2020年5月9日 星期六

年輕一輩望塵莫及(法國 French—亞維儂Avignon)

                                     亞維儂主要大街Jean Jaures      

         由舊城區恬靜街道行行下!轉了一個街角,便可來到市中心,一條法國梧桐樹林立的大街 Jean Jaures  , 將整個城市分為兩半,街道兩旁全是店舖、酒店、餐廳、食店,百無聊賴沿街漫行,法國人著重衣履打扮,潮流衣飾服裝店佔上大多數,當中怎少得法國潮流連鎖品牌「Kookai」,但路過街口時,竟然遇上超貴名店「Hermes」,在這小小市鎮居然也有名店!忽然間街上人來人往熱鬧起來,看到人們湧往餐廳和食店,才醒起是午飯時份,與剛才的舊城區景況相距甚遠。
                                               亞維儂午餐時份,Jean Jaures 街上人頭湧湧  

                                                          行到一間類似小食店的門外,

    我行到一間類似小食店的門外,見人頭湧湧,八卦走入去看看,原來是一間極像香港售賣街頭小食的店舖,嗅到有一陣奶蛋香味,一位肥大嬸正在製作法式薄餅,一邊招呼客人,全店只有她一個人工作,見她忙這忙那,但有條不紊,而且製作薄餅手法熟練,不到兩分鐘便可完成一份了。
     大家看到這熟悉的情景,不其然會聯想到香港的小食店,大多由嬸嬸(師奶)負責店務,居然來到這處亦是有類似的,從葉一南先生的文章得知,在食店工作是非常辛苦的,要刻苦耐勞工時長收入不高,我諗全世界都是只有嬸嬸們才有這能耐,年輕一輩望塵莫及,所以我好尊重她們的工作,每日照顧我的早午餐。

                                                                 一位肥嬸嬸正在製作法式薄餅  

   店內除了即製薄餅、格仔餅(窩夫Waffle),另外還有其他式糕餅出售,有蝴蝶餅、杏仁餅、蘋果批、杏桃餅等等,見到它們漂亮的賣相,以覺得好美味可口呀!而且還有我的至愛「蝴蝶餅」,對不起!式薄餅我要捨棄你了,1.05歐羅好平呀!待嬸嬸忙完她的工作,好心急呀!十分鐘過後,人龍消散,我的蝴蝶餅終於到手了。
                                             我的至愛「蝴蝶餅」、杏仁餅、香橙餅

                             蘋果批、杏桃餅等等,見到它們漂亮的賣相,以覺得好美味可口呀!

        急不及待送入口,餅身層層酥香脆鬆化好味呀!是標準的蝴蝶餅,最怕遇上「死死實實」的,牛油香加上奶蛋香與溶了的糖,混合了麵粉,就成了這美食,簡單的材料,但就不是隨處可嚐到呀,我諗麵包師能努力用心去做,一定會做得好的,我不消一刻便將它消化了,滿足!!
                                                         餅身層層酥香脆鬆化好味呀!是標準的蝴蝶餅                                                     


路霸
2010/04/29 13:42



因為 google 無故 delete 哂,前 Yahoo Blog 的所有相片,所以見得閒再重新upload

13 則留言:

  1. 原來已經10年前!!
    我都幾鐘意去法國旅行~D野食好好味~蝴蝶酥我都好鐘意~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀
      已經十年前㗎喇
      因為之前嘅post冇曬相
      而家索性直接將成個流程上載番去
      我睇番都覺得幾有趣
      大家咪當新post再睇啦

      刪除
    2. 其實再過10年再睇法國仍然係一樣XXXXXXD
      所以可以當新blog睇XXXD

      刪除
    3. 同意
      可以再出發就梗係更好啦

      刪除
  2. 網上既野就係咁, 永遠不會預料到,這個法國行程路線又真的很不錯,可惜現在四處也去不了,希望快點回復正常, 大家可以又再出國啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意
      網絡服務提供者,都係以商業形式掛帥,用上咁大嘅儲存空間,當然要作出取捨喇...
      往往只喺景物依舊人面全非,
      希望疫情快得過去大家回復正常

      刪除
  3. 法國只是旋風式到過 (笑)
    鐘意法式薄餅 ,蝴蝶餅,真係好好食,
    噴係在香港食(^^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 更正:
      只係在香港食
      急凍叮叮加熱法式薄餅(^^)

      刪除
    2. 喺呀
      所以當年個選擇咗法國,單一國家深度遊,可以更加深入了解法國人情景物

      刪除
  4. 歐洲國家不會胡亂拆掉建築物,很多不同風格的建築都依然矗立。真是十年如一日。
    我去不到那麼遠,但喜歡看電視上的旅遊節目。你能夠常常飛去歐洲見識,真是很好的一件事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一來係佢哋保守意識
      希望無太大改變
      所以城市環境都係十年如一日
      另一方面
      修復係需要大量資金
      少不免佢哋亦都唔想用太多錢去改變成市結構

      我用年輕時
      重有能力同埋健康去下遠行
      而家年紀漸大體力不足
      不允許我遠行了

      刪除
  5. 阿維儂有去過呀,也非常喜歡.歐洲甜品通常很甜,難得搵到啱吃的.^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個舊城區都幾好都係得一條大街方便, 景點好多主教宮、斷橋

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享