2015年7月29日 星期三

最近看見Google在網資訊主頁 出了一份聲名

最近看見Google在網誌資訊主頁
出了一份聲名,我再三仔細看,但仍不明所已:

根據歐盟法律規定,您必須讓歐盟訪客瞭解您的網誌所使用的 Cookie。在多數請況下,相關法律同時規定,您必須取得訪客同意才能使用 Cookie。
我們特別在您的網誌上加入了一項通知,說明 Google 使用了特定的 Blogger 和 Google Cookie (包括 Google Analytics (分析) 和 AdSense Cookie)。
您有責任確認這項通知是否適用於您的網誌,以及這項通知是否能如預期顯示。如果您採用其他 Cookie (例如您加入的第三方功能設定了其他 Cookie),這項通知即可能不適用於您的網誌。進一步瞭解這項通知和您的責任。


我有責任確認...??


17 則留言:

  1. 可以在 google chrome改 privacy setting, 如果你覺得每次要確認。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳 !
      但都喺唔明白,
      改私隱設定.....點解?

      刪除
  2. 查實我都唔明...咁你地有無改野呀??

    回覆刪除
    回覆
    1. 無改喎...
      全部blog友都收到通知,
      我見上面有位英國blog友知乜事....

      刪除
    2. 查賁都好難明...如果你都無改過野咁我都唔理喇~

      刪除
    3. 我都唔知點掂,暫時唔理位!

      刪除
    4. 下面位blog友解釋好清楚,
      若果妳blog裡面加咗唔喺由佢google提供的超連結,責任自負。
      即喺googlo為咗保障自己,將哩份免責聲明預先貼哂喺所有blogger啲網文。

      刪除
  3. I recall I also received this. What should I do?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以參考下面位blog友說明下面位blog友解釋好清楚,
      若果妳blog裡面加咗唔喺由佢google提供的超連結,責任自負。

      刪除
  4. 王子知呀,係因為EU嘅Data Protection Ordinance,EU嘅大企業Homepage都會有呢段聲明去保障自己。Goggle嘅"有責任確認"是叫你check吓呢段聲明是否已經顯示在你個blog度。
    因為呢段聲明可以在法律上保障我,而Goggle無啦啦出呢段聲明一定事出有因,王子叫我keep呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳解說呀♡♡
      好清楚,咁我又明明地,
      即喺googlo為咗保障自己,將哩份免責聲明預先貼哂喺所有blogger啲網文,
      若我地唔同意or 取消,責任自負,
      唔關google的事。

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享