2017年2月20日 星期一

大狗餐廳

    
 2008-06-03  12:15

  我不是養狗的人仕,但我在歐洲的多年遊歴,在旅途中遇到不少狗狗、貓貓等寵物,我發覺它們都有一個共通點,就是長相有善,平易近人,陌生人走近逗弄,它們都欣然接受的,非常馴服,由其經過當地一些有養狗的民居,亦不見有亂吠的恐佈情况;另一樣是有些牧羊犬、金毛、拉布拉多等大型狗隻,體形零舍巨大,毛亦也特別長,不知是否與周圍生活環境有關呢。

   記得幾年前到佛羅倫斯 旅行,在途中一山丘上的餐廳晚饍,最有印象是餐廳有兩隻約 三百磅 的巨形牧羊狗及狼狗,俗語說「好狗唔攔路」,但它們就是橫臥在門口,任老闆用盡方法它們也不為所動,問你服未!最後我們只有由橫門進入,老闆向我們解釋,是因大狗年紀大情緒化,所以才有此反叛行為,老闆真體貼大狗,我相信有跟團到意大利的朋友,都有到過這間「大狗餐廳」呀。
PS:可惜!最近有朋友通知我,其中一隻大狗前年死了,剩下一隻整天都悶悶不樂,可憐!
路霸

14 則留言:

  1. 我99帶埋愛犬同我地行街, 坐低飲咖啡, 店東唔趕之餘, 仲會主動俾水愛犬飲架

    回覆刪除
    回覆
    1. 老闆好照顧狗狗,
      外國人養狗好自重,連狗狗都好乖,
      由其大狗,見佢地好定,
      百貨公司亦可以由狗逛架。

      刪除
  2. 一隻大狗前年死了,剩下一隻整天都悶悶不樂,失去老伴真可憐!

    回覆刪除
    回覆
    1. 狗狗年紀大...過世,無可奈何
      同人一樣,失去多年伴侶,亦一定傷心難過,另一隻其實亦已離世!

      刪除
  3. 下!!真可憐另一隻!!
    300磅真係好利害!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大狗真喺好巨,香港好少見咁大隻狗。
      好陰公,但無可奈何,其實另一隻亦已離開了。

      刪除
  4. 我覺得大狗多數好乖,細好就好鍾意撩交打咁.

    回覆刪除
  5. 冇咗同伴對佢哋係大打擊,尤其佢哋生性係忠心同長情

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信喺呀!
      狗狗比較忠心,又有情意,失去同伴好難過!
      大狗亦離世!

      刪除
  6. 狗狗好有人性 , 難怪可以做人的良伴好友 .

    回覆刪除
  7. 哈,我是貓痴,對狗狗有點怕。

    回覆刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享