2017年5月4日 星期四

終於再度踏上東歐的旅程!

2011年2月14日下午7:02公開累積瀏覽 675

                      德國法蘭克福機場新舊翼地下連接通道
 
   前往東歐旅 行前,幾乎所有認識的親朋好友,就連領隊(Homan)都有過同一提問,你不是曾到訪過嗎?你有不少地方都未到過,為甚麼要舊地重遊,都是因緣之故,在瀏 覽團遊的行程時,原先打算參加「德國深度行」,但出團機會不高(後來才知是成團的),順眼看見東歐的行程,立即想起當年的旅程,那份古樸實而不華的小鎮風 光,東歐城市冬日的浪漫氣氛,就在腦際閃過,不能言喻的懷念起來,那感覺有到訪過的朋友就會明白,深深吸引著我,所有都是順其自然的,終於再度踏上東歐的旅程!


 德國法蘭克福機場  

    今次的東歐的旅程,與我07年時的行程有不盡相同,首先不同的是始起的城市是布達佩斯維也納古姆洛夫布拉格卡羅維法拉德雷斯頓柏林,當中有不少細節是首次參與,10天行程中兩個德國城市是首次到訪,頗有期待的,而不竟上次到訪已是四年的事,好多景物都像縹緲,待我一一重新體驗!

         免費自助咖啡機有多種咖啡選擇,另有提供十多種茶包

     航班降落歐洲最繁忙機場德國法蘭克福,今次是我第四次使用這機場了,運作的情程都頗了解,由於今次是在新客運樓入境,再無見到往年的「臨時帆布床陣」了。

入境時關員提問我的目的地時,不知是否太久無說話,我的口部不協調,用英語讀布達佩斯時,講了多次都不清晰,關員一頭霧水之際,同團前輩見狀幫口相助,順利過關,等候轉機往布達佩斯時,終於可在候機室輕鬆自如嘆一杯免費的咖啡,仲有多款咖啡選擇,雖然是自助咖啡機,但質素可及那些連鎖品牌咖啡店,另有提供十多種茶包,真是照顧週到,往布達佩斯的航班召集了,布達佩斯可來啦!



路霸

26 則留言:

  1. 東歐所有國家我從踏足過,等你再分享﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓...妳去哂所有東歐...?

      刪除
    2. 打錯了,是我從未踏足過東歐,我的第一個歐洲旅程是瑞士。

      刪除
    3. 哈..明白,我都奇怪
      有機會可以去一遊東歐,非常值得架!

      刪除
  2. 我也想分享2011年的布達佩斯。

    回覆刪除
  3. 依家有直飛維也納方便好多唔駛轉機

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實要睇行程,好多團要由布達佩斯開始,所以一般都要轉機。

      刪除
  4. 布達、佩斯是一個唔錯的地方!當年往東歐好似係先入匈牙利,再往布達、佩斯,今次會否有機會看黃金右手?
    小小妹

    回覆刪除
    回覆
    1. 小小妹,
      哈...似曾相識喎,唔知喺咪哩?
      十年前喺先去捷克再去匈牙利,
      我當年都無機會睇到呀

      刪除
    2. 係呀,上次沒有登入便留了言……近況如何?我的BLOG已經很久沒有update,英倫行不知寫到何年何月才完結,我在FB都見到你……我好像有ADD你,不過見你無回覆……我再試多次吖!:-)

      刪除
    3. 我以為你再多去一次東歐?……

      刪除
    4. 哈...原來喺妳,我都無乜大改變,我有時會玄妳Blog睇下,無陏好耐,點解唔寫Blog呀,好多嘢做呀?有啲可惜!我見好多朋友用自家網誌形式出post,分享的層面好窄,其實加入g+喺多啲志同道合blog友,有助推動力,再嘗試下。

      刪除
    5. 見到我Fb...?我好少朋友,
      blog友中只有add咗 Tony & longbell
      但唔見有其他人add我喎,
      妳用乜嘢名?哈...有無妳靚女頭像架!

      刪除
  5. Hi林生&靚太, 我係俄羅斯團既Winney(同Eric).黎梗6月中我地會跟團去東歐12日,所以上黎學野.我好似搵唔到你既俄羅斯分享,可以send條link嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. Winney
      哈..我仲未上載俄羅斯個旅程呀,所以妳搵唔到呀
      真喺好呀...妳地去東歐玩,東歐好正架...
      去邊幾個國家?
      妳跟乜嘢旅行社??

      刪除
    2. Hi!我地12天包括布達佩斯,克羅地亞,斯洛文尼亞,奧地利,捷克同德國(Dresden+Berlin).都係跟美麗華(上次俄羅斯食住玩滿意),但搭土耳其航空。行程同你去嘅少少唔同.有冇乜野值得食同買?

      刪除
    3. 我上兩次無去克羅地亞,斯洛文尼亞..十六湖區
      朋友跟過美麗華去東歐...都幾好,我買咗匈牙利辣椒粉、導遊介紹鵝肝醬麻麻,
      我自己喺街商店買,下兩篇會介紹,其他跟住上載,到時唔明再同妳分享下
      我去土耳其坐過土耳其航空,航班服務幾好架,
      仲有好多貼身用品送,如眼罩、襪仔、耳塞...
      俄羅斯行程我諗會下個月尾先上載要

      刪除
  6. 我會繼續爬文,你d blog寫得好正,好似已經去咗一轉旅行咁!期待回憶俄羅斯之旅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...俄羅斯好快上載!

      刪除
    2. 妳亦可以到在台灣“隨意窩”網站,睇下我多年來完整上的blog文
      有我先後兩次東歐之行
      http://blog.xuite.net/diycfcase/hkblog?st=c&p=1&w=5261238

      刪除
  7. Winney 俄羅斯團友2017年7月20日 晚上10:49

    上個月去左12日東歐返黎,個香港領隊同導遊同一人(除左克羅地亞有個似body guard多過導遊既人之外),佢比較ambitious,團包左既每度地方留得好短時間,預留時間去足8個增遊,包括去多個國家 - 斯洛伐克既Bratislava,個度都幾值得去.可惜係斯洛文尼亞盧比安娜唔夠時間行埋去青龍橋,維也納去唔到睇莫札特紀念像,每度地方逗留30-40分鐘,影得相黎去埋洗手間或買支雪糕就要集合.每日6(:30)am wake up call好多時9pm先入到酒店房,好似去左18日旅行咁. 領隊冇乜講太多介紹,靠先爬你D文去到再親自認識同感受.謝謝你的分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳地返咗嚟喇
      睇嚟幾好玩咁喎..

      刪除
    2. 我喺google blog未修復完
      妳喺睇..我在台灣隨意窩...寄存post架??

      刪除
    3. 我估克羅地亞多事發生,所以警覺較高..
      朋友去過都話車程較長...
      哈..可以玩長咗一倍時間咪幾好..
      Bratislava都幾得意,好多街頭銅像
      我十年去咗一次,第二次去東歐無再去..哩度

      刪除
    4. 斯洛文尼亞盧比安娜,克羅地亞..我都無去過...好想去下

      刪除
    5. 哈..客咩氣呀..多謝妳俾面見啱
      代我太太問候下妳地&囝囝..

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享