2013年11月3日 星期日

法蘭西情意 (法國深度行)

2010年2月7日上午11:12公開累積瀏覽 668 17

                                          雪儂梭古堡(Chateau Chenenceau)(網上下載)
      好多網友們問起我今年是否會出外旅遊,左思右想考慮了一段時間,在兩個月前以決定去向報了旅行團了,由以往直接向旅行社報名,今次反而透過代理辦理,方便快捷服務貼心而且優惠多多,講了一天都未到肉,今次選定了單一國家——法國深度遊,雖然多次到訪法國,但只都限巴黎和週邊地,實在無法深入了解法蘭西情意。



    而啟動今次到訪的念頭,是在《高清翡翠台》內看了一個BBC電視節目「花花世界」(英文名好像是 80 world gardens ),內容是介紹世界各地的八十個著名花園,有一輯是介紹法國的兩個花國,其一是世界著名巴黎近郊的凡爾賽宮,我已經到訪過兩次,另一個令我神往法國中部羅亞爾(Loire)著名雪儂梭古堡(Chateau Chenenceau),好多遊客只重視古堡外形歷史,但她的花園才是主菜,無論在對稱設計、植物佈局、栽種品種都下了不少心血,雖然知道季節不合但都十分期待。


                                         聖米歇爾山(Mont Saint Michel)
     另一個是好多網友都有到訪過,是遊客必定要到的法國西部聖米歇爾山(Mont Saint Michel),小島山上的教堂修道院古跡和美味的蛋班戟,在不少電視旅遊節目亦有介紹,令我看到心癢癢,傳聞在今年法國政府要拆去堤圍上的車路改建為橋樑,還原她本來淺灘環境能有潮汐面目。
   整個行程由南至北,最尾一站是巴黎,不知是否受到電視節目「品味葡萄」的帶動,兩個幾月前我是第一個報這團,但代理謂旅行社以確認出團,果然不到一個月這 團三十個位全爆(實際31人),在茶會上我遇見的二十多位團友中,我竟然是最年輕的一位,可想而知..........,這些有經歴的人仕才有興趣的行 程,我亦雀躍三分的,原來我不經不覺已踏入了他們的羣組,嘻嘻!「升呢」啦!
    好快就出發,近日法國天氣不太理想,但應無礙今次旅程,我的網誌又有新題材與大家分享了。
出發日期2月14日

第1天       
下午1時30分起飛 乘德航飛法蘭克福,晚上11時30分到 法國 尼斯

第2天        
(法國南部)
尼斯(Nice)
蒙地卡羅(Monte Carlo)--------------- 賭場外拍照
康城(Cannes)---------------------------- 星光大道、影展會場
埃克斯-普羅旺斯 (Aix-En-Provence)

第3天      

普羅旺斯(Provence )
(過了薰衣草季節) 改到薰衣草&展覽館
亞維濃(Avignon)
主教宮(入內參觀) (Palais des Papes)

第4天      
(法國中西部)
亞維濃(Avignon)
嘉橋(Pont Du Gard)
古羅馬水道
亞爾勒(Arles)
古羅馬圓形劇場(梵高作畫主景)
卡爾卡頌(Carcassonne)古城

第5天    

        波爾多(Bordeaux)
阿卡雄灣(Bassin d’ Arachon)
(品嘗生蠔)
比拉大沙丘(Pyla Sand Dune)

第6天    

        波爾多(Bordeaux)
聖艾美倫(千酒之丘)( (Lussac Saint–Emilion)(AOC)
品酒之旅
莎拉小鎮(Sarlat)
品嘗松露(Truffe)& 鵝肝醬(Foie Gras en Conserve)
(Limoges)


第7天    
(法國中部)
羅亞爾(Loire)
克洛呂斯城堡(Chateau Du Clos Luce)
(達文西曾居住)
羅瓦爾河谷(Loire Region)
雪儂梭古堡(Chateau Chenenceau)
(以花園聞名於世)

第8天    
(法國西部)
        聖米歇爾山(Mont Saint Michel)
修道院(Monastery)
        (全日小島參觀)
剛城(caen)

第9天

        諾曼第海灘(Landing Beach)
        (二次大戰轉捩點)
        香特麗城(Chateau Du Chantilly) (賽馬之都)
(入內參觀)
        (午餐自費)
        入住古堡式酒店(古重晚餐)
第10天    

(巴黎)
         全日自由行購物
         (午餐自費)
     
