2017年1月24日 星期二

覺得寒冬由其是下雪在戶外浸溫泉是最棒的 (洛加伯特Leukerbad)

       

洛加伯特(Leukerbad)的寒冬加上厚厚積雪的木屋好有聖誕節感覺

   在洛加伯特(Leukerbad)泡一泡溫泉,可以解除一天的疲勞,簡直是無比的享受,來到了古代旅行者通行的蓋米山嶺。美麗的山上湖泊周圍是夏季的郊遊,亦是冬季的越野滑雪和冬季徒步旅行的絕佳路線,我們時間有限當然無法一一嘗試那些活動啦。

  這張相片我曾用來作聖誕咭,網友們有無印象呢。

      嘩!室外只有零下三度, 但浸完溫泉後,全身熱乎乎,全無寒意,好舒服!在百無聊賴下四處閒逛,深山的小鎮不像采爾馬特有這麼多商舖,最多是溫泉渡假村式酒店,遊客大多是一家大小來浸溫泉和滑雪渡假,試想滑了一整天雪,再浸入那近乎人體溫度的礦物泉水,全身血液奔馳倦氣全消,感覺一定舒暢。
遊客大多是一家大小來浸溫泉和滑雪渡假

                    深山的小鎮不像采爾馬特有這麼多商舖                     
                   
                                                   最多是溫泉渡假村式酒店                                   

     閒逛之間突然漂來一陣熟悉的香味,一時又記不起,意隨味走,來到一個小食攤檔,哦!謎團終於解開,原來是焗栗子,正呀!二話不說立刻買了一包細意品嘗,寒冬吃著熱辣辣的栗子,飽肚之餘全身暖粒粒,不知怎的,浸完溫泉特別好想吃東西,今天好滿足呀!在歐洲浸泉都是首次,我個人覺得寒冬由其是下雪在戶外浸溫泉是最棒的,今次的經驗非常難忘呀!

見到焗栗子的小攤檔,二話不說立刻買了一包細意品嘗,寒冬吃著熱辣辣的栗子,飽肚之餘全身暖粒粒。


資料來源——瑞士旅遊局
路霸


2017的.......
遊.....
結....

10 則留言:

  1. 我反而係呢度無食過焗栗子, 我嫌佢有D貴 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得喺貴,
      但咁啱行過咪買嚟試下呀!

      刪除
  2. 厚厚積雪的木屋好有聖誕節感覺,好靚好靚,最喜歡厚厚白雪在屋頂,似奶油蛋糕^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺咁啱影到哩幾張相,我都好喜歡,事後睇番真喺幾有聖誕feel!

      刪除
  3. 原來瑞士人也興焗栗子

    回覆刪除
    回覆
    1. 歐洲好多地方都有焗栗子,如...意大利、西班牙。

      刪除
  4. 我都係鍾意糖炒栗子多啲,不過一場嚟到,試下無妨

    回覆刪除
    回覆
    1. 糖炒味濃好多!
      貴咗少少,喺見到咪試下

      刪除
  5. 係呀~之前去奧地利又係見有炒栗子賣~我先知原來歐洲都興食炒栗子~
    好喇~講到最後~
    我想祝你~新年快樂~你同你屋企人都身體健康~
    笑容滿面~心想事成~一年好過一年~步步高昇~恭喜恭喜~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝...謝謝妳提早同我拜年!
      妳真喺好有心,
      我祝妳身體健康、工作順利、升職加薪、周遊列國.....!

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享