2015年7月17日 星期五

杜麗多 食逛舊城 2 (Toledo - Spain)(團遊西班牙系列)

  參觀杜麗多古城後(Toledo)已到了下午1時多了,首先到餐廳解决那飢腸轆轆,這間餐廳就在「Hotel Carlos V」的酒店地窖下。
 內裡的吊燈、拱頂牆飾及柱位雕刻等裝潢,都充滿阿拉伯色彩,加上在柱身更寫上有阿拉伯文,伊斯蘭氣氛更濃重。

因在杜麗多曾有多個民族在此聚居,所以城內融合基督教、回教、猶太等多元文化,由以建築物方面受阿拉伯文化影响最大,所以大部的房舍餐廳都甚具這些風格獨特。
 據聞這間餐廳招牌菜是西班牙海鮮飯(Paella Marinela)),安排品嘗亦是這度主菜,其實杜麗多的地方菜色是鵪鶉餐,可能是怕香港人較難接受,所以並無提供。
 餐湯是蛋花什菜湯,
特別之處是有隻“太陽蛋”加在湯之上,令到湯味豐盈甘美! 
 在十人份量的大盤西班牙海鮮飯上桌前,團友都爭相與這色彩鮮豔奪目的大盤合照,這是以海鮮為主包括青口、蝦、魷魚、大蜆、魚等,
 再加上鷄肉及豬肉材料非常 豐富混合西班牙米飯香,加上鷄湯及蕃紅花的香料,豐厚口感食味香濃,大厨出來與團友合照,我亦不例外。

 雖然煮飯時間過長,令飯粒太柔軟失了風味,但亦吃得津津有味好滿足!

23 則留言:

  1. 可能試過煮硬啲,有人食唔到呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能有之前香港團友投訴過,
      但我六年前喺同一餐廳食,都唔喺咁。

      刪除
  2. 大鑊飯睇落唔錯
    經文係咪可蘭經文?

    回覆刪除
    回覆
    1. 西班牙地道菜,無得輸(金剛口音)
      我諗喺啩

      刪除
  3. 回覆
    1. 我地實在太晏到達了(接近2點),其他客已走哂!

      刪除
  4. 我上次跟翠明,都係這一間,餐廳環境與食物都唔錯。跟團歐遊,找餐廳做團餐比較難,有時地方好細,有時會比較早/晚開餐。不過,最緊要夠地道

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀....
      團遊的餐廳面積又要大啲,又要平,好平又不能太差,好難....
      哩間唔錯,好水準keep得到,又夠地道。

      刪除
  5. 我上次跟翠明,都係這一間,餐廳環境與食物都唔錯。跟團歐遊,找餐廳做團餐比較難,有時地方好細,有時會比較早/晚開餐。不過,最緊要夠地道

    回覆刪除
  6. 係囉~通常都係硬硬地架嘛d飯~
    不過其實軟左d咪仲岩我地食~~係咪呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 傳統喺西班牙味道喺生米蕊咁,
      今次可能我地遲大到,啲飯擺耐咗所至,
      哈....如妳所說,團友反而覺得好好味!

      刪除
    2. 因為我去哥時都係硬硬地~
      味你幾好既~但就唔係好岩我地港澳人食囉~
      你地遲到反而成其美事~~~~

      刪除
    3. 喺呀!
      我地一向習慣吃"軟飯"麻。
      哈哈.....有時行程喺咁架*^0^*

      刪除
  7. 一大盆海鮮飯 , 色彩好靚好吸引 .

    回覆刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享