2017年3月18日 星期六

凡事總有例外的。(少女峰Mt.Jungfraujoch)(瑞士 Switzerland)

2010-01-28  11:58


豪華房間內已放有生果、朱古力和礦泉水,窗簾外是露台。


   在網誌內未曾介紹過入住酒店的房間,多年跟團到歐洲旅遊的經驗,知道入住的所為4~5星級酒店,無論酒店的設備,與東南亞同級的酒店質素相比差很遠,大家要可以理解旅行社做生意,成本當然先行,酒店就是其中一項可以減的成本,可想而知為何酒店的質素低劣,但凡事總有例外的。 



        
  
                豪華房間水晶吊燈怎少得呢
                         










  
我個人覺得今次入住的琉森《 Grand Hotel》,真是與她的 6星級評分成正比,酒店有過百年歷史,幾年前完成翻新工程,房間內的面積是我旅行有史以來最大的,接近六百多平方呎,單單睡房我有三百多呎,房間還有獨立衣帽間,都是首次在歐洲酒店遇見
房間內全是華麗裝飾,而內裡高度將近15呎,是新式酒店無法能及呢 

     房間內裡當然金碧輝煌典雅華貴,牆紙是用上綢絹的物料,「大鄉里」的我都是首次接觸到,豪華房間水晶吊燈怎少得呢,由於旅行社並無事先張揚,我入到房間見到都嘩啦聲,住了兩晚,承惠每晚700歐元(網上訂房),今次豪華少許吧!
洗手間內的毛巾有暖管保溫,暖粒粒!

衣帽間的右邊一列是大衣櫃,那道門是通往另一間房間。

PS: 酒店外貌內裡保存著50年代風情,可能有朋友覺得房間的裝飾佈置有點過時,但總是有回憶的好,今次提及的房間質素,只是以歐洲團作比較。

路霸

















16 則留言:

  1. 暫時我嘅工作就係搵酒店。

    回覆刪除
    回覆
    1. 四圍格價、又要合適團友、聯絡...咁都好有挑戰性!

      刪除
  2. 路霸晚上好 ,
    呢間酒店房間的確幾豪華喎,牆紙都是用綢絹質料,

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝...
      都喺第一住咁嘅酒店,喺歷史建築見過!

      刪除
  3. 樓底有15呎高,相信所有新酒店一定吾可以做到,房價好貴呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 新酒店真喺好少咁高,外國人身材高大...
      哩間房價太貴,自己一定唔會book

      刪除
  4. 嘩!真係好豪華呀!住2晚抵呀!

    回覆刪除
  5. 華~~真係好豪華喎~~~正丫~~

    回覆刪除
  6. 無計,我哋裝修費用同建材費用都好高,如果要好似亞洲酒店咁靚,真係天文數字

    回覆刪除
  7. 可以體驗下這種古色古香酒店真不錯,好想參觀衣帽間係乜嘢樣XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時光倒流70年feel,
      其實裡面喺好多個大衣櫃,去旅行真喺有帶咁多衫!

      刪除
  8. 房間的牆上用上綢絹的物料,真係好溫馨有家庭的感覺,容易入夢了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好高貴裝修,
      哈..但我屋企無咁豪喎,
      好容易入夢...?

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享