2013年11月4日 星期一

大狗餐廳

2008年6月3日下午12:15公開累積瀏覽 115 4

    我不是養狗的人仕,但我在歐洲的多年遊歴,在旅途中遇到不少狗狗、貓貓等寵物,我發覺它們都有一個共通點,就是長相有善,平易近人,陌生人走近逗弄,它們 都欣然接受的,非常馴服,由其經過當地一些有養狗的民居,亦不見有亂吠的恐佈情况;另一樣是有些牧羊犬、金毛、布達拉多等大型狗隻,體形零舍巨大,毛亦也 特別長,不知是否與周圍生活環境有關呢。
  
    記得幾年前到佛羅倫斯 旅 行,在途中一山丘上的餐廳晚饍,最有印象是餐廳有兩隻約 三百磅 的巨形牧羊狗及狼狗,俗語說「好狗唔攔路」,但它們就是橫臥在門口,任老闆用盡方法它們也不為所動,問你服未!最後我們只有由橫門進入,老闆向我們解釋, 是因大狗年紀大情緒化,所以才有此反叛行為,老闆真體貼大狗,我相信有跟團到意大利的朋友,都有到過這間「大狗餐廳」呀。
PS:可惜!最近有朋友通知我,其中一隻大狗前年死了,剩下一隻整天都悶悶不樂,可憐!
路霸
  • garfield
    路霸:
         我都覺得歐洲人對貓狗是好好的,不過我個人就偏向寵愛貓,你見我外號叫嘉菲就知啦! 哈, 仲有我好鐘意在旅途中拍下相遇的貓,在我的blog  內都有一隻瑞士貓. 記得在丹麥參觀嘉士柏啤酒廠時就有一..
    • 路霸
      • 路霸

      • 2008年6月6日下午3:41


      garfield:
      外國人對待動物的態度,不只是寵物,是視為家庭成員、朋友,互相平等,動物是知性的,亦會以友善之心回報呢。
      Diy
  • Helena
    • Helena

    • 2008年6月4日上午11:31


    真係同狗唔同命!而家四川D狗就分分鐘性命不保了。
     
    • 路霸
      • 路霸

      • 2008年6月4日下午12:37


      Helena:
      喺呀!在大陸啲狗隻地位完全不同架!
      Diy
  • Longbell
    我係德國 / 奧地利搭火車時, 看見 D 大狗可以和主人一起搭火車的, 大狗佢地真係好聽話, 在主人身旁唔會亂咁衝!  
    其實我有想到一個問題, 大狗牠們要付款嗎?? 下次有機會再看見時問下佢地的大狗主人先!! 
    • 路霸
      • 路霸

      • 2008年6月4日下午12:37


      longbell:
      我亦想知是否要收費呀!只有歐洲才可以比狗隻上火車及入餐廳,但主人的自律是十分重要的。
      若換轉在香港就問題多多喇!
      Diy
  • Miss遮
    • Miss遮

    • 2008年6月3日下午6:58


    我冇去過FLORENCE所以冇機會見識個隻大狗!不過我見歐洲人真係好鐘意拖狗出街行!佢地狗因為見慣世面(成日有得出街),所以行得好啖定,唔多會亂咁衝!
    • 路霸
      • 路霸

      • 2008年6月4日下午12:38


      小蓉蓉:
      喺呀!可能地方大,狗隻的心情可以好輕鬆,無咁燥!
      Diy

沒有留言:

張貼留言

多謝到訪路覇blog!請留言分享