2018年1月1日 星期一

鐵幕紅塲闊無彊...但生死有命,唔驚得咁多。"俄羅斯" (跟團去旅行)

   
我按時間 早上點 到咗香港機場集合,乘搭嘅航班係俄羅斯航空11,直飛莫斯科我最怕轉機,而尊貴旅行團就一定坐其他航班,需要轉機;好多人驚坐俄航,話失事率高,但生死有命,唔驚得咁多。

  由於莫斯科同香港 時差5小時,所以8小時航程,會喺同日下午到達莫斯科,領隊 billy 安排我哋 check-in並提醒各位團友莫斯科入境要注意的地方, 跟住各自進入禁區,佢喺登機閘囗等我地,佢都好交帶,又有禮貌,服務態度真喺唔錯....
 航機喺全新的波音-777型客機,設備非常貼心,有USB充電、遊樂器...

坐我的隔離俄羅斯肥佬
    
  航機餐食好好,啱哂口味....


話咁快......下午4點莫斯科時間安全到達...莫斯科國際機場,之前好多俄航嘅負評,但今次完全無問題,航機喺全新的波音-777型客機,座位寬鬆,除了坐我的鄰座嘅肥佬﹝前篇有講﹞,空姐又靚又服務態度好,航餐食物出奇地好味,令我對俄航印象好正面。
好正機場有Free Wifi.....大家立刻變低頭族
但喺辨入境手續超慢見識到鐵幕之下,入境官員黑口黑面,令人討厭,不過領隊幫我地填好入境格,喺櫃位前協助所有團友過境,由於我地特區護照喺免簽,所以手續較國內遊客快手,但提醒我地喺護照上有一張入境單一定耍保存好,唔係出境就麻煩...

用咗一個鐘頭.....終於全團45人順利入境,行李亦全部完好到埗,領隊話已經喺算快架喇。
不知何故....國際線航樓設備較落後,而國內線航樓就簇先進,稍後飛聖彼得堡就可以介紹下。
莫斯科國際機場往市區的鐵路

鐵路亦設有自助購票機接受現金(盧布)、信用咭...十分便捷



莫斯科的導遊廿多歲的 Paul 已在禁區外等候我們,他大學外語系畢業,主修中文,所以能操流利普通話的,主動熱情好有禮貌,完全不是想象中俄羅斯人的冷漠,稍後再介紹下他
莫斯科國際機場....
莫斯科國際機場外,發生一個小插曲.....
話說Paul 帶领..全團45人出去停車場上旅遊巴士,我在全團最後面,途中一個穿制服的人跟往我地,佢上前似用俄文同我講嘢,但我唔知佢講乜,我叫領隊Billy招呼佢,見Billy用英語話我地喺香港旅行團,講咗一陣,呀Paul見狀立刻上前,同佢用俄文溝通咗,之後佢無癮走Billy話個警察想抓錢啫....。

我地離開機場,
已經係下晝五點半,第一個景點喺去食晚飯車程都成大半個鐘。
大半個鐘後到達一個花園洋房,原全睇唔出係中菜餐廳,我睇番跟四叔旅行團blog友們都喺哩間食晚餐。


billy安排好大家坐定定,但值得一讚,俄羅斯 Free Wifi 無處不在,而且速度都幾好,唔會龜速..
內裡似西餐廳裝璜,大大張枱放咗湯,白飯任裝,在外地吃中菜,雞、魚蕃茄蛋、及蛋花湯,飽吃之後,大滿足

大滿足之後回酒店...
夏季到歐洲旅行真係超正,已是晚上八點,但仲係日頭白白。
沿路四圍睇下,鐵幕...神秘國度


晚上八點幾到達酒店


今晚入住酒店市中心的......Radisson Slavyanskaya Hotel....
鄰近基輔地鐵站五分鐘

有大型購物中心,內有西歐大品牌Zara H&M價錢同香港相約,
超市...真喺好方便。

酒店內部都唔錯,哩間住三
入住酒店第一件事喺....安排兌換盧布,我換住100蚊美金先喇,有成四千盧布..市面可以使用信用咭....

