2015年3月23日 星期一

巴塞隆納.."聖約瑟市場"是這區的觸目點(團遊西班牙系列)

離開哥德區,就前往蘭布拉斯大道(Las Ramblas)遊逛,
這是巴塞隆納的主要觀光點。這條街的入口就在加泰隆尼亞廣場 一直通往海邊哥倫布廣場,街道的中央是小販攤檔及行人專區,兩旁是車路。
遊人多扒手亦多,所以要格外小心!! 

蘭布拉斯大道附近的食品市場"聖約瑟市場"是這區的觸目點
但內裡售賣的貨品並不是市民生活貨品,已變成遊客之地,
若購買生活食品普通都是到超市吧!
這個入口右旁的攤檔,最多人光顧呀......品質較好

這市場現在主要售賣美味的西班牙黑毛豬風乾火腿至普通貨式到高級的伊比利半島
食橡果放養的黑毛豬風乾36個月後腿都有出售。 
價錢由3~30歐元/100g,
我當然有在現場買手切,但我們全團大手入貨共買了15公斤,就要機切,仲不能即時取,要由領隊幫手晚才可取。
另首乾果、鮮搾果汁、生果、辣椒、香料,
(Jamón(音Ha-mon) 是西班牙文的火腿統稱,不經煮熟,鹽醃風乾,分前後腿出售,後腿最為肥美,包裝上會印上Jamón(後腿))
 Serrano 解作山峰之意,並不代表豬隻在山區飼養,風乾豬腿肉工場一般設於海拔稍高的山地或高原地帶。
ibérico
近年風霏一時,令人趨之若騖的西班牙火腿必屬ibérico,黑毛豬當中只有極少數貝有伊比利亞血統,產量少而矜貴
Bellota(解作acorns橡實)是最高級品種,豬隻成長後以橡果野外飼養,風乾期至少36個月,Recebo是混合式以橡果及穀物野外飼養,風乾期至少24個月,而Cebo則以特定飼料飼養,無需放野,風乾期亦要至少24個月至48個月

這個攤檔是可愛軟糖

這個攤檔是乾果

這個攤檔是西班牙絕靚辣椒香料

這個攤檔各式各樣的新鮮生果



這個攤檔是果汁軟糖,這個我無試食...

這個攤檔是生果蜜餞

這個攤檔是鮮搾果汁



這個攤檔是包裝好的新鮮即食生果、果汁

街頭有多座街燈水龍頭,雕刻很細緻精美,起初我以為是裝飾品,走近試用過後才相信,後來才知是供路人在炎炎夏日暑氣 逼人時,可隨時有清水來涼快一番,設計實用而且很有心思。
 街道兩旁攤檔主要紀念品及小完

攤檔主要是賣鮮花及雀鳥有些似香港的花墟、 鳥仔街,其他是紀念品的攤檔無甚特別

賣鮮花的檔攤+分之多,所以有花街之稱,巴塞隆納“花墟”


橄欖油亦是西班牙名物之一

彩票站,在西班牙頗流行

巴塞隆納名物...鳥結糖店































蘭布拉斯大道 ,街頭原本有不少賣藝者,但不知為何,今天完全絕跡!

我訂購晚上送到酒店,這是36個月食用橡果放養的依比利亞黑毛豬風乾火腿。


風乾火腿真空包裝,而包裝上清楚列出等級5J及產地伊比利亞
36個月的火腿,果然油脂豐盈甘香,肉質細密,咸味不重,極品...
我嘗過不同產區的風乾較短時間,食味真的有相差。
J5風乾火腿共1公斤花費190歐元實在超抵,由領隊出面講價,當然有打折喇,
若在香港這個級數要HK$3,500/1公斤呀

溫馨提示:在市場內購買任何貨品耐心比較價錢及質素,
而且亦不誠實的店舖,以不明產地貨品,充當西班牙出品,精明的消費者自己恒量 !

30 則留言:

  1. 咁多特色嘢,真係睇到人心花怒放
    1公斤190歐超抵,呢d香港買真係堅貴,我一定唔捨得

    回覆刪除
    回覆
    1. 太多好味嘢...都買唔到咁多,190Euro/kg喺打咗折,原價要22Euro/kg架
      當日匯率喺HK$10.5=1Euro
      依家仲抵,
      同等級香港要HK$3900/kg,好貴

      刪除
  2. 我好鐘意食火腿,見到咁正流晒口水!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好like架,
      第一次食咁高階火腿,超甘香....
      平時喺香港同價都喺低幾級!

      刪除
  3. 今次有好多嘢買呀,J5風乾火腿價錢幾抵,請問乾火腿帶回香港是不用冷藏嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. J5真喺超正,好抵呀
      火腿不需冷藏架,佢喺風乾麻

      刪除
    2. J5火腿只喺香港半價咋!

      刪除
  4. 個市場好吸引呀~~~我覺得火腿哥part最吸引我行~~~
    d軟糖望下好喇~~~真係要我食就....哈哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意呀....
      但香料辣椒、乾果都好吸引
      鳥結糖好正...太多好嘢喇!

      刪除
  5. 你跟導遊訂嗎?香港買外國貨一般要貴四倍。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地到市場檔口試食完,再由領隊向檔口落訂,
      領隊中間當然要收少少錢剌!
      但可以打折,都OK
      香港太貴..

      刪除
  6. 我買了廿包,好味呀!

    回覆刪除
  7. 可愛軟糖 are so funny. I also like wandering the food market for buying local specialities as the souvenir. The jamon is so attractive.

    回覆刪除
    回覆
    1. 街市都好多嘢行,又多嘢買,
      價錢又唔貴……
      風乾火腿喺名物一定買嚟試下喇

      刪除
  8. 路霸兄, 做手信o黎講, 您好豪呀! 我o係超市買左jamon iberico, 不過係cebo, 9個幾歐一包, 偏鹹

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...只喺少少心意給親朋,HK$190/包又唔喺好貴啫,
      我試過其他幾款火腿...都幾好味,妳個款未試過,太咸...
      9歐都好抵!

      刪除
  9. 生果蜜餞好彩色, 一定唔敢買喇.
    西班牙火腿喺香港貴到唔捨得買.

    回覆刪除
    回覆
    1. 蜜餞我唔啱..太甜
      我都喺呀.....所以喺西班牙咪勁食囉

      刪除
  10. 西班牙火腿 呢.......噢!我唔食生嘢架!!!
    噢!蜜餞我唔都啱..皆因.........太甜!!!

    西班牙火腿 & 彩色生果蜜餞..........睇吓 睇見都開心的。(^+^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 西班牙風乾火腿喺已熟成,
      唔喺生肉可以即食架,好甘香架,
      有機會可以試少少,蜜餞就真喺太甜,
      要少吃些,以嘗味性質亦可以一試*^O^*

      刪除
  11. 黑毛豬風乾火腿在香港很貴,那麼就要買多些吃多些啦!路霸兄試水,丰采依然。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈.....
      物離鄉貴麻!
      只喺做手信與親朋分享,
      多謝!太誇獎....面紅

      刪除
  12. 哈哈.....
    物離鄉貴麻!
    只喺做手信與親朋分享,
    多謝!太誇獎....面紅

    回覆刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享