2017年12月23日 星期六

鐵幕紅塲闊無彊...探索"俄羅斯" (跟團去旅行)


紅塲
耳其之旅暫時放下
期待咗好耐嘅俄羅斯旅行,啦!
下星期三(25日)乘搭俄羅斯航空,直航斯科,

我今次亦喺一向的團遊,自從去完土耳其之後,已計畫前往俄羅斯,
紅塲、克里姆林宮、聖巴素教堂、金環古城、地下鐵車站世界四大博物館之一隱士盧博物館、嘉芙蓮宮....好多好多景點都想去睇下。
睇咗TVB 的 "四個小生去旅行---俄羅斯"是引發點,

由於冬季的俄羅斯實在太凍(零下廿多度),所以一反我以往習慣,
改在五月尾出發,俄羅斯踏入春夏季,氣溫回升到十多,起碼可以舒服的。


聖巴素教堂
俄羅斯旅行團遊,第一個問題喺行程,第二個喺跟邊間?
經過一輪網路資料搜集,發覺所有俄羅斯旅行社
行程幾乎一樣 (除了些高價團稍有不同)
情況同上次土耳其團遊相同,
分別只有天數不同,有八天和九天兩種。
睇睇網友們的blog大多推介四叔個間旅行社,
細看之下....
四叔個間俄羅斯旅行團的確幾抵,
加上網友小妹  Agnes Ngan 的blog介紹行程都OK
行程景點各間大致相同,但團入面內包嘅活動四叔個間都幾多。
再睇番去開個幾間,嘩....其中一間團費貴到唔喺我的層次,
另一間又要轉機搞一輪,無咗兩日行程。
左思右想,決定...就哩間喇。


三個月初報咗團,已經話成咗團,咁多人報咗團,半信半疑,即管睇下點...。
地下鐵車站

彼得堡......世界四大博物館之一隱士盧博物館、嘉芙蓮宮....

聖彼得堡......滴血教堂
喺網路上發現所有對俄羅斯航空餐食都喺評,到時再親嘗一下!
電台旅遊節目聽到嘉賓俄羅斯人好少笑,態度冷漠
北寒之地和民旅性有關,俄羅斯人有一句...
"如果見到俄羅斯人笑,一喺佢傻嘅,如果唔喺,就喺佢笑你傻"
上下網睇下想,想買本書揾資料睇睇下,發覺完來坊間連鎖書局的俄羅斯旅遊書,真的少之又少,只有一兩本,最後去了台灣過江龍書局睇下,果然有台灣翻譯日本bolgger出嘅書,幾得意,講各大景點有乜特式手信,好詳細,真窩心。


好詳細圖文並戍,內裡介紹有好多特別手信。




三星期前收到旅行社通知,真喺成團,要去交尾數
前日開旅行茶會,團遊例行只定動作,
資料及旅行注意事項,下晝兩點,大家都番返工,
但奇怪見咁多人嚟開茶會,成廿幾多人,
職員講講原來哩團成45人,嘩...人都癲,自從04年去歐洲團試過咁貴多人,
好耐未試過,經驗話我知...一定,既然如此,處之泰然

全部出席團友都喺長者職員又提下,香港和內胞好怪習慣
前用熱水洗筷子餐具,俄國侍應生好唔like,唔乾淨可以換,唔好洗,好無禮貌!
而且熱水喺飲,唔喺咁用...

職員再重提下自費活動,當然重點介紹下,報名時職員說明清清楚楚
四個自費活動共USD208,我一早當加埋團費入
其實所有旅行社都有相同自費,
只喺有啲包埋入團費,
有啲旅行社無包,彈性強喲,有啲團友真喺無興趣行博物館,遊船河...
可自行參與,唔去就自己搞掂,約埋等番,講明白到時無紛爭,
依家商品說明條例好清楚,乜都按本子辦事。



哈哈....等咗咁耐,今個星期終於開始上載喇...
望大家留意下....

