2013年10月29日 星期二

意大利(Italy)→ 威尼斯( Venezia Centro)喺名店 Chanel 買嘢都咁勞氣!!

2009年12月2日下午5:21公開累積瀏覽 1440

                                                                  威尼斯 Chanel Shop (網上下載相片)
       去歐洲旅行少不免受親朋戚友所托買些名牌,有件幾勞氣嘢同大家分享下,以下文字比較粗聲暴氣,請大家見諒!
   事情喺我入到 威尼斯 Chanel  Shop 幫親戚買限量版手袋時發生的,終於見到有得賣,Serve 我個日本女Sales幫我包好個袋後,找數時碌咭遇到個好鬼死廢的意大利Sales Super 呀姐,俾張咭佢過機,第一次話過唔到 Reject 咗 ,又再熨一次,又話唔得,問我有無第二張咭,我張咭先啱啱喺LV買完嘢都無問題,算啦俾第二張佢,又喺咁,佢喺咁攞我張咭熨幾次,都話唔得,現仲開始黑 面,佢個死人樣眼厲厲!我都奇怪啦,我夠哂額有餘喇。
    我咪打返香港銀行問啦,佢間舖個死人位,手提電話又收得唔好喎,打極都唔通,好在個日本Sales醒目,俾佢地間舖頭個電話我打長途返香港銀行,好彩我張咭喺真人接聽啫,香港零晨三點幾,抵讚!一接即通,銀行位哥哥一Check 之下,迷團終於解開。
  原來個「死八婆」喺第一次熨張咭時,因為個銀碼大,為安全起見,Visa 咭center會叫間舖打電話上中心攞Code,唔喺 Reject 只喺確認下個客身份,部咭機已經有 show 咗出嚟,佢個死懶,唔理仲喺咁死熨張咭,Visa card center以為有人盜用咭,立刻鎖咭,兩張咭鎖哂,我間銀行即刻幫我開番攪掂,但要 Chanel 佢地打上Card Center 攞番code先得。
    我咪叫銀行位哥哥同個死八婆講,費鬼事再同佢講,佢同香港間銀行位哥哥講完一輪,佢咪死死氣去打電話去 意大利個Visa Card Center ,明明喺佢自已死懶又蠢,擺個樣出嚟仲好似好唔耐煩咁,嘩!唔使做呀,個日本Sales見狀補鑊,又笑哂口又講 哂Sorry,又問我鍾意飲啲乜嘢,條氣先無咁滾,喺咪激氣呀,本應半粒鐘攪掂,而家足足用咗成個鐘,嘥鬼哂我啲時間,如果唔喺趕時間,我實投訴佢,喺香港根本唔會有啲咁既sales可以留低。
PS:大家去外國名店碌咭買嘢真要小心留意。
路霸
 
  • my mum and my uncle
    叫佢去死啦! 真係~
    你況唔係呀平時係公司個日本妹比佢蝦咩?我覺得佢實係度指生哂!
    呢樣野真係好有共鳴,因為依家我呢份工就係攪到我愈做愈心理不平衡!我boss要求我地對客人好好服務態度~這是正常! 但問題係每..
    • my mum and my uncle
      好少少啦~但其實我真係想去行設計呢一行,但係呢實在係難,仲要依家先起步!最大問題係我都唔想再係呢間野到做,但我知出面好難搵工~而且年齡開始唔細了,真係要搵一行係走落去既~
  • Miss遮
    • Miss遮

    • 2009年12月8日下午7:54


    呢D擺明就係種族歧視啦,如果係白種人,佢一定唔會咁囂張!
    • 路霸
      • 路霸

      • 2009年12月9日下午1:12


      Miss遮 :
      妳講得啱!佢班人有心態病!無咗我地班客,佢收皮啦!正如下面 A YI 太太話齋,好多人欺善怕惡,可能我太好人嘛!
      Diy
  • Ayi
    • Ayi

    • 2009年12月6日下午2:28


    我在外國見得多呢種八婆呀! 係你好人又夠耐牲0者, 如果遇上老番客人, 佢死硬.
    • 路霸
      • 路霸

      • 2009年12月7日下午7:55


      悠閒 A YI :
      衰人太多啦!去旅行我以開心行先,費使搞到自己咁爆,影响心情!
      Diy
  • Tony
    • Tony

    • 2009年12月6日上午12:50


    個super咁既服務水平真係不可接受,應該搵日本個sale頂佢個位..haha
    • 路霸
      • 路霸

      • 2009年12月7日下午7:58


      Tony:
      佢喺呀姐,好似我地啲遊客唔咋型,無人大到佢,而種族歧視週圍都有嘛!
      Diy
  • Helena
    • Helena

    • 2009年12月4日上午10:01


    果個sales新黎架?第一次碌卡牙?連呢D咁簡單既程序都唔識?唔係卦~ 買野碰到呢D人真係撞鬼囉!
    • 路霸
      • 路霸

      • 2009年12月5日上午11:56


      Helena:
      佢做得super點會新嚟呀,只喺人懶無藥醫,
      妳講得啱,碰到啲咁既衰人正發瘟!!阻住地球轉!!
      Diy
  • 魔鬼包租婆
    都唔明點解, 係名店買嘢, 明明自己係客, 但仲要受氣
    • 路霸
      • 路霸

      • 2009年12月3日下午3:31


      魔鬼包租婆 :
      有時唔憂做喺問題所在,而通常都好好人,喺果個衰啲啫。
      Diy
  • 小妹
    • 小妹

    • 2009年12月2日下午11:15


    香港銀行又肯即時同你對個人資料及開番張卡?
    咁又好似無保障咁?通常我嘅做法,係出發前先致電卡中心,話俾佢地知我想加額,因為會出埠,但其實我唔係要佢真正的信用額,而係想卡中心知道此客人會出外地……
    ..
    • 路霸
      • 路霸

      • 2009年12月3日下午2:30


      小妹:
      喺呀!仲有真人即時接聽,唔使九萬幾個制!
      當然唔喺對下資料咁簡單,我間銀行有啲另類問題要我答的,全部好安全的。意大利咭中心仲要再對下我啲資料,之前都有打上咭中心報定先,今次太忙無啫! ..
  • 貓b老鴨
    你唔擔心佢地扮碌唔到張咭,其實是偷野咩??
    • 路霸
      • 路霸

      • 2009年12月3日下午3:27


      一隻巢皮鴨鴨 :
      咁又唔驚!啲嘢全部未俾錢,而且名店好多保安的。
      Diy

沒有留言:

張貼留言

多謝到訪路覇blog!請留言分享