祝大家...
2018新的一年
事事順意

身體健康

24 則留言:

  1. Happy New Year! Have fun in Russia. I also want to say a few words about Kuoni. 勝景遊謊稱成團,最後臨時取消,白白浪費客人寶貴假期。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!新年快樂
      旅行社其中嘅問題我唔知,
      我妹...上月亦有跟哩間旅行社去俄羅斯,
      佢亦喺保証成團,只有14人亦有成團出發

      刪除
  2. Happy New Year!
    聽講俄羅斯人係唔會對陌生人笑㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!新年快樂
      導遊都有講咗哩個荒謬的傳聞,
      佢話不論俄羅斯或世界各地嘅正常人,唔會對唔讖嘅人笑,除非佢喺儍嘅,
      佢又啱喎!

      刪除
  3. 好奇一問, 換盧布會係邊度換?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地哩間喺比較大嘅商務酒店,所以入面有找換店,匯率一般,
      有團友去咗上面提到嘅大商場,入面都有找換店,好似話高啲!

      刪除
  4. Russia has many beautiful buildings. Chinese food is better as I recall Russian food was not so delicious.

    回覆刪除
    回覆
    1. 俄羅斯洋葱頭建築物超靚,
      聖彼得堡...冬宮、夏宮宏偉超靚,
      其實跟團俄羅斯團餐食物都唔錯架,中菜都有水準

      刪除
  5. 新年快樂!身体健康!
    Have a great new year !(^+^)

    係呀! 係呀![俄羅斯洋葱頭建築物超靚]

    但是 [辨入境手續超慢,見識到鐵幕之下,入境女官員黑口黑面] (^^)

    Radisson Slavyanskaya Hotel好靚啊 !


    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 新年快樂
      酒店去觀塘買餐廳都幾靚
      房間就比較陳舊

      刪除
  6. 再者
    有時間的話 請閱覽
    Regina 俄羅斯旅遊日誌(^^)
    https://blogs.yahoo.co.jp/jas_nogamimi/26231270.html

    回覆刪除
  7. 新年快樂!!!!
    夏天去俄羅斯正啊,日照長,抵玩!
    有流利國語導遊唔錯,要同佢傾多啲偈^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝...新年快樂( ^^)
      其實西歐夏天都係日長夜短
      中俄近哩幾士年,關係友好
      文化交流,好多學生到中國學普通話,
      但我普通話超普通,好在佢帶得多香港團,都知我地講乜,而聖彼得堡另一導遊"吳明"仲勁,經常嚟香港,搭港鐵熟過我,稍後介紹下,youtube有佢條片

      刪除
    2. 勁喎佢有拍yt片㗎?
      網紅?

      刪除
    3. 佢喺呀叔叔,唔喺乜嘢網
      只喺一啲團友拍咗放上youtube

      刪除
  8. happy new year~~~~~
    大比同埋阿sam上年去旅行都係俄航~話d野食好好味喎~~
    華!!入境成個鐘呀??好耐......
    喂~阿paul又幾靚仔喎~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    間中餐真係完全睇唔出係中餐~~期待之後行程~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝...新年快樂
      妳朋友都喺去俄羅欺?
      俄航唔差,至少香港出發哩班,
      哈哈...我慢動作,要等一等。

      刪除
  9. 等到啦!今晚同老公睇你個blog回味

    回覆刪除
  10. 等到啦!今晚同老公睇你個blog回味

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好高興識到妳地
      旅程好開心...
      不過...我寫blog龜速,
      可能要妳睇好耐

      刪除
    2. 寫得好有水準,大家去同一撻地方,用唔同角度去認識同感受呢個地方.Take your time! 黎梗六月可能跟團去北歐(我做教育界永遠都冇得冬天睇極光),或自己去Estonia+Latvia+Lithiuania

      刪除
    3. 多謝曬你寫得麻麻地
      所以我都鍾意睇人哋個post, 都幾得意㗎
      其實北歐夏天去得幾好起碼唔使咁凍呀
      景色都靚㗎
      北極光可能要撞啱嘅,
      夏天又未必無...

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享