2018年11月1日 星期四

浮繁江南五天團... 無錫 30年後重臨 黿頭渚公園



 午飯後,開..蘇州....車程 2小時  嚟到  無錫  著名景點 黿頭渚公園 
已經 事隔 三十年....我重遊呢度真係完全唔認得
感覺好奇怪似曾相識 ,前世今生印象 ..

日有另一位三十來歲無錫人靚太導遊 負責講解,廣東話仲叻,完全似足香港人,原因喺佢經常嚟香港購物,嚟得多講得多咪好叻,佢叫我地唔好叫佢蔡小姐或者蔡導遊,前者喺大陸稱呼坐男人大髀陪酒KTV公主後者大家太生疏麻


小蔡 講嘢好快好鬼大聲,所以唔洗用講咪,
至like帶香港團,每日只喺做6鐘,好輕鬆...
講喺香港購物遊嘅所見所聞,好鬼搞笑
黿頭渚喺有太湖“ 佳絕處坊之稱


江南桂花盛開,香氣四盈,滿園漂香,非常怡人........

嚟到“黿頭渚公園”入口有一牌石,小葵解說

2015830
 “ 新絲路自駕 漢堡-上海老爺車拉力車隊在30多位漢堡老爺車愛好者的歡送下,踏上了前往中國上海的絲路征程。



車隊從德國出發,途徑波蘭,白俄羅斯,俄羅斯,哈薩克斯坦,烏茲別克斯坦,吉爾吉斯斯坦,最後來到中國,經...黿頭渚公園抵達終點站上海


 著名景點 黿頭渚公園 
旁邊就喺中國大淡水湖之一...太湖,我想起大閘蟹,
但小蔡講... 由於2016年G20峰會,習近平夫人到訪時,見到湖面實在太過污糟, 所以中央下令江蘇省要改善太湖環境,出年2019年不能再養殖大閘蟹...以改善水質,而以後亦不會有太湖大閘蟹 出現,聽住先喇!

依家仲游...


年(八十年代)

黿頭渚公園經過多年,數次改擴建,如今黿頭渚公園內擁有充山隱秀、鹿頂迎暉、黿渚春濤、萬浪捲雪、湖山真意、十里芳徑、太湖仙島、江南蘭苑及犢山晨霧、廣福古寺等十數處景點

黿頭渚公園依家 已經打造成為無錫全新景點,

 呢度成為全國至靚櫻花觀賞地區,有團友3月份嚟過,話呢度嘅櫻花景色仲靚過日本,同埋韓國,我睇番佢影嘅相片,果然真係名不虛傳 。



澄瀾堂 「藕花深處」
係我喺呢個公園最有印象嘅建築物,因為三十年前同家幾乎一模一樣,連埋蓮花池,基本上完全冇改變過,感覺都係咁優雅.....

澄瀾堂建於1931年,是仿照宋、明宮殿式樣營建的,四周遊廊,氣宇不凡,是黿渚春濤的主建築。




是指水平靜清澈,則是波浪起伏之意。

取名澄瀾堂是說在這裡可以飽賞太湖多變的天然景色。黿頭渚本身變化萬千,陣雨過後又有霧氣,而且這里居高臨下,遠眺近覽,春夏秋冬,早中晚,雨陰晴,景色各異,真是浪濤與松濤齊名,碧水共長天一色” 




 中國無錫太湖黿頭渚國際櫻花節....每年3月份舉行網上相片
大家有興趣可以去睇下......無錫太湖黿頭渚






 入園見到具區勝境”牌坊(太湖古稱具區)




