2019年12月15日 星期日

二十年後舊地重遊..韓國首爾、抱川之旅2019


大家睇睇俄羅斯又會轉咗去韓國先,
話說10月初去了首爾一次。

上一次到訪韓國已是上世紀 1999年了...
今次韓國之旅亦是團遊之選 參加咗一個55週年紀念嘅旅行社,五天首爾團費係$3,300,加埋其他附加費大約四千頭。

乘坐大韓航空凌晨機出發, 由於當時機鐵八點收車,所以要提早到機場。我記得當年亦係乘坐大韓航空,韓妹空姐的確幾靚女上,笑容常掛面好可愛, 服務非常之殷勤。
但係非常之奇怪,就係佢哋講英語水平,真係唔係咁好,聽唔明佢介紹晚餐係乜東東,我初初以我自己英文水平差啦,但係隔離坐鬼鬼亦都聽唔明佢講乜...........

 
隔離鬼鬼用英文問我佢講乜,佢梗係以為東方面孔嘅人一定知對方講乜嘢,搞咗一輪先知只喺問我晚餐想揀乜嘢款式,有韓式伴飯 or 西式魚煎柳餅意粉。.......






當然韓國現今改變好大喇
早上六時到仁川機場
大家唔好話我無知呀...
入境時要拍照、掃描左右手食指指紋。
原來咁樣就登記咗自助通關,離境時唔使再到櫃檯辦手續,香港同韓國,入境...真方便。
等當地導遊時,
喺機場內食咗少少韓式早餐,唔貴喎

5500...有蒸餃、可樂,飽飽.......





七點就出發了,但天仲未光

第一個景點,首爾天空公園睇粉紅亂子(芒草)

由仁川到首爾,只需一個小時車程
天空公園喺山上,可以坐電瓶車嘅,
但太早司機都未開工,我地山腳落車行上山....

行咗十幾分鐘,終於到山頂天空公園,
山下面喺首爾市外的另一個區,但唔記得咗個名



 漢江...其中一段支流



正值旺季,粉紅亂子(芒草)...的確好靚









粉紅亂子(芒草)....好靚
首爾.....天空公園
















粉紅亂子(芒草)....









25 則留言:

  1. 我都有起碼廿幾三十年冇去過韓國。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有冇你咁耐
      不過之前年輕係去長線旅遊
      而家改變策略 朝都係亞洲區 同埋短線遊

      刪除
  2. 紅芒草超靚,去過兩次都冇睇到,時間唔啱.

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次你有機會再去
      我諗你影相咁叻
      應該影得好靚

      刪除
  3. 我都應該接近十年無去過
    而家應該變左唔少呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家韓國變咗好多啦
      除咗市容景點做得幾靚
      包括韓妹韓仔都有禮貌咗好多

      刪除
  4. 粉紅亂子(芒草) Very popular now.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去嗰陣時仲未係最靚
      導遊話遲多一個禮拜更茂盛

      刪除
  5. 我都未去過韓國呢:P
    芒草靚喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 有機會可以去下
      尤其是而家韓國推廣旅遊
      有好多旅遊優惠
      不過如果想自由行去遠啲都有啲難度
      因為你開咗首爾英文就真係好少

      刪除
  6. 哈哈,我係從未去過首爾,三年前去過斧山, 畀嗰間55週年紀念的旅行社,韓國導遊狸貓換太子,帶我們去咗一個不是簡章所講的玻璃天空步道。

    回覆刪除
    回覆
    1. 首爾行下都唔錯...
      吓... 又會咁嘅
      呢個係明顯違反商品說明條例
      可以去投訴喎

      刪除
  7. 我是10月尾自由行去首爾的,天空公園是最棒的景點

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳去天空公園時間比較好喎
      我十月頭去嘅,但係粉紅亂子都唔係最茂盛,妳十月尾應該更加靚

      刪除
    2. 係呀,開得好茂盛,看得人心花怒放

      刪除
  8. 係呀 ! 韓國行下都唔錯。
    天空公園 未去過呀!有機會都要去(^^)
    上網找資料 天空公園 (藍天公園) 是受歡迎的主題公園

    韓国語 :하늘ha-nŭl是 天、上空
    공원kong-wŏn 是 公園 (^^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝....原來喺咁解釋
      妳真叻,韓文都識

      刪除
    2. 韓文唔識架! 只係對韓文有D興趣,
      網絡上 找韓文 翻譯

      刪除
  9. 天空公園裡的花花草草很美麗 ! 謝謝分享!

    回覆刪除
  10. 遲來的聖誕快樂呀. 粉紅芒草好特別, 未見過呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳
      有機會去睇下呀
      內地、日本都有粉紅亂子

      刪除
  11. 又到新一年, 新年快樂呀! ^^

    回覆刪除
  12. 天空公園的芒草頗美!我下次試試...

    回覆刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享