2017年3月2日 星期四

跟團並不如想象的不濟,只是視乎各位自己的。

當日我入住的瑞士琉森湖畔酒店
2009-06-15 16:57
    正如我在網誌的介紹,參加旅行團只是旅遊其中一種大眾化形式,而行程少不免全是套餐式,往往一式一樣,參觀時間怱忙,走馬看花「趕鴨仔式」,這是一般人隴統的看法, 許多以旅遊為題的媒體網路「旅遊專家」思想中,往往以跟團是「低層次」,團遊的旅遊經歷亦都不值一提  在徵求交流旅遊經歴時,首先會查詢是否自由行,知道閣下是跟團旅人,大多將這些旅人歸納為另類,不屑一顧之流,不能容納於媒體及網路中。

   有些網友會奇怪地問,跟團旅遊行程都是有專人安排,自己不需要打點,而行程全是那些大量遊客的旅遊熱點,有甚麽特別旅遊經歴可寫呢!

   其實真是並無特別,個人認為旅遊只是自己興趣,而不是要與眾不同,亦不須要次次新鮮,有些地方可到訪過多次的,但是亦想再次重遊,只要大家自己喜歡就行,不論是自由行或跟團,大家在旅程所見的景物都是一模一樣,但在旅途中的所見所聞就每人都不同,經歴的感覺各異,寫出來就是讓大家分享流。

   在「Yahoo Blog」內用跟團方式旅遊而寫網誌的網友多的是,但在傳媒網路間推介的少之又少,而且慣常給忽視,我亦不以為然,只是大家採取的旅遊方式不同,與旅遊樂趣並無相互衝突。

   舉一個例為平舖直敍的行程中,只是自己都可以作出少少調節就可令行程加添色彩,記得剛巧有次同一時間兩位朋友跟另一旅行團亦在琉森,晚上相約他們在琉森河花橋,沿河漫步欣賞琉森的夜景,其後在河畔一間咖啡室聊聊天交流分享各自當日的旅程,這是隨時隨地可發生的約會。

   相信自由行或跟團亦各自有不同遊歷的遇見,這亦是旅遊的樂趣呢,跟團並不如想象的不濟,亦無雖硬生生將旅遊的方式分優劣,只要視乎各位自己的。

路霸

13 則留言:

  1. 無錯呀,旅行的方式不定一定是自由行,跟團亦可以,我以前都是跟攝影團到國內一些冷門的地方,河北的壩上秋色,冬天的絲路、中國的滿洲里冰等等,仍未開發景色真是一流,跟團的好處是有人安排不用自己煩,在他鄉遇到朋友真是好大驚喜,現在好多歐洲團都和以前吾同,可以單一玩一,兩個國家,這樣才可以深度了解這個地方的文化﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 好靚嘅地方,自已去真喺有難度,我都想參加啲攝影團,
      原來唔喺一般旅行社有搞架,唔知妳喺邊度報?
      而坊間較高級幾間旅行社,所以會有好多專業人士跟哩啲高貴團遊,唔使煩喇,
      依家啲團以玩到好精,單一個國家深度遊。

      刪除
    2. 香港專攪攝影團的兩間旅行社我都參家過,鍵泰旅遊、博覽行,不過我比較喜歡鍵泰多啲﹗

      刪除
    3. 咭該哂
      知道...我得閒去睇下!

      刪除
  2. 同埋要視乎需要, 如果我同父母一齊去, 我都會寧願跟團, 始終老人家到外地, 未必習憤之餘, 都無咁有腳骨力 (其實我都係 XD)

    回覆刪除
    回覆
    1. 認同呀!
      自由行老人家帶埋行李四圍跑好辛苦,跟團真喺較理想!

      刪除
  3. 其實點樣去旅行又有咩所謂~我覺得最緊要自己開心~去得舒服~跟團真係咩都唔使煩~帶個人就出發~咁就已經係吸引力所在~同埋係blog寫d咩都係自己隨心~個網誌我地自己既~最緊要我地寫得開心~唔鐘意咪唔好黎睇囉~今年本來都打算跟個團同媽媽去旅行~不過時間唔岩~才作罷~

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意...旅行都喺自己開心啫,點玩自己話事
      好啱..寫blog就喺分享俾人睇,但網上世界乜人都有,四圍出嚟點火,鬧鬧
      有無諗住去邊度?
      妳同媽咪健壯自由行都得喎!

      刪除
  4. 我通常係如果旅遊地點比較危險,就會想跟團,寧願睇少啲,都唔冒險

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家覺得超危險的伊拉克,香港亦有團去呀,佩服哩廿幾個團友
      個間旅行社話伊拉克政府規定旅客跟團。

      刪除
  5. 跟團或自由行我也like架,有時放假只想放抵個腦在香港咪跟團囉,有人安排車呀,食呀,住呀,不用自己操心, 只需諗買野買野,睇野睇野,幾好呀. 自由行就可以按自己喜歡安排,各有各好啦.最緊要開心.

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然喇,各取所需....至緊要自己開心!!

      刪除
  6. 當然喇,各取所需....至緊要自己開心!!

    回覆刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享