2017年2月9日 星期四

我是絕不浪費這擺脫導遊的機會,無論他怎樣「凶」我

法國菜受很多人的欣賞,一定有它的吸引之處,除了美味精緻的食品之外,還有是餐廳的氣氛及環境,最重要是法國人追求完美執着的飲食文化,令飲食譽滿全球,我並非飲食愛好者,但一埸來到都要去見識。

    一般團在巴黎的兩晚,通常都有自備晚餐,我是絕不浪費這擺脫導遊的機會,無論他怎樣「凶」我,一時又話我不懂法語無法溝通,又話治安差危險,旅遊車無法接我回酒店等等藉口,務求要安排我到他指定餐廳,吃那50歐羅的套餐;最後我聯同幾位團友一於出外「揾食」。

     在巴黎歌劇院區(19)週圍逛,團友中有位對紅酒有認識的,他無意中發現歌劇院對面有間酒舖,他十分雀躍的帶我們入內逛,並提議買支酒去吃飯;店員知我們是遊客,懇切地帶我們落去酒窖參觀,用英語及少許普通話詳細地介紹各酒莊的紅酒,讓我這門外漢真的大開眼界。

     那位團友與店員交流了一輪紅酒心得後,店員得悉我們酒量淺,推介店內一隻粉紅色的玫瑰紅酒(Rose)給我們,他向我們解說這種酒一向被人忽略,由於是用紅酒工序中用剩下的葡萄汁製作,所以在一般酒客地位中亦是較紅酒低,但味道不錯而酒精成份只有約6-9度,很適合我們云云,價錢真的很適合是特價「1.7歐羅」20港元一瓶,初時以為是自己聽錯,真的花了不足40港元買了兩瓶,真的平過飲水,店員無因我們買得少而「黑面」,還送我們出門口服務週到,真的意想不到。

   我們繼續在巴黎街頭閒逛,在一條橫街,遇見這間華麗的法國餐廳,待續.........

By:路霸

12 則留言:

  1. $20支酒真係抵過飲啤酒XXXD
    味道如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺平過可口可樂,當年記得喺2歐一支,味道甜甜地,酒味唔重易入口,我唔喺咁識,團友話好喎,而且當對換率為$10,同依家$8.2,世事真喺會轉。

      刪除
  2. 我係超市都唔見有少過2歐嘅酒 XD
    出外食飯好多餐廳都話係 fait maison 自家製, 其實都係翻叮野, 又或者落人工味野, 好多報導都講過架

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...喺07年嘅事喇,十年前喇,我記得當時好似喺清貨減價,
      哩篇喺重新上載被g+刪除咗啲舊 yahoo blog post

      刪除
  3. 20港元一支,真是難得店員無黑面,又沒有SELL 更高價錢的酒,要讚﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年我覺店員好好人,又帶我地6個人落去地窖酒庫參觀,而且好有心向外國人介紹法國酒,佢有經驗,一睇就知我地唔會買貴嘢。

      刪除
  4. 呢邊一支酒真係可以平過可樂

    回覆刪除
  5. 如果要求唔高,兩歐幾一支嘅酒我度都有好多選擇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔識,無乜要求呀,平就得!

      刪除
  6. 很棒的團友,很棒的店員服務,我又學懂了,我留意買玫瑰紅酒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 旅行團團友..臥虎藏龍,店員好好人,
      玫瑰紅酒嗰名好靚,啱女仕飲!

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享