2015年8月4日 星期二

( 唐吉訶德之路(Don Luijote- Spain)(團遊西班牙系列)


午後參觀完杜麗多古城工藝店便向着南面出發,
開始旅程中的另一個階段,展開長途車程往南下,
由繁華的都市古城轉移到較為寧靜鄉郊的景點,
首先會到克利布達那村(Campo de Criptana)參觀,
由此只需個多小時車程,這是「唐吉訶德之路」其中一個主要景點,
亦是今天旅程的主菜之一。
遠看眺望這山上的白色風車屋的,知道已接近克利布達那村(Campo de Criptana),
這景點多年來都無甚麼改變。
若有讀過唐吉訶德,都會記得作者描述唐吉訶德挑戰
那「黑色圓錐屋頂白色圓柱形風車」的情節,令人印象深刻難忘,
這個舞台就是在克利布達那村小山丘上的10座風車磨坊。
旅遊車要穿過狹窄的鄉村小路,再上迂迴曲折的山路,
真的佩服司機的駕車技術,轉彎抹角如履平地,瞬間就到達山丘頂,
當我下車才體會作者的感覺,
下車之後,立刻感受到強勁的風速,上次亦遇到同樣的情況。














由於位處高地,忽然刮起大風,強風從四面八方的吹來,
風勢更異常強勁,吹得人也不能站穩,
厲害過香港的颱風級數「十號風球」有多,
我要用盡全身力氣才能行到十多公尺處的風車屋,
站了一會驚覺到風力令我面容也扭曲,
突然聯想起故事內「唐吉訶德黑夜對抗 黑風車」這情節,
主人翁如何力戰怪物,原來全是作者的親身體會,
並非憑空想像的,若非親到此地實難以意識到。














作者利用對自己力拼大自然的體會,從而在文章表達對抗社會不公平勢力的訊息」,景點除了用眼去看之外,亦要用心去感受,今次真是不枉此行。

  PS:現在多座風車屋內改為青年創意工作坊,提供手作伴手信售賣給旅客,有意思亦可扶助不振的西班牙虛弱經濟。














離開克利布達那村的風車,前往哥多華(Cordoba)途中經過普艾特.拉皮塞.唐吉訶德(Puerto Lapice)小鎮為了讓司機稍為休息。
鎮上非常寧靜,除了我們之外鄉間道路上上完全不見村民行人,
講得直接些就如死城無異,事情真的有點鬼異,我亦無法深究原因。
我會幻想突如其來會有喪屍出現,追殺生人,哈哈..........!
小鎮上有只有一間旅遊紀念品店營業。 
因為我只在店內見到一些當地員工,而她們只懂西班牙語,完全無法溝通,我這樣多事的人都唯有作罷。


我們就停在鎮內一間名為潘達.迪.唐吉訶德(Venta de Don Quijote)的餐廳兼紀念品店(下圖),這餐廳名字的意思是解作「唐吉訶德的旅館」。

過去它確是一間驛站旅館,全座建築物都是用上啡色瓦頂及白色牆身,充滿傳統西班牙的建築風格,在西班牙已少見,反而在前西班牙殖民地墨西哥保存最多,
單在小鎮留連確有身處墨西哥的感覺,而餐廳目前只有遊客光顧了,當然這裡有各式各樣有關唐吉訶德的商品售賣,我亦光顧不少。



唐吉訶德的正式書名「富機智的鄉間騎士唐吉訶德」(El ingenioso hidalgo Don Quijiote de Ia Mancha),而主角原名也不是唐吉訶德,而是阿豐索.奇哈諾。
作者:塞萬提斯 (Miguel de Cervantes , 1547~1616)













這裡二樓亦有一間博物館,介紹有唐吉訶德有關的藝術品。

內裡有收藏了不少唐吉訶德書刋圖冊的藝術品。
有日本風格的唐吉訶德圖冊



唐吉訶德的銅版畫



有收藏一位藝術合家製作唐吉訶德銅版畫工具及草圖


















另一位藝品店製作的唐吉訶德紙雕塑像

















館另有不少唐吉訶德銅雕像,其實展覽品並不豐富,開設這博物館只是為這區的景點,加點點藝術氣息,附近亦有一間圖書館,收藏世界不同譯本的唐吉訶德著作,我無去參觀,在此消磨了一個小時,我們繼續上路,向哥多華(Cordoba)出發。




