2022年6月6日 星期一

我當年的 yahoo blog 網誌[完整版]備份多年

 


我當年(2013)
的 yahoo blog 網誌[完整版]備份多年,放在台灣隨意有興趣可以去瀏覽,我最近亦有上去睇,好懷念。

https://blog.xuite.net/diycfcase/hkblog?st=c&p=1&w=5261237

25 則留言:

  1. 真是令人回味的網誌,真是好掛住旅行的回憶,我的2013年前的網誌已沒有相片,可能搬BLOG時出錯

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意,真係耐唔耐睇番,都好有回憶架

      刪除
  2. 當年的 yahoo blog 網誌大家都很懷念,我早已放棄台灣隨意窩。

    回覆刪除
  3. 我都有擺咗去weshare,耐唔耐回味吓.

    回覆刪除
  4. 勾起了旅行的回憶✈️

    回覆刪除
  5. I also kept some yblog in my computer but without photos.

    回覆刪除
  6. 真係好懷念有得飛既日子,希望好快可以有啦 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 遲啲大家接種完成,可以全面開放就再出發

      刪除
  7. 我已經放棄將blog搬黎搬去...好累XXXXD

    回覆刪除
  8. 2013年由Yahoo Blog 轉用Blogger的時候, 我沒有將舊帖文搬到新地盤, 只下載了所有圖片, 文字及網友回應到自己的電腦, 久不久自己回味一番。

    回覆刪除
  9. 有時間一定去你的 “隨意窩” 欣賞欣賞 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經看了法國的 “楓丹白露宮” , 原來收藏了很多法軍在中國 “圓明園”搶掠回來的書畫和珍寶。真是增廣見聞。

      刪除
    2. 喺呀,“楓丹白露宮”主要收藏八國聯軍在北京搶回的珍寶

      刪除
  10. 近年,越来越少人寫網誌。我依然喜愛閱讀你的遊記。

    回覆刪除
  11. 依家我得閒無聊都會睇番自己之前寫既blog...好懷念昔日既時光;[

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀...依家睇番都懷念,慶幸當年自己有寫blog。

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享