2016年2月28日 星期日

土耳其....奇石岩穴耀月星.....10天之旅

 舊同學在2014年尾旅遊由"土耳其"回來,
我舊同學14年11月一輯旅行美麗的相片,經他大力推薦,改變了我的想法。
他的目的地是歐洲大陸的最東面.............土耳其
亦即是我今年長假期的旅遊去向。
當時我正在思索2015年初的每年假期要往那處旅遊呢?
 他向我大力推薦,但"土耳其"的鄰接是敍利亞就有伊斯蘭國....安全嗎?
景點呢?餐食呢?治安可以嗎?....好多疑問,
再探索有到訪土耳其的blog友,感覺良好,有到過的好友亦評價正面,
雖然對這歐亞國家了解不深,這正正給我到訪這前"鄂圖曼帝國"探索的理由。
哈哈...今次旅遊亦是以團遊為準則,我參加了一間外資旅行社的10天土耳其旅行團,
當然以我一向就算團遊亦會出發前搜集下目的地的資料,
土耳其旅遊書本不多,資料主要是blog友的旅遊經歷,以及網路為主,土耳其並非亞洲人的旅遊熱點,但以歐洲人、俄羅斯居多。

這次土耳其 實在太開心喇,
遇上好好的領隊、司機、當地導遊,
仲有是當地人友善好客,
全個行程好順利,天氣都算唔錯,
只是兩日有少少雨,大部份時間氣溫9~17℃,

我從來對土耳其無概念,
聽blog友的經歷都是多年前的,
我以為土耳其食物味道難以接受,
原來好好味、好合我口胃,由其是土耳其白飯,用橄欖油、少少香料,
似雞油飯的食味,烤餅、沙律、烤肉和魚、土耳其茶、果仁、無花果、甜品........太多太多,超好味
所言真是超多美味食品、除了水煙我不吸外,差不多都有嘗試。
可能我只在土耳其中、西部,見不到新聞的軍事政治緊張氣氛,社會和平繁榮,伊斯坦布爾夜市是開到零晨,治安好好,不用擔心,
大家可能覺得伊斯蘭教好嚴肅保守,
但在土耳其見到伊斯蘭教徒是輕鬆自如,而大城市女性衣著亦是緊貼潮流,蒙面更是罕有。大家可能萬萬想不同  韓流K-pop,也是不少土耳其年輕少女所喜愛 ,原來K-pop韓星亦有在伊斯坦布爾開show。



土耳其真是一個貓、狗、人共融的國家,所有城市、景點、古蹟 都是有牠們存在,相處和平,亦不怕人的,愛寵物的朋友一定大開心,我有團友每到景點影貓兒、狗狗,樂不可支! 




土耳其真是傳訊先進的國家,WiFi幾乎所有酒店、餐廳、都是免費,除了機場外,旅遊車上亦是有WiFi,所以有blog友見到我有即時上傳旅遊相片到g+,依家香港亦未能做到。

 今次旅遊大開眼界,對土耳其大為改觀...

第一天旅遊立刻開始啦,晚上23:30搭乘土耳其航空,由香港直飛到土耳其第一大城市伊斯坦布爾,航程10小時,首先接觸到就是航班內有禮的空姐空少,及少有的女空廚,
當然她是服務商務客位以上級數的乘客,據了解她是可因應乘客的口味,個別烹調航餐,頗為貼心,這服務我無法享用!

但航班上個人服務包就令人更貼心。
一般的牙膏、牙刷、眼罩、耳塞、襪
但少有的拖鞋、潤唇膏(盒庒),



 去程的航餐是香港製作,很合中國人胃口,粟米班塊配白飯、蕃汁牛肉配煎薯餅。


早餐更有肉片粥可選擇...





另外要一提是土耳其當地物價,相對我們香港真是平得多,
可能美元強勢,我只兌換了US$400約等值932里拉,
大約1里拉等於HK$3.3    (2016年美元強勢,1里拉以跌到HK2.6)
以夠我全程8天(頭尾2天不計)使費,
用來購買大量手信,吃小食、飲土耳其茶,咖啡、上洗手間。
例如:市面一杯土耳其茶是0.75~1.5里拉。

溫馨提示:一定要在機場兌換店...兌換里拉,其他城地方好少兌換店,亦不可靠,在機場兌換店當中,以位處較偏僻最不起眼的"政府郵政局", 
兌換率最高, 我團以全面格 價比較。




旅遊巴士全日有免費WiFi,仲有每人每日一樽水供應,超貼心♡♡

36 則留言:

  1. 我在很多年前去過土耳其,第一次吃新鮮無花果就是當地人請我吃的,仲有是奇石林,綿花堡,皇宮,南色清真寺等等,也留下難忘回憶,很期待你的分享, 可以知道現在土耳其怎樣呀! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有睇哂妳土耳其之旅post,雖然相差幾年,景點依舊,但配套好咗,我冬日到訪已經過咗無花果季節,只有無花果乾,超甜美,最大分別喺里拉跌咗好多。

