2018年1月18日 星期四

鐵幕紅塲闊無彊.."為咗爭坐位吵吵鬧鬧 " 俄羅斯 (跟團去旅行)


噚晚攰到死,一覺天光....早上七點幾,喺時間梳洗去食早餐
入住嘅Radisson Slavyanskaya Hotel連鎖酒店,安排咗我地到意大利餐廳用早餐。

意大利餐廳,環境唔錯....

食物款式富,普通嘅火腿、香腸、煙肉、廚師現做奄列
凍肉、煙三文魚...,仲有氣酒供應!
 新鮮出爐牛角包早餐真喺大吃大渴....
我至愛意大利特濃咖啡...一早咗3杯,超滿足。

時間尚早,酒店花園...

準時九點開車出發喇.........四十五人嘅特大旅行團,可以準時出發真難得
領隊Billy安排座位真喺好,
好似大陸短線團咁,用報團號碼順序排座,唔使爭拗。
跟團外遊十多年,真喺可見過團友坐位吵吵鬧鬧....

車上說明自費活動項目點算參加人數,重要梗喺收錢...報團巳講明,明碼實價..全部共約HK$1600..,我計入團費一部份架喇!
莎哥斯基古城世界文化遺產,就喺其中一項

景點....沿路看看莫斯科街道風景

經過上面嗰幢喺當年蘇聯社會主義好大喜功建築,
喺同我入住Radisson酒店集團,另一間同名Radisson酒店,但哩間喺更高級嘅六星級酒店,我地嗰間喺四星級咋....
所以上網訂酒店睇清楚呀

聽導遊Paul講,中國國家領導人“習主席”到訪俄羅斯都喺入住哩度架。

美式快餐店...KFC老麥....唔少分店
屋宇外牆有彩繪塗鴉
東正教堂隨處可見,俄羅斯...佔絕大部份人都喺東正教。

走高速公路往“莎哥斯基古城
距離莫斯科東北 71 公里城鎮,一個鐘頭就到喇!

導遊會先帶遊客去東南方一處視野很好的高地拍莎哥斯基古城全景。 

曾是莫斯科最重要之東正教中心,
如果按麥加是回教聖城,那樣莎哥斯基古城Zagorsk世界文化遺產
就是東正教的麥加,依家都仲喺東正教的修道院。

這個自十五世紀發展起來的東正教聖地,
更是享負盛名的俄羅斯七大金環古城之一,
到這個小城,除可感受濃烈的宗教色彩
兩代人...向左向右...幾十年匆匆...起緣滅

遊客中心
見有個叔叔喺度寫生....,我唔喺好識藝術由其畫畫,佢用水彩上色
一提...我喺俄羅斯的景點,見當地人唔喺影
少人喺做寫生,俄羅斯人藝術感性好強,難忘的


莎哥斯基古城Zagorsk入口
外型猶如置身童話國度的多幢特色歷史建築物。

城內建築聖三一修道院、聖母升天教堂俄羅斯最大而且喺首座東正教神學修道學院,另城內有一個聖泉,相傳病之神效
唔少俄羅斯人或信徙專程帶水樽到嚟攞返屋企飲用!
莎哥斯基古城外的神學修道學院


導遊Paul去購票
入去古城影相,仲有要買攝影票,歐洲各國好多景點都喺咁做,
Paul話其實唔使個個團友都買,一團有幾個人買就得,
收益都喺俾修士,資助佢地生活費
外可以自由拍攝,,但不能拍修士的相片。
好喇等Paul簡介歴史去參觀........

下個post就介紹及遊逛這著名嘅古城..好靚架





16 則留言:

  1. 天氣真好,處處開滿鬱金香

    回覆刪除
    回覆
    1. 俄羅斯嘅初夏,嗰段時間天氣
      真係百花齊放 好靚

      刪除
  2. There are many churches in Zagosk.

    回覆刪除
  3. 一早飲3杯特濃咖啡, 之後會唔會成晚瞓唔著 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會㗎
      我慣咗...
      我學做咖啡嘅時候
      日日飲成四五杯espresso
      6,7杯手沖咖啡都無問題😂😂

      刪除
  4. 領隊安排坐位就最好架喇~唔使爭~
    華!!一日飲三杯expresso!??!怕唔怕太多~~~~~
    我最鐘意既早餐就係煎蛋~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係太多團友全車爆曬
      如果爭拗真係好麻煩
      國內短線遊全部都咁安排

      我之前學做咖啡嘅時候
      日日飲成四五杯espresso
      欽足成個月,我慣咗...
      煎太陽蛋都喺我至愛

      刪除
  5. 咗爭坐位吵吵鬧鬧....真係冇咁須咁囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有陣時就咁去啦
      出外旅行為咗開心啫
      都唔明點解啲人
      會有一時之氣鬥餐死

      刪除
  6. 原來唔使個個買影相票㗎?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我見好多人都係冇賣
      都係咁影,冇人理員
      旅行團導遊都算有啲良心
      買咗十張

      刪除
  7. 咦, 我在你之前去時也不用安檢呀! 不過也很值得一遊既.

    回覆刪除
    回覆
    1. 世界果然變左了..唉!
      係喎, 今年農曆年打算出門嗎?

      刪除
    2. 世界紛亂,唔會出去喇!

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享