         乘晚上7時航班回港



  • SkyBlue
    • SkyBlue

    • 2010年12月22日下午11:55


    真係好鬼靚, 真係好想去呀 ^^ 
    • 路霸
      • 路霸

      • 2010年12月23日下午4:22


      Florence :
      妳時間安排既話一定要去下!!
      Diy
  • Miss遮
    • Miss遮

    • 2010年2月12日下午3:55


    祝旅途愉快,玩得開心D,影多D靚相!祝路霸兄情人節快樂,新年進步!下面束花係送俾你太太的!
    • 路霸
      • 路霸

      • 2010年2月13日下午1:12


      Miss遮 :
      多謝妳!唔客氣啦!照單全收!
      祝妳有一個愉情人節!
      Diy
  • Tony
    • Tony

    • 2010年2月12日上午7:05


    真係好你又去旅行,法國我只係蜻蜓點水,去了巴黎,祝你新年快樂,身體健康
    • 路霸
      • 路霸

      • 2010年2月12日上午11:52


      Tony:
      我上次都喺去過巴黎附近咋,今次叫做行多啲地方。
      我祝你步步高升,健康快樂!
      Diy
  • 小妹
    • 小妹

    • 2010年2月11日下午11:12


    看新聞法國在下大雪,希望對你中、南部之行沒有影响啦!
    • 路霸
      • 路霸

      • 2010年2月12日上午11:47


      小妹:
      多謝妳通知!
      尼斯而家喺2℃—10℃咁上下,巴黎凍啲0℃,唔喺太凍!
      Diy
  • 小妹
    • 小妹

    • 2010年2月10日下午10:58


    知你大年初出發,所以跟你拜過早年!
    Gong Xi Fa Cai!
    http://www.123greetings.com/send/view/02209810809401107617
    • 路霸
      • 路霸

      • 2010年2月11日下午2:38


      小妹:
      多謝妳!我祝妳青春美麗,人見人愛,車見車載!
      Diy
  • 貓b老鴨
    乘德航,好似冇荷航咁多野食,座位又窄.
    • 路霸
      • 路霸

      • 2010年2月11日下午2:36


      貓b鴨鴨 :
      去咗咁多次最好喺星航啲位又濶又大,嘢食最好喺國泰,法航最差!!
      Diy
  • Ayi
    • Ayi

    • 2010年2月10日下午9:55


    路霸:
    你 又去 旅遊丫, 行程有 10日咁 多, 一 定 好好玩囉! 祝你旅程愉快, 並祝新年快樂!
     

    • 路霸
      • 路霸

      • 2010年2月11日下午2:33


      悠閒 A YI :
      多謝妳呀!希望到時法國天氣好啲!
      我亦祝妳身體健康!
      Diy
  • 小妹
    • 小妹

    • 2010年2月10日上午12:00


    法國現在氣溫如何?去南部應該不會有大風雪掛?希望你行程順利,有驚(奇)無(危)險!
    歐元大約10.6,打算如何掃心頭好呢?
    我以為你在讚我添……原來讚自己!啍!
    • 路霸
      • 路霸

      • 2010年2月10日下午2:03


      小妹:
      哈哈!都喺讚妳架 !!不過加埋自己啫!
      尼斯都喺4℃—6℃咁上下,巴黎凍啲0℃有雪。
      未有目標買乜,到時再睇下!
      多謝妳!承妳貴言!最緊要好天氣
      Diy
  • 貓b老鴨
    原來去埋 諾曼第海灘,咁就可以幻想一下當年盟軍登灘情形,在岸上好似有一個哨站喎??(我記得電影情節有哨站,唔知真實現場有冇呢??) 又唔仲有冇登陸記念品賣?? 如有,拍下照給我看看啦.
    • 路霸
      • 路霸

      • 2010年2月10日下午1:55


      貓b鴨鴨 :
      喺呀!我擇咗去諾曼第,就喺想去睇下,有同事去過話有好多紀念品賣架,無問題,今次一定幫到妳,唔會好似上次咁!
      Diy
  • Pisces.f
    好羨慕你新年出團....我就.....唉﹗三歲抑或三十歲,都係陪阿媽拜年﹗你個行程都好豐富,我分兩次先去得晒法南同 Mont Saint Michel, 你就10日內一次過去晒,連 Bordeaux都去埋, 呢 D 咪跟團既好處囉....
    • 路霸
      • 路霸

