2013年10月29日 星期二

意大利(Italy)→ 威尼斯( Venezia Centro)第一個遭央了。

2009年10月21日下午1:33公開累積瀏覽 179


                                                     讓遊客過「渡」的大量木檯仍未收拾妥當隨處擺放        
       近年威尼斯水患日見嚴重,每月大潮海水倒灌的時間比以前更長,水浸的範圍面積以不限於沿岸和聖馬可廣場(Piazza San Marco)一帶,連帶附近的橫街窄巷都不能幸免,剛巧正值潮漲,導遊早一晚就打聽聖馬可廣場潮水退定時間為早上10時,所以今早在酒店可慢慢享用早餐了。
  
                                                 鐘樓前仍有大量木檯未收拾                                                           其實我們10時30分才到達,較預定時間遲了,奇怪!用來讓遊客過「渡」的大量木檯仍未收拾妥當隨處擺放,來廣場潮水只是剛退去,較當地天文台預計還要遲了十多分鐘,現今氣候越見惡劣,亦難準確測定天氣,以後要順利旅遊威尼斯亦要看看「老天爺」的心情了。

                                與平日熱鬧的聖馬可廣場成強烈對比。      今天雨雪齊來天氣暗沉寒冷  廣場上的遊人更加稀少,連帶平日盤據的鴿子亦躲藏起來,著名的露天茶亦不見影踪,顯得冷冷清清,令威尼斯添上一塊憂傷面紗!與陽光普照的日子有著天淵之別,看來在全球暖化惡果下,在馬爾代夫的島國覆沒前,而首先是威尼斯第一個遭央了。

                                               雨雪齊來天氣暗沉寒冷  ,令威尼斯添上一份憂傷!       PS:想從另一個角度看看,可到我幾年前到訪威尼斯 (Venezia)的網誌啦!
                                                        
路霸
 
  • Miss遮
    • Miss遮

    • 2009年10月27日下午9:50


    Venice係我最想重遊既歐洲城市,希望佢唔好咁快陸沉啦!
    陰陰天既聖馬可廣場好有凄美FEEL!
    • 路霸
      • 路霸

      • 2009年10月28日上午11:25


      Miss遮 :
      我都喺咁話!雨中散步聖馬可廣場又另有一番味道!
      Diy
  • 噢!地利 Oh!tria

    我唔知啲枱係咁用 , 我以為之前開 party.
    • 路霸
      • 路霸

      • 2009年10月26日下午4:15


      噢! 地利 ..Oh!tria:
      你真喺識講笑架!
      Diy
  • Gael
    • Gael

    • 2009年10月25日上午12:27


    我上次去都係深秋時份,開始凍,見到貢多拉個碼頭,D水同地面真係差唔多高,浪大少少就會潑上岸!
    全球暖化加劇,威尼斯將來可能長期水浸!你去過咁多次,有無行過果D木台橋呀,我諗都幾一步一驚心
    • 路霸
      • 路霸

      • 2009年10月26日下午4:14


      Geal:
      啲潮水真喺同岸一樣水平,我真喺估到佢快沉過馬爾代夫,
      導遊一早打聽水脹時間,所以我無行過木枱。
      Diy

沒有留言:

張貼留言

多謝到訪路覇blog!請留言分享