28 則留言:

  1. 可能你睇得太多 walking dead ^^

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 喺呀....最有特色,遠遠已見到,
      去過個度就一定記得。

      刪除
  3. 回覆
    1. 可能喺白色,藍色建築物,令人想起地中海。

      刪除
  4. 風車屋哥度真係好靚~~~我第一之去時又係好似你咁好天~第二次去就狂風暴雨~
    其實..我地成日去到某D城鎮一無人...就會諗係咪有喪屍架喇~~~同你諗既一樣~
    第二次跟團我地就係潘達.迪.唐吉訶德(Venta de Don Quijote)度食飯喇~~~~因為我認得佢個小銅像~

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來妳都同我一樣去過西葡兩次,
      西葡確實有種無形的吸引力,而且妳喺澳門人,體驗更深,我可能喺兩次都喺冬季去,天氣分別不太大,郡喺勁大風。
      個鎮仔真喺好似喪屍場景,妳都喺咁話呢...
      我無喺嗰間食過,一定好有特色風味。

      刪除
    2. 係呀~我都覺得好玩呀~西班牙應該會去第三次~~~~但想自由行~
      我一次夏天一次秋天去~~~~
      係呀~~~~~人少少咁...喪屍就係呢個時候跑出黎~~~
      哥間一般啦~又唔算太好食~最好食都係海鮮飯同乳豬~

      刪除
    3. 咁又喺.....
      西班牙其實去多次都仲有興趣,
      哈......我都揾到同好,喪屍......
      我好like哩啲乳豬,超好味,
      有朋友的親友喺太陽海岸沙灘做太陽傘生意,
      只做半年,其餘時間....去玩。

      刪除
    4. 係呀..因為我真係好鐘意gaudi佢d建築物真係好有特色...唔係一般歐洲建築....我覺得可以再慢慢睇~~~因為跟團真係比好少時間我地去睇~
      係呀!!!!食兩次都覺得乳豬好好味~~~~~
      wow~咁又係...得夏天先有人遊水je~~~~~用半年時間去玩真係好~

      刪除
    5. 我都喺好同意,
      哥迪一百年前已有咁多超凡設計,
      跟團為咗就哂所有人,不能隨心隨意呀,
      自由自在人人都想呀

      刪除
  5. 咁大風咁但係啲風車好似唔轉嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你問得好,
      佢地會除咗帆布,扣好風車扇葉。
      咪唔會轉,
      因為都無穀物要磨,喺唔會開架 。

      刪除
    2. Geal
      哈.....你真喺腦根急轉彎Y(^^)Y

      刪除
  6. 看見風車就勾起西班牙無限回憶.

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰度景點最突出,所以記憶最深刻。

      刪除
  7. 我諗係純粹為旅遊業而設的小鎮,未必有居民吧
    明年就係塞萬提斯400周年冥壽,唔知這裏會唔會有大型活動搞呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔似喎.....我見有教堂,而且裡面好整潔,又有居民,不過條街無人行,唔通喺.......老臨。
      你果然文化界,咁你都記得,我知西班牙人好重視哩位人,到時一定大搞,會喺度搞活動都唔出奇,你有無興趣去趁下熱鬧呀?

      刪除
  8. 我無來過此處呀, 睇黎似乎真的要認真考慮下明年要再去西葡了.^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能妳上次去西葡已是多年前,
      近哩幾年都有到此,
      妳真喺要再遊下

      刪除
  9. 可能小鎮冇工,經濟疲弱,啲人要出去打工,只在放假時回來小住。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又喺....小鎮本身無乜工作可做。

      刪除
  10. 唐吉訶德大名鼎鼎, 好像是位劍俠 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 小說虛構的沒落貴族騎士,
      作者設定佢有妄想疾的。

      刪除
  11. 起初還以為你到希臘呢,西班牙給我的感覺比較熱情,但這裡很有文藝氣息,很舒服

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...西班牙喺給人美好的回憶,
      但要天氣無咁熱就舒服酒♡♡♡

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享