....海崖石壁上見到明高忠憲公濯足處” 
導遊小蔡 介紹 呢個係名人,
就係咁多
後來我上網搜尋鮮滋

明高忠憲公.....即喺....明代萬歷...期間的東林七賢...高攀龍

抗戰勝利時,無錫人朱松黯書明高忠憲公濯足處八個隸字於石上,濯足即喺洗去世俗的塵埃保持高潔品格
以示對高風亮節的敬仰。

但當年嚟到完全摸不著邊際, 呢度點解要叫呢個名 ,問當地人點解有哩個名,佢地只喺指住海崖一嚿石(上圖),就話喺黿頭渚,好鬼失望,咁遠嚟到就喺睇哩啲嘢。
年無導遊講解,不明所意... 依家導遊介紹先知,
講返呢個公園嘅名,實際上佢係要由天空,望落嚟呢個半島,
係似古代一隻神獸龍頭龜嘅形態因而得名。
公園內安放咗一隻龍頭龜銅像.....
公園內有一座徐霞客銅像,我以前八十年代嚟嘅時候未有架
徐霞客....國有史以來第一位旅遊家、地理家,畢生遊歷全中國,佢22歲(1607年)第一個旅遊起點就喺太湖哩度因病雙腳不能行走,最後旅遊終點廣西,時歷33年(1640年)

佢嘅“徐霞客遊記中國最早的一部比較詳細記錄所經地理環境的遊記,也是世界上最早記述岩溶地貌並詳細考證其成因的書籍。

2011330日,中華人民共和國國務院常務會議通過決議,將《徐霞客遊記》開篇日519日定為「中國旅遊日

包孕吳越..
這寓意浩瀚的太湖像母親一樣孕育著太湖的民眾,吳、越是地名



黿頭渚()石刻   無錫舉人...秦敦世...書
黿渚春濤(   原為清代狀元劉春霖所書,毀於「文化大革命」,後再補刻                                                   


黿頭渚燈塔

依家真喺唔同哂,哩度景區最受歡迎活動,就喺影婚紗相,
當日有幾對新人影相
見到新娘子和新郎喺攝影師要求攞出高難度post,穿上隆重婚紗新娘企喺海邊細少岩石上,真心驚心動魄....


21 則留言:

  1. 在90年代遊太湖,主要是要乘搭仿古的木桅船,那天很大風!太湖3萬六千頃,很遼闊。
    後來上黿頭渚遊覽,沒有人講解,覺得沒有什麼好看。
    現在多了那麼多景點,路霸巳又介紹得很詳細,真是要慢慢欣賞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 更正:路霸兄又介紹得很詳細,真是要慢慢欣賞。

      刪除
    2. 我同妳一樣
      80年代是由杭州坐船經太湖到無錫
      遊完太湖再上公園玩
      都喺導遊,真喺當中景點唔知乜頭乜路
      今次有導遊真喺明白好多,可以同大家分享下
      唔使客氣

      刪除
  2. 三十年再見, 係咪感覺好大分別呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 真喺好大分別
      勾番好多記憶
      好感恩

      刪除
  3. 我都係好多好多年前去過太湖,印象係好一望無際,大過維港好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 太湖景點好多
      但唔喺湖面,而喺四周圍沿岸風景。

      刪除
  4. 回覆
    1. 同意,我有機會一定要去睇下
      妳都去行下呀

      刪除
  5. I also saw some sakura when I visited this place in March a few years ago.

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀
      咁櫻花美景是否如網上相片及傳聞一樣呢?

      刪除
  6. 啊,原來你到了華東旅行,我很多年前也有跟團去過, 行程會去烏鎮嗎?
    跟那間旅行社?

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀...我80年代去過,今次舊地重遊
      今次無去烏鎮,去咗另一水鄉朱家角
      五天平價團咋,美麗華

      刪除
    2. 這間旅行社我有家人跟過話不錯呀.

      刪除
    3. 喺呀...咁幾好
      但都要睇下去邊度,有啲地方佢麻麻...

      刪除
  7. 我~回~來~了~
    咦!我以為你淨係跟團去歐洲添!
    不過去邊無咩所謂~睇下同邊個去同埋好玩就得啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎你返嚟呀
      有冇用港珠澳大橋返澳門呀
      旅行都冇分目的地
      不過而家年紀大少飛距離遠嘅地方
      所以咪同你講過話你趁年青就好去多啲地方玩,年紀大係有所限制

      刪除
    2. 無呀~~哈哈~我怕搞好耐先番到澳門~最後坐船~
      係...其實有時飛得遠真係好辛苦..我都有D怕怕~
      我都希望盡力去~~~~~~~

      刪除
    3. 你真係醒目啦
      新嘢通常第一鑊泡
      我而家坐十幾個鐘頭飛機都係有難度架
      努力去...玩喇

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享