2019年9月23日 星期一

聖彼夏宮 鐵幕紅塲闊無彊 (跟團去旅行 )

多謝大家關心
我已經完全康復!!


聖彼得堡完...涅瓦大道(Не́вский проспе́кт).

午餐
羅斯

內裡好有氣氛

聖彼得堡白啤

普通菜湯
前菜....吞那魚沙律
羅斯,外形似我地水餃

水餃內裡的餡料三文魚
口味清淡,傳統配酸忌廉,我不吃酸忌廉,所以無放入去。
甜品車厘子雪糕
滿足....

聖彼得堡
彼得夏宮
沒有到過彼得夏宮,就等於沒有到過聖彼得堡,
因為彼得夏宮的噴泉實在太美了。




下午售票處人流已散去



彼得夏宮有俄羅斯凡爾賽宮之美稱,
大宮殿是夏宮建築群的中心,1740年成為皇家宅邸,
宮殿長度約300公尺,內外裝飾有巴洛克、洛可可及古典主義風格,
彼得夏宮分為Upper Garden(上花園)
Lower Garden(下花園)

Upper Garden不收費、
噴泉就喺 Lower Garden收費...咁當然喇,重中之重就喺噴泉麻!

旅遊旺季可見四圍都人山人海
我地團人數眾多(45人),所以規定要由兩位導遊帶領,
我就跟咗靚女俄妹

提一提“彼得夏宮”內嚴禁拍照,唔好搏呀,
被捉到,罰導遊架,無為害人地。

正式參觀宮內

 我覺得內裡裝飾好似冬宮,但色彩較豐富,
亦有展出皇家接見室、皇家臥室、大型餐區,鍍金餐用瓷品銀餐具,由網上下載了一些圖片給大家對







用上三十分鐘參觀完畢,
出去下Lower Garden(下花園)


彼得夏宮噴泉只會在5-10月運作,
沒有噴泉的話會大為遜色

但有了噴泉,宮殿的確更加華麗燦爛了
中央的階梯噴泉與參孫噴泉相連,
參孫噴泉取自聖經中參孫撕裂獅嘴的典故
但是看看這滿滿的人潮,要能找到沒人空檔拍個獨照都很難呢!
動不動就會把路人們一同拍進照片裡。

碧輝煌的噴水池








為了紀念1709年俄國於波爾塔瓦戰役中擊敗瑞典而建是夏宮最高的噴泉,噴出的水流有20公尺高

下花園裡最引人注目的就是階梯瀑布,
是沿著七段階梯拾級鋪成的大瀑布噴泉群。
噴泉群旁滿滿的金色雕像都是希臘神話裡的眾神。



階梯瀑布下方則是一座巨大的參孫雕像,
參孫是舊約聖經裡記載屠獅的大力士。


這座參孫噴泉噴出的水柱可達20公尺高,
是當時彼得大帝炫耀他戰勝瑞典的象徵。






登上頂端鳥瞰整個下花園階梯瀑布和參孫噴泉

而下花園佔地面積非常大,除了正中央的階梯噴泉外,在花園的各地還有許多大大小小的噴泉。









,水力控制技術員,負責修復工作,真喺非常辛苦



參觀完畢回到聖彼得堡睇...芭蕾舞

31 則留言:

  1. 我記得我嚟嘅時候冇參觀噴泉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係取決個季節問題
      11月之後係冇㗎喇...

      刪除
  2. 俄羅斯建築物勁靚,食物口味就,熟三文魚應該幾難食,吞拿魚就OK.

    回覆刪除
    回覆
    1. 俄羅斯為要重現番
      昔日沙王輝煌
      所以全部建築都會漆上金箔
      金光燦爛
      其實三文魚水餃
      味道都ok嘅味道

      刪除
  3. 回覆
    1. 重現昔日沙王輝煌
      全部建築都會漆上金箔

      刪除
  4. 我上次去夏宮時下大雨, 都影唔到好多相!

    回覆刪除
  5. 雖然人多但都值得旺季來看噴泉!
    好有金碧輝煌氣派

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家都要為咗睇依個噴泉
      所以旺季咁多人
      佢仲安排咗噴泉晚會
      以燈飾配合噴泉
      我睇過紀錄片真係好靚

      刪除
  6. 俄羅斯餃子包得似朵花咁靚,好味嗎?

    回覆刪除
  7. 彼德夏宮真係必到~
    個餃子勁似D北方水餃~~~~~~~不過魚肉餡又真係未試過~
    好番哂就好啦~祝你身體健康~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳,已康復了
      夏宮真喺要夏天先好去,噴泉景超靚
      歐洲的水餃大都喺蒙古入侵時傳入再變凑而感

      刪除
  8. 我黎既時候嘖水池無開,不過宮殿真的好靚,好值得去.

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確係呀
      皇宮好靚
      但如果冇咗噴水池個景色
      嚟呢度真係咗

      刪除
  9. 仲有呀我覺得俄羅斯餃子及食物真的好似亞洲口味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過冇辦法啦
      冬天係唔會開
      所以專登係揀夏天嚟
      餃子有啲似蒙古餃子
      不過裏面係用魚肉非常之好

      刪除
  10. 係呀 !係呀 ![夏天先好去,噴泉景超靚]

    曾經見過 夏宮的冬天照片, 樹是沒有葉的! 嘖水池無水的 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀我專登都係揀夏天去
      就為咗睇噴水池個景色時
      有時冇辦法就唔到假期

      刪除
  11. 得知路兄已經完全康復了,很替你高興!!!
    來看到俄羅斯的彼德夏宮這麼美麗,也大開眼界了。
    宮殿金碧輝煌,噴泉層層流瀉,確是氣勢不凡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你嘅關心
      聖彼得堡真係一個非常之好嘅旅遊地區,不但有景點多,歷史豐富仲有非常之多嘅參觀項目包括俄羅斯芭蕾舞民族舞、馬戲團... 有機會我都會再去

      刪除
  12. 路霸, 你沒事吧?見你很久沒有更新網誌,是否只是因近日社會狀況而沒心情更新而已?
    身體沒有什麼大礙吧?
    大家也要保重呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝關心
      我身體已經康復冇乜事
      同近日社會事件無關係
      而是由於近日工作繁忙
      而且去咗旅行
      先至好耐冇上載
      同埋去探大家
      啱啱今日得閒啲
      所以一開始寫番blog

      刪除
  13. 沒事就好了, 身體健康最重要,期待你的分享. ^^

    回覆刪除
  14. 建築物內外都好靚,目不暇給眼花撩亂,餃子樣子同香港差不多,如果點豆板醬加醋我諗更加似香港口味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 俄羅斯餃子點酸乳酪,味道都都幾配合架

      刪除
  15. 偌大的夏宮豪華又美麗

    回覆刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享