2016年1月9日 星期六

“奧比都斯”(Obibes)“浪漫的結婚聖地”(里斯本(Lisbon)葡萄牙 (團遊西班牙系列)

繼續里斯本之行第二天行程..
一大清早出發到里斯本北部100多公里的小城鎮“奧比都斯”(Obibes),今天時晴時雨,氯溫只有約2℃。

最初..這裡只是摩爾人的一個小村莊,
後來被葡萄牙佔領了,
1282年葡萄牙國王“唐.迪尼斯”將這個小城送給王后“唐娜.伊莎貝爾”,
作為結婚禮物,就這樣它就成為王后的私人財產。
這是一個非常浪漫的故事發生在這兒.....
由於眾多名人在此地舉行婚禮,


所以又被稱為“浪漫的結婚聖地”,我當然慕名前去看看。

據聞每年都吸引著來自世界各瓲無數的遊客,
前來到這裡結婚,讓“奧比都斯”見證著他們的幸福。

小鎮的路很狹窄,走在鋪著葡萄牙傳統小石塊砌成的小路上,耍格外小心。

穿過城牆內,見牆龕上有壁畫及青花瓷磚。
青花瓷磚好有葡萄牙風情。
它完整​​地保存了葡萄牙傳統的建築風格,
經過了長年歲月無數的考驗,始終保持著自己最原始的模樣。


街道兩旁是林立的樹木,還有花香撲鼻。
古老城牆,彎曲的小道構成了古樸的奧比都斯浪漫的小鎮。

奧比都斯的街道到處都鋪滿著碎石,修護得很好,既整齊又乾淨。


小鎮上唯一巴洛克式的教堂,據悉它是當年國王與王后舉行婚禮的地方。 


這裡是一個四處鳥語花香的地方,一個充滿詩情畫意的浪漫場所。


附迫有一個讓遊客參觀中世紀巡遊的表演場所及市集,但只在夏日旅遊旺季才開放。
這個古城有一道的護城牆,護城牆保留得非常完整,可以登上城牆一看的,我就太懶得動。
這是保存比較好的中世紀的古老城堡,同時它也是葡萄牙最為典型的防衛的城堡



千年的小鎮,只要保育做得好,活化後可持續發展,雖然有些老舊,但保存得很完整。

在碎石鋪成的小道盡頭,亦是白房子。
小鎮上不少的小白屋,都有漆上藍、黃色的牆邊線,色彩鮮豔,令人印象深刻。

手信店分佈滿街道兩旁。
陶瓷禮品店少不了,陶瓷是葡萄牙的國家技藝,由其是青花瓷磚片更出色。


居民近年亦開始活化這老舊小鎮,除了不少餐廳、咖啡店,近年也開設民宿...禮品店外亦有陶瓷工作坊,可以讓訪客更了解製作過程,當地希望打造成手作“文青村”。
這些製作坊通常開放參觀,但為免熱情的遊客拍攝影響她們工作,所以謝絕拍照。
我當然是問准她們才拍照喇。
小貼士:先買些陶瓷手工藝品,再傾談一下,容易...成事。 
我買了水果籃20歐元
可惜帶回港時發覺粉碎了,要自行修復!
櫻桃酒據聞是當地名物,大家不妨一試。




冬日旅遊淡季到訪小鎮格外寧靜,又有一份老舊浪漫氣氛,吸引人的地方多的是,留待大家親身體驗。

25 則留言:

  1. 可以保留當地文化, 好難得

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確喺好難,哩個商業社會,無錢不行。

      刪除
  2. 透過相片我又唔覺好浪漫,你置身其中,係咪會感覺到?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無浪漫心境麻,黃昏可能好啲,
      我諗嚟結婚啲新人先有哩種心情。

      刪除
  3. 修復後見唔見到有粉碎過嘅痕跡呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嘅修復喺完美的,見唔到痕跡,
      哈..修復陶藝品我揾食技能麻。

      刪除
  4. 路霸兄, 件陶藝品修復得好好, 從相片睇唔出碎過o黎, 勁呀!
    送一個小城做結婚禮物, 真係聽下都浪漫到暈

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳呀!
      修復陶藝品喺我嘅近年工作之一,都喺熟能生巧啫
      佢好重視愛侶,唔喺話用錢嚟哂...

      刪除
  5. I like the tree planting over the white walls.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得佢地好like種藤蔓植物,又好襯建築。

      刪除
  6. 我覺得種在牆邊的那些偏形的樹好有特式好得意....
    路霸兄好勁呀可以無痕修復碎瓷器,有空記得分享一下當中手工的秘訣^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 種藤蔓植物,又好襯建築,不過未見出花期,唔知喺咪仲靚。
      好呀...有機會再同大家分享下我嘅工作

      刪除
  7. 我都覺得呢度好靚~~~同埋唔知點解佢呢度d花好似開得特別靚!!!
    好可惜呀番到香港爛左...整唔整到??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔同妳嘅季節嚟哩度,花期未到..見唔到靚。
      喺完美修復番,相片左邊喺完成咗。

      刪除
  8. 上次原本都好想去哩到,不過車程太長放棄左~ 睇相真係幾靚喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我坐旅遊巴士直去都要個幾鐘,自己去仲耐,哩度近年先開發成旅遊點,但都保持到原貌。

      刪除
    2. 我坐旅遊巴士直去都要個幾鐘,自己去仲耐,哩度近年先開發成旅遊點,但都保持到原貌。

      刪除
  9. 回覆
    1. 喺呀,
      至驚歐洲的石卵地,好易PK
      嗰度好靜好靚...

      刪除
    2. 喺呀,
      至驚歐洲的石卵地,好易PK
      嗰度好靜好靚...

      刪除
  10. 歐洲這些小村莊值得去看看,建築物保持原貌,影下相,逛下小店,一樂也。上次跟團都有去,仲見到有遊人行上護城牆。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好同意,喺值得去...,夫氣好又有友善村民,好開心過咗一個上午,
      城牆無行上去,團友就有逛下。

      刪除
    2. 好同意,喺值得去...,夫氣好又有友善村民,好開心過咗一個上午,
      城牆無行上去,團友就有逛下。

      刪除
  11. 這個小鎮很有特色。 現在歐洲啲瓷器都造得很美麗! 不用再同中國訂造了。他們特別喜歡青花瓷器。想不到路霸兄啲修補瓷器技術咁了得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈....太誇獎!
      歐洲瓷器有自己風格,做工好細緻,又以英、德、法...手藝最高,
      中國瓷器近百年都無太大變化,傳統技藝可保持,但乜進步!

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享