2017年2月17日 星期五

不經不覺寫網誌已接近一年,回想初初開始寫的時侯

2008-05-01-13:08


不經不覺寫網誌已接近一年,回想初初開始寫的時侯, 可能與其他網友寫blog的原因不大相同,而我只是為了滿足十歲姨甥仔的求知慾,與他每次見面時,都要求我講述過去歐洲旅程的經歴,每事問真的有不勝其煩(他抗議呀!),我又不想求其應酬他,加上我當時亦有上yahoo的討論區,有些網友的提問,若我知道的,一定會盡量回應,由於篇幅所限不能盡如人意.........。

   後來突發其想不如在網誌交代,我姨甥仔亦懂上網,可以隨時隨地看網誌,不用再煩我,初期寫blog只是摸石過河,不知就裡,整理資料已花了個多月時間,首先上載是「東歐行程」想不到真的有人會看,因緣際會而結識了一大群網友  (小妹、小蓉蓉、小塵、天使鴨鴨、文迪、曾淑儀、周太太、Bi Bi、longbell、meiji2pp、Helena、garfield、bella  ragazza (Fatina)、kucing、kaki .....  等等  & 各位訂閱我的blog的網友 &  經常瀏覽而無留下名字的網友,不能盡錄了,在此衷心多謝大家)當我瀏覽你們的網誌,大家抱着助人自助的精砷,在交流分享中令我擴濶視野獲益匪淺。
在此多謝各位網友的繼續支持,我會努力落去的!




  事先將張揚這篇是07年的舊文,只是再次重溫「東歐旅程」最後的一篇
“我很羡慕歐洲人,可以好自豪地展示在參觀者的面前,見證他們的歷史及文化。”

     在整個行程的遊覽,深深感受到歐洲各國政府及人民,對保育的堅持,他們在保護及維修付出相當大的代價,不論是古蹟、自然景物和文化遺產,保存非常完好。所以我很羡慕歐洲人,可以好自豪地展示在參觀者的面前,見證他們的歷史及文化。 

     最令人感動的是德國的城市,在二次大戰時幾乎全被夷平,德國人花了幾十年的時間,在原址修建所有被毁的古蹟及重要設施,好讓後代能重新擁有前人留下的印証,一個都不會放棄。

     反觀香港這片地方,只是為了發展一個舊區或方便建一條路,就大量拆去舊建築物及古蹟,『無幾十年的舊建築物,何來千年古蹟』,再這樣下去香港的過往歷史就去蕪存菁,就一件不留,可能正合某些人的心意,所為提倡環保及公民意識,自己都不能身教如何服眾呢。
    「跟團到東歐的十天旅程」亦全部完結,多謝各位網友的兩個多月的支持及提供寶貴的意見   

           謝謝!

預告:「跟團到歐洲其他國家」待我整理完後,稍後會上載,再與大家分享!
朋友若有其他意見歡迎提出diycfcase@yahoo.com.hk

PS:"少 Yahoo Blog了"

16 則留言:

  1. 香港仲要係拆左個真嘅, 再起番個假, e.g. 天星碼頭

    回覆刪除
    回覆
    1. 十年前我喺咁寫,但現在香港保育修護已大有改善,希望可以更上一層樓!

      刪除
  2. 依家計返你都寫咗成十年啦喎,好犀利.....
    相信姨甥仔都已經大個仔識自己去旅行了^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 無乜嘢呀!你都不遑多讓呀,
      07年到依家已寫了整整10年,中間變遷不少,以重上..旅遊後記..作一個回顧
      無錯....佢大個仔喇,現在英國留學,經常可到歐洲旅遊。

      刪除
  3. 2008寫BLOG,我和你差不多時間閞始寫呀,轉眼就快十年,你的姨甥仔已經好大個囉,好多YAHOO BLOG已失散,現在已經好少人寫BLOG,個個都走左去FB^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈..轉眼10年,世界變遷不少,我自己亦喺經歷了大起落,
      姨甥仔已是大學生,仲要實習三年先可畢業回港,
      現在真喺少咗好多人寫blog,自香港、韓國 yahoo blog 摺咗之後,blog友好多失散哂,以前大家好close,好似真朋友架,喜樂分享,好懷念,
      只有台灣、日本仲有較多人寫,
      唔知 google blog 仲可以維持幾耐呢?

      刪除
  4. 你的紀載詳盡如旅遊大全!

    回覆刪除
  5. 很多人都喜歡把旅遊過程紀錄下來,但想不到你起初是為了留給姨甥仔看的。
    十年真係一段不短日子。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!當年就喺咁簡單原因,寫下寫下就十年,當時遇上好多同好,大家ㄧ起交流分享,加上Yahoo blog真喺好用心推廣,又經常推介部份出色的blog友,好熱鬧好開心架,先寫到咁長。

      刪除
  6. 我都係差唔多時間開始寫。

    回覆刪除
  7. 噢!原來也有咁耐了,時間過得真快,真的不知Google blog可以維持到何時,不過,我也會努力繼續寫的!
    有機會和大家在網絡上互相交流是一件非常開心又有緣既事呀!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...我地都識咗妳都好耐喇!!
      轉眼10年喇,希望再過10年大家仲喺有連係!

      刪除
  8. 10週年快樂,希望能有下個10年。

    回覆刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享