2015年3月4日 星期三

初到“土耳其”的我見

前天由土耳其回來了....
急不及待要和大家分享旅程的所見,
這次土耳其 實在太開心喇,
遇上好好的領隊、司機、當地導遊,
仲有是當地人友善好客,
全個行程好順利,天氣都算唔錯,
只是兩日有少少雨,大部份時間氣溫9~17℃,
我從來對土耳其無概念,
聽blog友的經歷都是多年前的,
我以為土耳其食物味道難以接受,
原來好好味、好合我口胃,由其是土耳其白飯,用橄欖油、少少香料,
似雞油飯的食味,烤餅、沙律、烤肉和魚、土耳其茶、果仁、無花果、甜品........太多太多,超好味,正如blog友Li J
所言真是超多美味食品、除了水煙我不吸外,差不多都有嘗試。



另外要一提是土耳其當地物價,相對我們香港真是平得多,
可能美元強勢,我只兌換了US$400約等值932里拉,大約1里拉等於HK$3.3
以夠我全程8天使費,用來購買大量手信,吃小食、飲土耳其茶,咖啡、上洗手間。
例如:市面一杯土耳其茶是0.75~1.5里拉,
五星級酒店亦只是 4里拉,仲可睇肚皮舞.....

可能我只在土耳其中、西部,見不到新聞的軍事政治緊張氣氛,社會和平繁榮,伊斯坦布爾夜市是開到零晨,治安好好,不用擔心,
大家可能覺得伊斯蘭教好嚴肅保守,
但在土耳其見到伊斯蘭教徒是輕鬆自如,而大城市女性衣著亦是緊貼潮流,蒙面更是罕有。大家可能萬萬想不同  韓流K-pop,也是不少土耳其年輕少女所喜愛 ,原來K-pop韓星亦有在伊斯坦布爾開show。

 土耳其真是一個貓、狗、人共融的國家,所有城市、景點、古蹟 都是有牠們存在,相處和平,亦不怕人的,愛寵物的朋友一定大開心,我有團友每到景點影貓兒、狗狗,樂不可支!

土耳其真是傳訊先進的國家,WiFi幾乎所有酒店、餐廳、都是免費,除了機場外,旅遊車上亦是有WiFi,所以有blog友見到我有即時上傳旅遊相片到g+,依家香港亦未能做到。

 今次旅遊大開眼界,對土耳其大為改觀,
待我上載完西葡之旅後再同大家詳盡分享.....





36 則留言:

  1. 啲貓仔仲好識擺甫士喎^^
    9-17度的天氣最正啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺要你俾食物先企定定,好醒目架……
      天氣同香港相若!

      刪除
  2. 我同你一樣,覺得個土耳其油飯勁正!我識煮呀,揾日要煮煮先

    回覆刪除
    回覆
    1. 我太太亦想學下土耳其油飯,唔知點煮呢?
      可以指導下嗎?

      刪除
    2. 我跟土耳其人學架,遲啲會煮一次同post食譜

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈...
      英國去土耳其好近啫
      我見唔少英國TV節目都有介紹

      刪除
  4. 土耳其相對開放嘅回教國家

    回覆刪除
    回覆
    1. 土耳其喺好自由開放國家,好受歐洲影響,
      此終曾經喺天主教國家。

      刪除
  5. 見你寫的食物種類已經流曬口水.

    回覆刪除
  6. I also like turkish food. Some is similar to Chinese one.

    回覆刪除
  7. 歡迎回來呀!

    嘩! 真是和我當年去既時候不同啦, 改變了很多呢,好期待你的介紹呀!

    貓貓啱我呀...貓痴來的.嘻嘻嘻!

    多問一句,你仍是跟翠X ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思,睇漏妳個留言
      喺呀……好多blog友都喺多年前去過
      我見Tony blog友 07年去土耳其的相片,同依家相比,水平接近東歐,
      景點真喺超多貓、狗,鍾情貓狗的朋友一定超開心!
      唔喺……今次喺跟勝景遊

      刪除
  8. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  9. 路霸兄,風景好靚,土耳其本土我冇去過,N年前由希臘坐船去過土耳其靠近希臘的一個小島。
    我在Yahoo舊博有一篇博文和圖片介紹過土耳其的一種甜品小食叫BKlava 是我一位土耳其朋友的姐姐做的,送比我試食,呢種甜品非常甜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 甜品是Baklava ,不是上面的字,已經改了又錯,唉冇法啦Google 成日幫我改字。

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. 多謝……wai兄
      我知哩個土耳其甜品,都有試過下,
      但土耳其實在太多好味甜品、乾果,唔知食得邊樣,食物又好啱我,油飯至like,其次喺沙律,超新鮮,食得好開心……!
      大開眼界\(^o^)/

      刪除
  10. 香港幾時可以做到人貓狗共融!?期待你的土耳其遊記。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝……
      太多貓、狗……
      景點空曠還可以
      市區就成問題……

      刪除
  11. 最近看到伊斯蘭國(ISIS)大肆破壞古物, 更覺要盡快去旅行睇古蹟, 賣少見了了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 土耳其景點集中西北,好安全……
      喺鄰國不穩,影響東南邊境區動盪,
      值得去睇下古羅馬、特洛伊歷史古蹟

      刪除
  12. 好緊張呀~~~有好多個blog等緊你出呀~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳支持……
      喺呀!有好blog要,會努力*^O^*

      刪除
  13. Really nice! I love this place! Full of memories and good to take pictures!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈..........
      多謝!!
      妳之前去過土耳其??
      這真喺好地方!

      刪除
  14. 你講到好吸引呀,土耳奇咁先進,在車上有wifi真好,日本都無做這個香港人最喜歡動作,洗費超平呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀!
      free wifi無處不在,酒店、餐廳、咖啡店~~
      旅遊巴士全程 free wifi 都喺第一次有,
      車程耐...但都覺得好快過
      物價都平架,相比香港、大陸..

      刪除
  15. 嘩........藍天白雲, 點影都靚 ^0^ 貓咪可愛。
    我都想去土耳其呀, 唔知棉花堡個狀況如何呢?

    回覆刪除
  16. 天氣的確唔錯,只有兩天差啲,
    土耳其真喺超多貓、狗四圍行,
    棉花堡依家管理嚴格,所以維持良好狀態,水位都不太多,
    但都可以玩下浸腳,夏天可以浸身的

    回覆刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享