2018年10月26日 星期五

浮繁江南五天團... 蘇州 3 30年後重臨 寒山寺

姑蘇城外.....寒山寺502-519年)
有近千年歷史古寺,世界文化產1982年

張繼的《楓橋夜泊》
「月落烏啼霜滿天,江楓漁火對愁眠,姑蘇城外寒山寺,夜半鐘聲到客船。」而聞名中外。

呢首詩詞 真係無人不曉,中學嗰時已讀過。

我當年第一次同啲同學(即係30年前)畢業旅行,就睇旅遊書去華東19天火車自由行(杭州、蘇州、無錫、黃山、上海),當年好流行畢業去大陸旅行,途中遇上不少其他的大學畢業生,嗰陣時冇人畢業去歐洲,嗰啲咁鬼嘅地方嘅玩架,我記得19日旅程,全程用咗一千七百蚊人仔。


三十再到蘇州“寒山寺” 真係非常之有感觸,時間飛逝,話咁就三年,再見到嗰塊向著運河 寒山寺 牆壁三個大字依舊,我記得寒山寺當年係破破舊舊,完全唔係而家咁嘅樣,當然時代進步喇,而當年只喺個死靚仔,現今香火鼎盛寒山寺直情係大咗幾倍

張繼就喺哩條運河,聽到“寒山寺”鐘聲,有感前路茫然不知,作咗首名詩《楓橋夜泊》,佢都唔知,後來佢自己高中狀元。






“寒山寺”以前唔使收門票,現在就要¥20喇。

佛塔(當年無架)......據聞存放佛祖舍利子,但不能進入!



好多位名人及文人雅士都為此首詩《楓橋夜泊》作提字。
中我覺得寫得最好,就是已故.....台灣的“星雲法師


佛塔....
 近年,各地遊客,特別是日本韓國遊客經常專程在新曆元旦、舊曆除夕到寒山寺聽新年鐘聲。
同時,一些媒體也通過直播新年鐘聲給予了關注。

現在敲鐘一下要五蚊人仔.....
若除夕要另有三百人仔入場費...仲唔喺一定有得敲鐘,有頭有面先有得排隊等





行逛完就去吃午餐喇
午餐就喺運旁邊....



刴椒蒸魚片...好滑咼




我初初以為上面個碟喺椰菜花,
耆英團友指正,蔬菜名喺...福建菜花,分別喺花少菜
耆英團友又長知識
咼荀炒肉,好甜美
元蹄....

食飽飽,就離開蘇州.....
下一站.....無錫

14 則留言:

  1. 如果路霸有時間的話,可以摷返三十年前𡃁仔去畢業旅行果陣啲舊相出來對比下就好了^^
    寒山寺我都係上個世紀去的XXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...全部喺正片,好難沖印出嚟!

      刪除
  2. 瓦片之下,有電子燈牌........世界大不同了!

    回覆刪除
  3. 《楓橋夜泊》When I visited this temple, I have a special feeling with this poem.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀
      我喺中學讀過
      當年去到寒山寺喺歷史古蹟印證下,
      個詩篇嘅作者當年威受

      刪除
  4. 路霸兄把寒山寺內外作多方面拍攝,很有紀念性,也勾起我對寒山寺的記憶。
    看來後期的寒山寺,真是擴建了很多地方。很久之前上去敲鐘是不貴的,也沒有人排隊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係隨便影幾張相
      好彩都唔係太多人
      而家唔同曬,變咗喺潮流玩意,日本韓國人都爭住除夕喺度敲鐘,
      水漲船高,收費自然貴咗
      據聞除夕敲鐘係一籌難求

      刪除
  5. 喔原來裡面咁多建築物 , 二十幾年前導遊沒有安排我們入內參觀 , 我們衹在黃色寒山寺門外影過相 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多建築都喺近哩十多年建成架。

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享