2018年3月21日 星期三

嚟哩度有乜嘢睇呢? 鐵幕紅塲闊無彊 (跟團去旅行)


喺酒店嘅意大利餐廳早餐餐廳環境唔錯,食物好豐富...



肥肥白白嘅廚師為客人即煎蛋、可選擇奄列,我至like牛角酥好滿足呀.....




意大利又點離得用Espresso呀,我一次飲 3杯

食飽飽後,差不多九點出發


門口聚集咗唔少其他國家旅客,亦準備出發...
第一個景點就喺莫斯科大學,嚟哩度有乜嘢睇呢?

咗喇....首先到一個展示台,可見到莫斯科景點

上面見喺冬季時滑雪跳台


遠眺高大煙囪,係莫斯科中央暖氣生產廠,莫斯科市民渡過冬天靠哂佢

另一面喺...新莫斯科摩天建築,見另一面嘅莫斯科,似上海

無處不在的手信檔口...都喺賣個的嘢

前面就喺莫斯科大學本樓建校

莫斯科大學俄羅斯最大和歷史最悠久的大學,於1755年建校。
俄羅斯女沙皇伊麗莎白·彼得羅芙娜下令建立莫斯科大學

立人:米哈伊爾·瓦西里耶維奇·羅蒙諾索夫銅像
1940年莫斯科大學改名...米哈伊爾·瓦西里耶維奇·羅蒙諾索夫大學,
但現在大都用上原名.....莫斯科大學

本樓建築左塔頂,好特別...大溫度計

校徽下機地下鐵出入口

校徽



莫斯科大學前面公園,環境好幽靜





稍後參觀戰爭博物館(下圖)




19 則留言:

  1. 回覆
    1. 多謝妳話我知,本身我睇到,但再重上載過相片,妳睇下有無問題,再話我知!

      刪除
    2. 可能係我部腦問題呢
      唔知個度會唔會話熱過幾多度, 唔駛返工返學呢?

      刪除
    3. 可能喺googlo問題,成日post啲相唔見咗,累到我要執番!
      唔知喎....俄羅斯應該唔會太熱,太凍就可能會

      刪除
  2. 摩天大樓林立嗰區想去睇睇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺新經濟區,
      似大陸嘅深圳、上海,新經濟區。

      刪除
  3. 食飽飽後....有三張照片不能分享

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳話我知,本身我睇到,
      但再重上載過相片,妳睇下有無問題,再話我知!

      刪除
  4. 咁大個溫度計還以為是大鐘

    回覆刪除
  5. 有三幅圖片失踪了。莫斯科的超大溫度計,和大學校徽都好有特色!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳話我知,本身我睇到,但再重上載過相片,妳睇下有無問題,再話我知!
      可能喺googlo問題,成日post啲相唔見咗

      刪除
    2. 今日見到晒啲相啦! 好清楚。你敢正面影啲美女,好正。
      街拍時我不敢把鏡頭對著人,怕招人不悅。看來都要勇敢些,讓照片更增姿彩。

      刪除
  6. 華~一次過飲3杯~你真係好鐘意飲!!
    大學勁靚~我都想係咁靚既地方讀書~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈..慣咗...飲咁多杯!
      妳都好叻,唔使再讀

      刪除
    2. 日日都飲咁多杯架?我媽都有日日飲啡~
      我學歷查實麻麻~最大原因係我懶...哈哈~~

      刪除
    3. 哈...慣咗,唔喺好多啫
      我都無問題,有份好工咪得囉

      刪除
  7. 復活節快樂
    我好多年前都去過大學,好典型的史太林式建築

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝
      我又唔知佢係乜嘢建築模式
      不過大部份蘇聯建築都係咁嘅樣

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享