2017年3月31日 星期五

令人氣結...


我妹&妺夫在今年初跟團到意大利、瑞士旅行
途中在下榻的米蘭希爾頓逸林酒店遇上意外
這是一個的不幸的經驗。
一個沉重的門框鬆脫丟下,幾乎撞到我妹妹的頭上。
之後向酒店前台投訴
我妹是正常使用的,這設施明顯是酒店維修護出問題,責無旁貸

前線經理居然推說,她入住時門框狀況是良好,她入住後才損壞,這是由於我妹太粗暴而造成,他意下是指我妹想討賠償,我妹從無要求甚麼,只是通知酒店改善,正常的服務態度也要道歉還強詞奪理推三阻四,令人氣結!!

工作人員態度無禮,言語充滿歧視,而酒店從無道歉!!
回港後再向酒店集團投訴,公關只是公式回覆,不要以為這家是著名酒店集團,全無誠意!


26 則留言:

  1. 真想不到“米蘭希爾頓逸林酒店”名氣這麼大,酒店失修竟然還委過於人,賴在人客的身上!
    真係要記住:唔好住這間酒店了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 酒店至至重要喺人,人素質唔得,乜都無用...

      刪除
  2. 好彩最近因工搵米蘭酒店冇搵呢間.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時真喺好難避免哩啲事,做耐咗你會明白

      刪除
  3. 人没事就好,不过找人投诉基本都别抱太大希望啦,那些畜生能规避责任就规避责任的。不过以后我也会尽量避开这个酒店尽自己一点点了力量~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 這投訴原不抱任何期望,或責任問題
      只希望酒店注意一下修護,以免再發生類似事件,引致人傷。

      刪除
  4. 太離譜了,不过幸好人平安無事。連休假期愉快喔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你!
      我妹無受傷,這真是幸運...!

      刪除
  5. 回覆
    1. 返到香港再向酒店集團投訴,都有公關式道歉,但其他跟進無下聞。

      刪除
  6. 你妹妹之前遇上歐洲超市故意收多錢,現在又遇上不幸的經驗,幸好平安。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀..
      我妹亦喜愛旅行,所以經常分享各種旅遊事情。

      刪除
  7. Oh! I think if the complainant is a westerner, their response would be totally different.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哩個當然喇....
      種族歧視喺有,但喺酒店向客人就非常無禮,極之破壞信譽。

      刪除
  8. 名牌星級酒店亦都有這樣維修失悟,根本沒有可能,還要暗示是客人問題,態度要不得﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 酒店至至重要喺員工,員工素質唔得,就算名牌亦如何!
      乜都無用...

      刪除
  9. 係,服務行業最主要係人嘅問題,尤其碰到有種族歧視D低質素嘅人。其次係公司管理文化。佢地再唔改善遲早冇運行。其實而家國內有D餐飲集團例如海X捞日日人山人海,除實惠外員工服務態度一流,更勝香港同業,好服務係全球大趨勢。
    另外,剛跟團去完英倫三島,還遇上你去意大利深度遊的領隊Tony.服務態度得到全團員讚賞.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好...好耐無見,
      當然喇,服務行業,基本服務態度至為重要,管理又唔待,咁都做唔到,失敗中嘅失敗,依家大陸服務行業質素好好...唔同以前,唔喺點走向世界。

      刪除
    2. 海底撈火鍋...未試過,有機會試下。
      Tony真喺掂架,服務一流照顧周到,佢之前被掘角去咗美麗華做呀頭,有次喺慕尼黑機場遇到佢,好似最近做番自由身,佢手上咁多客,旅行社爭住揾佢。
      英倫三島你跟翠明 ??

      刪除
    3. 係呀!已經跟過翠明幾次,Tony做嘢好落力,抵讚。海底撈D嘢好新鮮,等位期間無限供應飲品小食,仲提供免費擦鞋,修甲等服務,冇得輸。

      刪除
    4. 有樴會真喺要去試下,多謝推介...

      刪除
  10. 導遊無幫手溝通?

    不過我上次去加拿大班芙間酒店, 間房係地下個玻璃窗有3部分體冷氣咁大, 隔十步路係賣酒店, 導遊同酒店都當唔關佢地事咁...

    回覆刪除
    回覆
    1. 加拿大班芙--已經係跟翠明, 最貴果團(為咗住1晚露易絲湖酒店) =_=

      刪除
    2. 去加拿大班芙未去過,但咁近個窗咪似封哂,
      乜都睇唔到,嘥氣...
      翠明真唔掂...

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享