      • 2010年2月9日下午7:10


      Pisces.F :
      我好羨慕你就真,成日見到名人同佢地吹水食靚嘢!
      過年好熱鬧呀!但我最怕。
      你都好孝順喎,同呀媽去拜年。
      行程都趕架,跟團喺咁架啦!你慣咗自由行梗喺要慢慢嘆,分多幾次嘆嘛!
      Diy
  • 小恩子
    都係,做導遊真係要兼顧好多野!都係自由d 好玩好過!哈!我都有睇過blog友去     聖米歇爾山 的相,真的好靚好靚呀!
    • 路霸
      • 路霸

      • 2010年2月9日下午6:37


      小恩子:
      喺呀!唔喺個啲材料嘛!希望天氣唔好咁差就好,可以影多啲相咁就可以同大家分享下。

      Diy
  • Helena
    • Helena

    • 2010年2月9日上午9:58


    路霸兄,希望你E次「升呢」旅程愉快!我會一直等你回來跟我們分享你的旅遊經歷。預祝新年快樂!
    • 路霸
      • 路霸

      • 2010年2月9日下午1:59


      Helena:
      多謝妳!返嚟咪有多啲嘢同大家分享下!
      Diy
  • 小恩子
    我都好想去呢!是跟那家代理?下次我也考慮一下~ 你次次去的地方都好吸引呢!去多了,你可以帶團啦~
    • 路霸
      • 路霸

      • 2010年2月9日下午1:57


      小恩子:
      妳安排下咪得,計劃下啦!喺「中銀旅遊」呀。
      我去啲地方無乜嘢玩好多人話悶架,
      我邊有本事帶團呀,玩下就得,做導遊好辛苦。
      Diy
  • 車厘子
    嘩......好有氣派哦!
    • 路霸
      • 路霸

      • 2010年2月9日下午1:34


      Cherry:
      傻啦!邊喺呀!
      Diy
  • Pang
    • Pang

    • 2010年2月8日上午12:09


    你 好呀~我六月時想同男朋友去20日歐洲... 我會先去belgium探親...佢會帶我去amsterdam... 之後自己再去london...paris同italy(rome.威尼斯.梵諦岡)... 其實冇咩諗過要shopping...所以都預~20000... ..
    • 路霸
      • 路霸

      • 2010年2月9日下午2:20


      Candy:
      玩20日好開心呀!威尼斯、倫敦&巴黎咁浪漫自己去好可惜呀! 通常由阿姆斯特丹先坐火車去巴黎玩完,再坐Euro star去倫敦,再飛落去羅馬、威尼斯,再由米蘭飛返回程機(唔知妳要邊度走)。唔去倫敦可以平..
  • 貓b老鴨
    到 波爾多,又可以試 / 買 紅酒喇.
    • 路霸
      • 路霸

      • 2010年2月9日下午1:22


      貓b鴨鴨 :
      試下OK,買就唔會啦!我既主菜唔喺個啲!
      Diy
  • 小妹
    • 小妹

    • 2010年2月7日下午9:58


    恭喜你升呢了!
    情人節出發……百感交雜!
    看見別人出外旅遊,總替他們開心……亦期待不久將來能往自已的夢想國度遊歷!
    你去多久?14天?那麼你回來後,便可欣賞到我嘔心瀝血嘅印度blog,希望到時不要嫌..
    • 路霸
      • 路霸

      • 2010年2月9日下午1:13


      小妹:
      哈哈!升呢咪即喺入咗耆英團囉,
      情人節對我無乜特別啫,年初一出發就趕咗啲。
      我旅程無咁耐11日。我最鍾意睇旅遊blog,唔會覺得悶架,寫旅遊blog要好有心機同耐性,好直得支持,咦!好似讚緊自..

2 則留言:

  1. garcinia cambogia http://BestFreeSpinner.com provides a free web based spinning service, and professional article spinning software.
    Please do not abuse this service by using it in other programs/scripts without
    permission.

    Best Free Spinner garcinia cambogia extract

    My homepage garcinia cambogia reviews

    回覆刪除
  2. garcinia cambogia reviews
    With havin so much content do you ever run into
    any issues of plagorism or copyright violation? My site has a lot
    of unique content I've either written myself or outsourced but it
    looks like a lot of it is popping it up all over the web without
    my authorization. Do you know any solutions to help stop content from being stolen?
    I'd definitely appreciate it. garcinia cambogia

    回覆刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享