2018年4月2日 星期一

喺團遊必到,哂下自己(俄羅斯)豐功偉績麻..鐵幕紅塲闊無彊 (跟團去旅行)




完....斯科
羅斯念館(Zentralmuseum des Großen Vaterlän)
己(羅斯)功偉績

 



基座...勇士屠龍


  碑廣場

 念館入口有軍人駐守...玩緊手機好hea

 英雄戰士哀悼像長廊天花上,佈置水晶星星加上光...好莊嚴


 念館入口的長廊盡頭,第一個見到英雄戰士哀悼像


 經過展覽室走廊,又到導遊Paul出場.....介紹俄羅斯對抗納粹德國歷史
 又到導遊Paul普通話的確幾好,有問必答

 展覽室有十多個,每個成二三千呎,可容納四五十人見另一個本地

導遊Paul細心講解!!!
 展覽室內用上戰爭實物、佈景、槍炮聲效
又幾迫真,後面被擊毀喺納粹德國四號突擊型戰車


到另一展覽室介紹灰黑色背景壁畫的由因
當年被德軍圍攻三年的“列寧格勒(聖彼得堡)民眾慘況。
模擬戰爭的建築破壞實景,槍彈累累...驚心動魄

戰爭場面,蘇軍勇戰景況。
蘇軍後面喺德軍88mm對空炮。

另一面喺被擊毁的德軍四號戰車
另一展館軍事武器、裝備
軍事迷的我大開眼界







蘇軍將領

蘇軍冬天


蘇軍重擊機關

蘇軍

服哈利通信傳令電單車
用罐頭

英軍馬蒂達MKIII坦克模型

T-34坦克模型(前)

 德軍軍艦模型


聯戰事宣傳海報,依家有價有市,好值錢。




戰爭英雄紀念堂入口
紀念堂的中央安放巨大的“戰爭英雄紀念像”
拱頂代表共產黨的徽章

觀完可到
地庫哩度嘅紀念品店真喺好得逛下
不少蘇聯時代軍錶、紅軍徽章、郵票...


俄羅斯生產的軍事比例模型,
雖然我喺香港啲模型店都見過,
無哩度咁多款式
呀叔叔賣軍樂光碟
值得一提哩度套娃,喺我見過最平架,可以買番啲!
平到十幾蚊港幣亦有交易
我亦掃咗唔少

紀念幣售賣機

24 則留言:

  1. 戰爭場面真係做得好逼真,如置身戰場中

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度設計得幾好又有互動,除咗認識到歷史之外,聲效實物真係有置身戰爭場面嘅感受。

      刪除
  2. 有無問阿導遊佢D煲冬瓜係邊度學?

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿Paul係大學主修中文, 所以佢識講普通話同埋識寫中文, 聽聞佢喺北京做過一年交換生,佢太太都係導遊,亦都係精通普通話。

      刪除
  3. 回覆
    1. 香港有得賣,當然喺會嗰度買啦。

      刪除
  4. 咦, 呢度我好似無來喎??? 無咩印象.

    回覆刪除
  5. 我都很想到俄羅斯一遊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你同仔仔安排一下去俄羅斯啦!

      刪除
  6. 俄羅斯好多歷史,如果有興趣的話....木套娃娃我在哈爾濱旅行時有買﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 俄羅斯歷史文化長遠悠久。
      木套娃喺哈爾濱真係好多。
      有唔少嘅木套娃都係哈爾濱製作
      再運去俄羅斯出售。

      刪除
  7. I agree the 套娃 are beautiful here.

    回覆刪除
  8. 真係大開眼界,而家俄羅斯都好識做生意,又賣模型又套娃。梗有D嘢啱遊客買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 當依家乜都喺經濟掛帥,做生意為先麻!
      最近有無去邊度旅行玩下?

      刪除
  9. 隨著你的足跡。準備6月中去法國,須說世界紛亂,但出外旅行還是可以令人放鬆充下電。你都重出江湖喇,我還要追看你的遊記呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 法國五月...非常好
      生死有命唔驚得咁多,可以改下運氣架
      我要努力呀

      刪除
  10. 最出名係列寧格勒(聖彼得堡)及史太林格勒(俄國南方)攻防戰 ^^, 我都去過依個博物館,場景好真實.

    回覆刪除
    回覆
    1. 團遊必到景點,都幾好呀
      又有嘢睇又嘢買

      刪除
  11. 看到場景覺得戰爭好可怕! 據說罐頭是拿破倫發明的。蘇聯太冷,拿破倫大軍不敵自退。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思...近來工作好忙,到依家先覆妳
      戰爭好殘酷恐佈,佢地做得好迫真,罐頭又唔知喎,妳太博學!
      拿破崙戰敗...天氣喺主因之一

      刪除
    2. 不要介意! 寫網誌或留言,都是在時間許可的情況下才做的。
      原來發明罐頭的是法國人尼古拉•阿佩爾, 他為拿破崙解決了軍糧容易變壞的問題。這是剛剛上網查到的 不是因為我博學。

      刪除
    3. 哈哈...原來係咁,明白哂
      多謝妳指教

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享