放一碼的。

      刪除
  9. Good! I can see your Spain blog from now on.

    回覆刪除
  10. 您好........(^+^)

    西班牙 、葡萄牙沒有去過啊!
    「旅程」看來是開心愉快 ........(^+^)


    回覆刪除
  11. 十八位團友坐咁大架旅遊車 , 座位任坐同時可以影到兩邊唔同景色 " 正 "

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...............任坐,任影無人同成我爭!

      刪除
  12. 最愛西葡鄉郊小鎮.
    葡萄牙 PORTO, OBIDOS
    西班牙Salamanca, Consuegra....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我窮遊都感覺葡萄牙物價最親民。

      刪除
    2. 葡萄牙的確喺幾靚,
      但市區較陳舊,我有睇過妳上次葡萄牙之旅,住民宿都幾特別,
      講笑咩,妳識得旅遊樂趣啫
      點會喺窮遊呀\(^o^)/

      刪除
  13. 終於等到你既西葡行程了,Yeah !
    18人一團非常好呀,我較多跟勝景遊,團既人數也多是20多人,也是坐大車,所以真係幾舒服架。 
    翠明也有跟過,由於那次覺得麻麻,所以之後沒有再跟了。 

    回覆刪除
    回覆
    1. 困阻重重終於可以開始上載,我記得妳上次情況,翠明的確喺好多嘢都唔掂,我只喺因時間配合才跟佢,最近blog友話跟勝景去西葡都成42人……╮(╯_╰)╭

      刪除
  14. 我就07年到過西葡,坐英航飛倫敦再轉去里斯本,最後由巴塞隆拿走,同你行程剛好相反.^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Tony
      好耐無見,依家上U blog好麻煩,好少再上去探你,我睇過你個次行程,
      勝景遊通常喺咁行……*^O^*

      刪除
    2. 勝景跟過一次, 去長江三陝.... 歐遊通常搵捷旅, 係依家上緊blog既東歐遊係跟金怡....

      刪除
    3. 喺呀......
      我無跟過金怡
      我會上去睇你u-blog...

      刪除
  15. 我只記得西班牙姑娘那襲花傘裙,翩翩起舞!
    謝謝來訪敝博!

    回覆刪除
    回覆
    1. 客氣……
      大家分享交流
      咁先可以知多識廣*^O^*

      刪除
  16. 我2月中去西葡,都係翠明,先預習下你的行程。

    回覆刪除
    回覆
    1. 舊曆年去西葡天氣唔錯,
      翠明的行程安排唔錯,
      自費活動只有(Flamenco)舞,之前睇過.......好悶
      唔識欣賞,我去咗行街!

      刪除
  17. 你好啊。這帖雖然巳是2015年,但我計劃下年2018約6月與父母去西葡。現在2017年最後一季在網上查詢,發現新華的14/15天團的行程最多,價錢只由一萬五千起。不知道你認為如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無跟過新華,啱啱睇過哩間行程
      佢幾乎去哂西葡所有主要景點,按行程哩個價位唔錯,但有多項自費,計計埋埋都要過一萬七千,我少見咁長天數,最重要喺成團先得,好多時旅行社大隻講,我經驗咁長好多時唔成團,仲有時間唔使急,睇多幾間比較下。
      但奇怪....去華倫西亞咁遠只喺睇下科學館,連著名的景點都唔去下,只你有心理準備西葡的車程頗長架。有問題可以再聯絡

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享