2016年2月19日 星期五

西葡旅遊最佳的手信

好友昨天由“西葡旅遊”回來,為我代購了5包,西班牙火腿,
每包重量100g,每份只售16.5歐元,而好友自己就購了30包,
店方送了5包火腿骨給她,有一包骨(上圖頂端)送了給我,但不知如何烹煮?
山長水遠長途跋涉帶回港,真是非常感激!

 這是風乾了36個月西班牙食橡樹果豬的火腿,
肉及脂肪不會過鹹又有甘香味餘韻,
“ Hola Penil”西班牙語意思“至好味的”。

 專賣店內的員工手切風乾火腿,

36 則留言:

  1. 通常係煲粥,煲湯,煮上湯,當金華火腿骨咁用

    回覆刪除
    回覆
    1. 煲下上湯都可以呀,
      試下先。

      刪除
    2. 煲下上湯都可以呀,
      試下先。

      刪除
  2. 回覆
    1. 喺呀...我至like,
      香港有得賣,
      但喺西班牙買165/100g
      大約$380/100g,相對貴咗$200。

      刪除
    2. 喺呀...我至like,
      香港有得賣,
      但喺西班牙買165/100g
      大約$380/100g,相對貴咗$200。

      刪除
  3. 好難得你肯幫朋友入貨, 唔係人人肯架

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...
      剛相反,喺朋友幫我買,
      佢好好人。

      刪除
    2. 哈哈...
      剛相反,喺朋友幫我買,
      佢好好人。

      刪除
  4. I like Spainish jamon. The bone can be used to make soup.

    回覆刪除
  5. 當年買返來送禮,大家收到都高興

    回覆刪除
  6. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  7. Yummy.睇見咁靚火腿都會流口水。火腿骨最正係加雞同瘦肉熬成上湯,用黎煑餸或湯粉麵,味道一流。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都like呀,你上年西葡之旅買唔少...,
      我會試下你的建議煮法!

      刪除
  8. 喺西班牙買係抵一大截喎!
    至於舊骨, 我呢啲煮嘢bb班真係冇乜idea >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 平咗一倍有多,所以大手掃貨,
      煮嘢方面我同妳差不多,都喺初哥...

      刪除
  9. 好抵, 買嚟做手信一流 !

    回覆刪除
  10. 林生, 今日開左茶會, 報名時康泰又話成團, 點知全團得11人, 來自4個組合. 由於少過15人, 所以自費每人都貴D. 會去羅卡海峽($45),耶穌巨像($30),塞哥維亞古城($57),蒙特塞拉特奇石區($57),白色山城($45). 要最少10人先可自費活動成行, 希望大家都參加啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁少人....11人都出發
      可以領隊出發??
      少人有少人好處,我妹上次16人都成團

      刪除
    2. 妳嘅自費活動,我全部有去,都值得一遊!
      加多2000蚊都值嘅
      咁少人大家好商量麻...

      耶穌巨像又無去過

      刪除
  11. 幾多號出發...?
    西班牙...好熱呀
    要小心呀

    回覆刪除
  12. 妳嘅自費活動,我網誌全有介紹!

    妳可以買張漫流上網咭,200蚊...有成10日用,都幾架!

    回覆刪除
  13. 十一人團來自四家,三家跟開美麗華,一家跟開新華全部人都覺得(今次)康泰安排唔好.

    第一:monument of the discoveries 冇俾時間近睇景點, 叫我地遠到帆船碼頭後面,subway旁先影到全個landmark.

    第二:貪平同嫌辛苦, 帶我地去間Rossio Square普通bakery買葡撻,其他旅行社去傳統老店Pasteis De Belem.

    第三: 喺Valencia ,我問佢餐廳出面個gate,係咪兩個出名歷史遺跡gate 嘅其中一個,(本身領隊帶咗睇Torres des Serranos,冇帶睇Torres des Quart),佢話係。後來google map搵到係Puerto de Alcala ,證實佢敷衍我。

    第四: 行程最尾一日( Monday)喺Barcelona,章程有講到如果搭早或下午機,當日自由活動取消,直接到機場。我地搭黃昏機,要每人俾多€30 租四個鐘車去Catalonia square 自由活動(shopping and lunch)及入機場。Catalonia square 原本放入第十天(Sunday)行程,但適逢星期日全國唔開舖,冇得shopping ,所以第十天只經過Catalonia square 去個park Guell 公園同Sagrada Familia 兩個景點。我地好奇怪reschedule 咗要我地每人俾多€30去第十天冇去嘅景點.畢竟入機場個trip一定要包我地regardless. 自費由€234變€264/ head. 章程自費表有一項€30自由活動三小時.茶會及出發日章程上冇圈到,只圈另外嗰五個。

    第五:冇帶我地去買黑毛豬,叫我地自己去El Corte Ingles超市買.

    第六: Heathrow 轉機返HK由terminal 3去terminal 5, 要搭巴士,過安檢,同搭無人駕駛,領隊經常一係行得太快唔見人唔等人,一係行到慢到唔見人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 康泰佢地自覺保證成團,對自己太有信心,個團人數咁少,唔應該出團,
      不如退番錢仲好,而家夾硬出團,
      令到導遊收入大減,梗唔順喇,但做得出團就做好啲,真喺唔專業,而歐洲星期日好多地方都喺唔開,喺導遊都知,應該將個日行程順延,唔喺取消,而另一方面又要團友自費去,擺明老屈,亦明顯違反商品說明條例,可以去康泰投訴架

      刪除
    2. 康泰自從佢老豆俾個仔接手,
      無樣掂,真喺唔死都無用...😑😑

      刪除
  14. 我托朋友買左西班牙火腿,每包約HKD300
    真係超正😍😍😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺西班牙買 風乾火腿
      係至抵同埋
      48個月食橡果風乾火腿
      300蚊好抵

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享