      刪除
  2. 終於在年假去了土以其?都是我想去的其中一個地方,不過始終擔心局勢問題……你跟那間旅行團出發?住食都ok嗎?車程長嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺2015年初之旅,今年安排了5月尾到訪俄羅斯,報咗同妳一樣的旅行社,局勢無得擔心咁多,歐美四圍都差,我喺跟勝景遊,食住都好好,價錢唔貴,去奇石林車程最長要7小時,途中安排景點,而且車上有免費wifi上網,唔覺唔覺就到咗。

      刪除
    2. 5月尾去會否接近夏季尾?anyway都預祝你玩得開心,拍出比我更靚嘅相……記住每次攞登機證時都望清楚姓名對不對!

      刪除
    3. 多謝提點!
      五月尾應該喺同妳上次季節一樣,初夏!

      刪除
  3. 我有好多朋友去完土耳其,都讚不絕口﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我亦有同感,初初都喺抱一去無妨,
      當見識下,但見景點及古蹟原來好吸引,喜出望外。

      刪除
  4. 見到你第六張相,搞到我想去土耳其啲海邊resort

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰度喺地中海城市安塔利亞Antalya,
      估唔到土耳其有咁靚的海港,似香港赤柱

      刪除
  5. 跟團應該唔會去危險地方嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實土耳奇都好安全,
      絕大部份景點都喺西南,
      距離敘利亞邊境好遠,
      依家四圍都有恐襲,無辦法。

      刪除
  6. 依家土耳其多咗恐襲。有啲驚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家歐洲四圍都有恐襲,無話邊度好安全。

      刪除
  7. 印象中又真係好似未試過飛機餐有粥食喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 為咗安全理由,湯,粥都好少喺航餐出現。

      刪除
  8. I like Turkey very much especially their rich historical culture. The food therr is also good

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意...
      旅遊之後,加深了土耳奇歷史文化,
      唔喺美國電影"午夜快車"入面描述的土耳其。

      刪除
  9. 原來土耳其咁好玩!第七張相海邊好似層層疊,好奇景。
    飛機上竟然派拖鞋,又有粥吃,真係唔話得咯!
    現在想去歐洲遊真係唔多敢,恐襲令人怕!路兄歐遊帶來見識,謝謝你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰度喺"棉花堡",
      依家香港出發的航餐改善咗好多,貼合港人口味,而土耳其航空都喺貼心。
      近年歐洲四圍都好亂,好令人憂心。
      多謝妳時常到訪支持!

      刪除
  10. 我以為土耳其較落後 , 原來市民咁開放 , 物價又平都唔錯喎 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實生活水平都好接近中國內地,
      物價真喺好平。

      刪除
  11. 謝謝路霸兄, 您對土耳其嘅觀感嗰段總結得好正, 我同樣都係以為治安麻麻, 女性會蒙面, 啲嘢唔方好食, 原來全部都唔係咁
    早幾年興過一排去棉花堡, 嗰陣都想去架, 冷卻咗之後就冇咗件事

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀..永遠都喺想了解一個地方,喺外面睇,聽人講,不如自己親身去走一趟,可能完全兩回事,初初聽人講治安好差,去到又唔覺。可能旅行社安排了合港人胃口的餐食,但普遍街頭少吃也合我口
      棉花堡真喺靚♡♡妳有機會一定要去下。

      刪除
    2. 喺呀..永遠都喺想了解一個地方,喺外面睇,聽人講,不如自己親身去走一趟,可能完全兩回事,初初聽人講治安好差,去到又唔覺。可能旅行社安排了合港人胃口的餐食,但普遍街頭少吃也合我口
      棉花堡真喺靚♡♡妳有機會一定要去下。

      刪除
    3. 所以學我早幾年跟團去印度啦!

      刪除
  12. 今年五月廿幾號我都去俄羅斯,不過係隔離波羅的海三國..^^, 俄國有皇宮,博物館,紅場..唔錯..

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓...咁喏
      我25號出發,你呢?
      你去波羅的海三國連埋俄羅斯喺跟乜嘢團?

      刪除
    2. 我廿四號出發,由立陶宛入,跟著北上,尾站芬蘭,俄國只會路經一個海邊城市. 勝景遊,十天

      刪除
    3. 非常好呀,返嚟可以分享下!

      刪除
    4. 非常好呀,返嚟可以分享下!

      刪除
  13. 很好的航空公司。十多年前沒有直航,我只能坐海灣航空,經泰國曼谷,在巴林過一晚夜。酒店似重慶森林。

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家完全唔同哂,香港去其他國家城市已增加好多直航。
      相信再無你上述情況出現。

      刪除
  14. (3月12日)我們在伊斯坦堡塔克西姆廣場歩行街逛逛,
    (3月19日)就發生恐襲,世事難料!

    回覆刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享