2018年11月18日 星期日

浮繁江南 華東五天團....無錫

參觀完太湖之後就去食晚餐 
 中秋時節,無錫太湖嘅著名食品......大閘蟹 
今次團餐亦有包每人一隻大閘蟹,我一向不愛大閘蟹所以淺嚐 
但哩啲大閘蟹並非香港市面上嘅咁大Size由於係正值中秋節之後,但今年失收,無太多大閘蟹



今日亦嘗試咗著名嘅無錫骨
 非常之口嘅醬汁好好味。



睇咗咁多團餐大家冇發覺我哋係冇食過雞㗎
 原來 蘇浙人比較小食煮雞 或者雞嘅菜餚,真喺不同地區,口味不同,食飽飽團餐就返酒店


餐食有鹽味汽水...味道怪怪

 返酒店之前發生段小插曲
 原來我哋入住嘅酒店因為地鐵工程
整斷咗電纜,所以全間酒店停電,我哋臨時要轉去另一間酒店,呢間華美達酒店 都ok,

但最大問題就係 同我哋同一酒店 ,居然有五個日本團,
 所以朝頭早食早餐,真係陣容鼎盛,

酒店早餐係採用 自助餐形式
 超過成三百幾人 一齊食早餐,成個超級大 飯堂,
但秩序都非常之良好 



紫砂茶壼 今日嘅節目第一站再參觀紫砂茶壺 博物館

 即場有著名陶瓷家 周才軍先生 示範製作 佢係陶瓷大師蔣蓉嘅入室弟子, 博物館嚟 不能 拍攝 其中有啲古董紫砂茶壺係可以拍照 當然依個亦都係購物點之一 

其中一個 團友係專程嚟度買紫砂茶壺,原來佢已經係第三次參加呢個團,每次都買一套名貴嘅紫砂茶壺返去 。


今次佢買咗個紫砂茶壺 
係周才軍先生 設計得獎作品...名為 "一片清心"
 當然呢個係複製品呢 但係售價係要三千蚊人民幣 團友
即時買咗 

另一個係目周才軍先生嘅 親手作品
亦都係得獎作品 蓮花蓮子青蛙 茶壺套裝
 價值兩萬一千蚊人民幣

 但由於價錢不合團友冇買到




睇完紫砂茶壺博物館之後
就去吃午飯 ,在餐廳又遇上,我地同住酒店的五個日本團
餐廳方便運作
團餐菜式又喺與我地一樣
但味道真喺幾好










 吃完午飯就驅車前往杭州

25 則留言:

  1. 我都麻麻地蟹類食物
    我見D餐唔算太油膩

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都好怕 鞋嘅腥未
      其實上海菜就比較濃味同埋油膩
      蘇浙菜就比較清淡的

      刪除
  2. 好似有句話北方鴨,南方雞。。。。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個我又唔知喎
      你又講得啱
      北方人係好鍾意食鴨
      南方人好鍾意食雞

      刪除
  3. 華東團的江浙菜,去過兩次都好喜歡。
    蓮耦肉湯、蒸鱸魚、東坡肉、無錫骨。合口味,不辣很好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 蘇浙菜其實都並非太油膩
      只係部分菜式係比較重口味
      蓮藕就冇得食啦
      因為唔啱時間
      東坡肉團友覺得太肥
      只有我一個夠膽食
      無錫骨...真係得啲骨無肉
      唔係香港咁樣係用肉排做

      刪除
    2. 很久之前,在佛山遇到有些由蘇浙來的生意人,他們專程由蘇杭來佛山的農村來購買魚苗,所以那時遊客在蘇杭都可以吃到廣東的魚。例如鯇魚、大魚(鱅魚)都是大骨的,少細骨。

      刪除
    3. 喺呀..妳旅遊多,見識廣博,
      依家中國內地物流快速,
      南水北輸後,可以生產更多豐碩食物

      刪除
    4. 哪裡,哪裡! 我早期跟家人去中國內地,後來不過去東南亞幾個地方,哪裡及得上各位~還踏足歐州各地那麼見識多哩!

      刪除
    5. 只喺旅遊目的地唔同啫,
      旅遊只要心境好就可以呀

      刪除
  4. 回覆
    1. 淡水魚係好多骨嘅
      不過又唔怕我食得到

      刪除
  5. 三百幾人食早餐諗起都驚.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...朝早餐廳開門時,已經有成幾十人排隊,佢地應該安排好分段入座,又好有秩序,無乜問題!

      刪除
  6. Big crab in China is really worth tasting. Much cheaper than that in HK.

    回覆刪除
  7. 同日本團一齊應問題不太大,如果係其他就唔知XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 領隊都喺咁講,又好有秩序,無乜問題!

      刪除
    2. 三百人食物要幾多呀,諗下都癲,六、七百隻煎蛋,
      酒店真喺勁....食物好快補充,質素唔差架
      煎蛋加咗豉油..,幾好味

      刪除
  8. 唔知D日本團慣唔慣咁樣食飯呢XXD佢地食完一人一份架嘛

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地好慣酒店,自助餐形式,十個人一席,各自取食物,可能有太多日本人,有啲早餐少見食物,如白飯、麵豉湯,最奇喺煎蛋加咗豉油.....

      刪除
  9. 華東五日團十年前玩過,由蘇州去到上海...當時大閘蟹未當做,無食過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都成三十年冇去過上海
      大閘蟹其實當唔當做,我都冇食。

      刪除
  10. 請問無錫骨同香港味道相同嗎 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 味道喺好接近,但佢用豬唐排,無乜肉呀

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享