2013年10月10日 星期四

意大利 (Italy)→佩魯賈(Perugia)盡顯大戶豪宅的氣派。

2009年6月11日下午4:58公開累積瀏覽 176
   侍應生引領我們進入飯廳,內裡仍保留了昔日的佈置,牆上多幅油畫和壁燈擺設更添典雅的氣氛,天花板的花卉形水晶吊燈光彩奪目,盡顯大戶豪宅的氣派。
   敝大的房間內只放了幾張餐檯,餐桌已擺放整齊餐具,多枝紅酒已開瓶透氣準備妥當,只待我們入席,團友中有不乏識飲識食人仕,已急不及待為各人酙酒品嘗,酒過三巡大家討論紅酒,而我只有傾耳而聽完全答不上,終於上頭盤。
  柏爾馬風乾火腿配焗酥皮羊奶芝士,火腿咸香肉質偏瘦不似一般的油膩,入口立刻溶化,而羊奶芝士外層香脆內裡融化了的芝士奶味輕似忌廉,份量少少適中,沙律菜配意大利黑甜醋,可以起中和口味作用。
     燒羊肶和羊架配青葡萄,我本身不吃羊肉的,今次破例嘗試,羊肶肥美肉腍而羊架肉味香濃在骨子裡,配青葡萄比較有心思,酸味可以平衡羊肉的臊味,又可令舌頭口腔青有新味道,可惜肉熟了點。
   主菜烤魚扒,不太清楚是甚麼的魚扒,味道比較淡,肉質細緻,不過又是烤得熟了點,失去魚的肉汁,可惜!
         甜品是藍桑子奶凍,新鮮的藍桑子果醬酸酸甜甜配滑滑的奶凍,好好味。最後以意大利咖啡給今晚豐富的晚飯劃上句號。
PS:佩魯賈的行程隨著晚飯的結束而完結了。
路霸

    9 則留言:

    1. 個頭盤睇到人流哂口水喇~~~

      回覆刪除
      回覆
      1. 唔好意思,正常我唔會咁遲覆,啱啱先睇到妳留言!可能之前set錯咗
        哩餐好正,氣氛好好,食得好慢,大家好多嘢講,好開心!

        刪除
    2. 精美的餐具,配上食物更加吸引﹗

      回覆刪除
      回覆
      1. 唔好意思,正常我唔會咁遲覆,啱啱先睇到妳留言!可能之前set錯咗
        今餐意大利餐食的確好正,仲有佢喺一座大宅內食,好有氣氛。

        刪除
    3. 剩睇擺設已經覺得有被重視感覺, 餐廳好有心呀!
      係呢, 點解你個留言欄會去咗另一個版面留言嘅?

      回覆刪除
      回覆
      1. rity
        其實我都唔知點解留言會變咗位!!
        個餐喺幾正,哩個意大利美食團超正~~

        刪除
    4. rity
      其實我都唔知點解留言會變咗位!!
      個餐喺幾正,哩個意大利美食團超正~~

      Ho
      今餐意大利餐食的確好正~

      回覆刪除
    5. 我都想再去意大利,真係好多美食。

      回覆刪除
      回覆
      1. 哩個意大利美食團喺幾正,團費唔貴!

        刪除

    多謝到訪路覇blog!請留言分享