2015年3月14日 星期六

巴塞隆納...哥德區,陌生背景(團遊西班牙系列)


聖若梅廣場 (Sant Jaume)
繼續“哥德區”漫遊
這是我首次到訪“哥德區”,亦是較新加入的巴塞隆納市行程,所以這區歴史背景完全陌生,要花時間細看四周圍......。
巴塞隆納市政廳

由窄巷穿出就是“聖若梅廣場 (Sant Jaume)”,這是巴塞隆納重要的政治中心,廣場上有巴塞隆納市政廳,市政廳,非常的氣派,除了古歐洲的建築外,有些現代建築也很有特色,而且在這區的建築物都非常的高又雄偉,少不了的是哥德風的雕花裝飾
市政廳對面是“加泰隆拿省”自治政府總部



































加泰隆拿省”自治政府總部正立面的"聖喬治斬妖"精巧的雕像


































擺設禮品店多的是,遊客不難找到巴塞隆納伴手信

圍繞廣場是各式各樣的咖啡店、酒吧、禮品店.....
運動用品店亦不少,不竟西班牙是運動熱情國家

區內亦有古羅馬時期的蹟址


櫥窗放滿的聖經人物雕像,這是天主教宗教用品店,西班牙是天主教國家


西班牙人的至愛........甜品店

酒吧臨立

哥德區的小巷兩旁全是店舖

西班牙的名物堅果鳥結糖、黑陳醋



美味的新鮮出爐麵包

糖果店
“哥德區”內的蠟燭專門店,有各式各樣的蠟燭

“哥德區”亦有遊客腳踏車出租


騎馬銅像是11~12世紀時的"巴塞隆納伯爵( El Gran)。

“哥德區"有一列殘破的四世紀時期古羅馬城牆,亦保留著城牆塔樓蹟址


遊走了哥德區一陣,再到外圍街道閒逛.....,附近亦見有不少古舊建築
區外亦加建了現代購物中心

居民掛起加泰隆拿區旗


步行回到哥德區的起點"新廣場",完結整個參觀。
由於西班牙建築好受阿拉伯風格影響
所以巴塞隆納哥德區,確是西班牙國內少見的哥德式建築群,
好有西歐的古蹟感覺,
巴塞隆納的行程.....待續

22 則留言:

  1. 回覆
    1. 巴塞隆納隊……我都識\(^o^)/

      刪除
    2. 巴塞隆納隊……我都識\(^o^)/

      刪除
  2. 係呀,如果個城市受過不同人長時間統治,真係會出現不同區、不同建築群嘅狀況,我見好多城市都係咁,分咗區,一跨區立即感覺不一樣,很有趣

    回覆刪除
    回覆
    1. 非常同意呀!
      由其喺有悠久歷史的國家,最常見到哩啲建築群,去旅遊就喺為咗開眼界見識下,同大家分享交流!

      刪除
    2. 非常同意呀!
      由其喺有悠久歷史的國家,最常見到哩啲建築群,去旅遊就喺為咗開眼界見識下,同大家分享交流!

      刪除
  3. A really European feel in this area.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都喺去到個區參觀後,先較了解到歷史背景。

      刪除
  4. 唔知係咪天色唔夠靚呢, 顯得d建築冇馬德里o個邊keep得咁好

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀...建築物都比較陳舊,而且哩區大多喺私人物業,
      保養喺一般,無首都馬德里咁落力

      刪除
  5. 我都想踩單車遊下~但佢地d單車我應該踩唔到~我太矮~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見單車好適合任何人踩,不高不低,無橫跨網管
      妳點算矮,身型好好,一定啱踩

      刪除
    2. 哈哈~真既~~
      如果有機會試下先~
      我見外國d租單車都幾方便~

      刪除
    3. 哈....妳自由遊可以率性玩下..

      刪除
  6. 你介紹很詳細,自由行又未必會做足功課去了解該地方的歷史和建築設計。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!
      哈……我都喺拾人牙慧啫
      自由行的友人都好多資料架,
      我地就多咗當地導遊介紹,
      資料較深入啲*^O^*

      刪除
  7. 古羅馬城牆蹟址好宏偉
    喱度未去過呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實得我影嘅咁多,
      相比我下一站的古羅馬水道橋規模差好多
      哩個影點喺近年受關注,台灣旅人較多到此參觀!

      刪除
  8. 建築物好似保養得唔太好 , 顯得好陳舊 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀...建築物都比較陳舊,而且哩區大多喺私人物業,
      保養喺一般

      刪除
  9. “哥德區”建築物好殘舊. 我上次沒有到過呢區.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔喺咁多旅行社放排去哩度
      見大多喺台灣人到此一遊

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享