29 則留言:

  1. 個團咁爆,人多一定有問題,只是大定小問題,希望你順順利利,旅途愉快﹗

    回覆刪除
  2. 我發覺係沙士之後, D人去飲茶就鐘意用熱水沖
    好期待你嘅遊記

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人都咁做,所以先提下,
      我唔知幾時開始啲人咁做...
      多謝!

      刪除
  3. 可能大家睇過四個小生去旅行,對俄羅斯無咁陌生。我廿幾年前都去過,那時無野食,食薯仔已經好矜貴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信好大原因TVB的四個小生去旅行,好似西葡而家都好旺,
      廿年前配套都好差,而家旅遊點好好多,完全唔同。

      刪除
  4. 即時覺得奇怪你呢個時候出遊。原來係天氣原因。

    回覆刪除
    回覆
    1. 夏天去都幾好夜晚十點幾十一點個天都未黑晒。

      刪除
    2. 喺呀...考鬳天氣因素好重要
      我都未試過晚上9點先日落嘅感覺。

      刪除
  5. 初頭唔知邊間係四叔旅行社,上網check咗先知:P
    夏天去好開心,好夜都未天黑^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...辛苦你揾!
      起碼唔凍先呀,景色靚啲。

      刪除
  6. 俄羅斯我同王子都未去過,淨係聽過食物好差,不過你參加啲團食物一向唔錯,等睇你分享
    俄羅斯人好少笑,態度冷漠》》我十分同意,我哋呢度唔少俄羅斯人,好多都係咁樣,而且好熱愛名牌時裝,但係食嘢就求求其其。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...俄羅斯團餐都喺一般,
      妳咁近幾時去都得,俄羅斯景點都喺博物館和古蹟,笑容欠奉可能民族性,佢地愛名牌..又唔知喎。

      刪除
  7. 俄羅斯,洋蔥頭, 正!! 我走了二次印象都不錯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好想接觸下俄羅斯景色、人民、文化!

      刪除
  8. 洗餐具,我飲茶都習慣咁做,不過西餐廳信佢乾淨所以唔洗...
    我今晚才拾好行李, 前你一日明晚就出發.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就好少洗架...一來懶,
      覺得無乜用。
      我仲都未執好行裝,
      哈哈..我地遇唔真可惜,
      祝你旅途愉快!

      刪除
  9. 路霸, 終於去到俄羅斯了,期待你的分享呀!
    我才剛由關西回來, 待係回來後再互相交流呀!
    旅途愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都安排咗好耐去俄羅斯,
      妳去咗關西,幾好呀
      到時再交流分享下

      刪除
  10. 看照片真是很靚!尤其是教堂的彩色洋蔥頭,和地鐵內的華麗裝飾,十分吸引,值得欣賞!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...哩啲網上俄羅斯圖片好靚,
      好期望能夠天氣好,影多啲靚相分享!

      刪除
  11. 路霸兄, 玩得開心啲!
    45人?! 咁好生意架, 不過我諗旅行社受到咁多人一團, 會應付到嘅
    睇到用熱水洗筷子同餐具呢樣, 學咗嘢, 我都覺得搵水渌一渌感覺係乾淨啲, 原來俄羅斯侍應生唔like

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈..現在身處莫斯科,天氣好好,
      領隊導遊都好好人,照顧周到,其實原來開了兩團,成90人,
      旅行社安排暫時未有問題。

      刪除
  12. 好高興又見到你去長途旅行了,熱切期待你的遊記,睇完我唔洗再揾書睇了,我之前去南歐果團都42人,又好似冇乜問题,只係住酒店泒房同领隊集合團員耐D咁.希望你旅途愉快.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...客氣,
      要買本書好啲,
      而且我咁懶blog有派先出。|

      刪除
  13. 博物館有沒有令你失望呢?看了那套芭蕾舞劇

    回覆刪除
    回覆
    1. 無失望...非常壯觀,但適逢周未太多遊客了
      有看芭蕾舞,跳得好靚。

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享