2018年10月23日 星期二

浮繁江南五天團... 蘇州 2 參觀絲綢工藝



今日真係過得好長,由朝頭早七點鐘到而家晚上五點鐘,才吃晚飯了,

今日算係屬於江南菜八餸一湯白飯任裝,大家都吃得非常之滋味,可能係由於菜式較清淡,好適合耆英們團友嘅口味,我都可以,平價團的餐食都可以喇。
宮保雞丁,唔辣版
元蹄太大,由餐廳員工切好分吃
哩個饅頭喺凹架,唔記得乜名,我喺香港上海舖食過,
要放埋醬菜在凹位吃,好味!

好清淡.....野菌湯

今晚住嘅酒店係屬於四星級,乾淨衛生,重點喺位置在市中心,
可以去附近嘅超級市場及商場逛逛。

 蘇州市中心全新開業大嘅商場,內裡全部喺國際連鎖店,物品價位同香港相同,但以人仔價計,星巴克咖啡店...唔少得!

裡見到....上海老書店“大眾書局”,裝飾好有古色古香老書店
咗一陣回酒店了。



可能由於太攰,琴晚瞓得非常之好
酒店吃飽飽早餐出發方今日第一個景點
就係蘇絲綢文化博覽館

呢個景點基本上係所有團都會參觀亦都係第一個購物點....“絲綢

遊小玲姐講明,哩個喺國家省級指定景點所有嚟蘇州團都要到,我見真喺好外國團都到此

 遊小玲姐簡單介紹下....古代絲綢織布機模型,模型比例大約係1:8


最吸引我就係嗰啲古時各朝代的絲綢織布機模型,造工非常精細,工匠好有心照古藉圖畫製成。



每部機模型亦有詳盡說明我可以慢慢細看...對絲綢生產有少少了解...每部機械好特別


有睇過BBC一部記錄片介紹蘇州專業絲綢織布師,佢地喺個體戶個體戶織布師一定喺兩夫婦一齊做會使用傳統古代
織出精品的絲綢布匹,成品好靚,作品會由蘇州絲綢廠收購,一匹上好精品絲綢,可以賣上萬元人仔,於佢地一年收入,所以兩公婆壓力好大





跟住就係有一位阿姨喺絲綢廠嘅員工介紹點樣由蠶繭開始到抽絲剝繭, 蠶繭先以熱水淥死,令佢唔能夠變成飛蛾,再咬斷蠶絲飛出。
見佢嘅動作應該係熟手員工 睇完呀姨熟手嘅抽絲剝繭嘅方法
一個蠶繭,可以拉成一大幅絲

一個蠶繭可以拉成一大幅絲
再上摷絲機 自動抽絲



 遊小玲姐簡單介紹
上面哩套床單套裝名為“憶江南”送俾2016年G20高峰會各國員首禮物
價值¥48,800,我摸過...真喺順滑不溜手。 


G20成員所著嘅所有蠶絲外套都係有呢間公司製作。



之後我哋就去介紹下絲綢被
團友大家都非常之有興趣,好多團都買咗枕頭床單被, 
一套都係六百蚊又唔貴喎大家買得開心
無興趣咗樓上參觀著名的蘇州刺繡

著名的傳統蘇州雙面刺繡


我好欣賞以代畫作風格作品,如上面一幅蘇州水鄉作題雙面刺繡

哩幅以白果樹及小橋為題雙面刺繡。




依家刺繡畫,唔喺局限傳統花鳥蟲魚為題,而喺以現代畫風表達,
手工精彩絕倫,每一幅盡顯大風采,每幅大約¥38,000至¥48,000

亦參觀過日本 京都“西陣織” 絲綢製作名店, 
當然日本當年是以中國的絲綢製作為藍本
但不能否認,近代日本吳服(和服)絲綢刺繡作品已青出於藍,
但藝術作品,如雙面刺繡、藝術畫作,中國刺繡師手工藝做創新亦在領先...。





10 則留言:

  1. 純粹當參觀博物館咁都幾唔錯,絲織品本身都好靚好有學問.....
    酒店近商場,夜晚去逛逛都方便
    商場門口係咪有碰碰車玩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔買嘢咪純粹參觀下啦
      有人講解都唔錯嘅
      可以長知識
      這個只喺購物商場,去逛逛都唔錯
      ,冇碰碰車㗎。

      刪除
  2. The river water of 雙面刺繡really look like a photo.

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係廁所得好細緻
      仲係難度最高嘅雙面繡
      兩面轉嚟睇得一樣

      刪除
  3. 我都睇過紀錄片講雙面刺繡, 真係好花眼力

    回覆刪除
    回覆
    1. 雙面刺繡係要手藝同埋眼力都要咁精細,
      手藝都要十幾廿年功力
      先可以原美刺繡一幅畫

      刪除
  4. 想不到現在展覽了那麼多部不同的古老織布機,真是大開眼界了。
    以前去參觀時沒有展銷雙面繡,但有幾人合力拉全蠶絲被示範,亦安排一場小型的絲織時裝表演。
    在觀前街才買到雙面繡。那些款式古典也不貴,我買了一幅“雙鶴朝陽圖”,框架外方內圓,繡工精美。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見你好欣賞絲綢同埋雙面繡喎,而家價錢貴咗好多
      時代進步乜都改變曬,喺哩度好多表演的亦都唔會再出現,始終係人工貴成本高效益低,
      因為商品說明條例,品質全部都要寫得好清楚 如果買多個物品不對,可以攞返去旅行社要求退錢,我又無去過觀前街,雙面繡傳統古代款式好靚,我較欣賞佢係現代畫風派, 當然價錢就貴好多啦

      刪除
  5. 床單套裝好靚 .雙面繡技藝高超(藝術品)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哩啲真喺幾靚,而且質地唔錯,價錢好平,一套680人仔

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享