2017年2月1日 星期三

『柏林名勝地標攝影集』


『柏林名勝地標攝影集』精裝版 英、德文對照
Berlin, Germany . 
Foreword by Tilman Spengler .
 Nicolai, 
Berlin, 2004

有blog友想我將這本德國攝影師 Isolde Ohlbaum 於 2004年出版的『柏林名勝地標攝影集』公諸同好
我將內頁其中十多張相片與大家分享..

其實這本
攝影集以是7年前出版,拍攝這些相片無論取景角度和時間都有充份按排,
當然要攝影師的心意最能掌握,其中我最欣賞的一張是......。




























德國名攝影師

Isolde Ohlbaum






8 則留言:

  1. 係咪勾返起好多旅行回憶?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我由..旅遊後記...blog 重新上載,已帶起不少回憶,
      從而發覺這攝影師原來是位女仕。

      刪除
  2. 有時自己影極都唔靚, 最後買明信片算數 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我亦喺有同感,
      人家花咁多時間影一張靚相,一定好過自己
      花幾十蚊就得。

      刪除
  3. 我去旅行時都好多時會買番本黎留念~因為自己影一定無咁靚~

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意!
      我好少買書,但當地畫冊可作紀念。另一方面又可同友好分享。

      刪除
  4. 有機會可親臨這些風景,應該是件幸福的事!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意呀
      可以的話,去下遊歷呀。

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享