2013年10月7日 星期一

意大利 (Italy)→佩魯賈(Perugia)重見天日有撥然開朗的感覺。

2009年5月25日下午1:16公開累積瀏覽 180
                                                                           意大利的國父艾曼紐二世
      參觀完畢山內城,再使用自動電梯直上到山頂,在山內環境陰陰暗暗,到山頂重見天日有撥然開朗的感覺,出口不遠處就是意大利廣場(Pza. Italia),廣場矗立一個騎馬銅像,他就是統一意大利的國父艾曼紐二世,其實一直到十八世紀末,才由佩魯賈出生的艾曼紐二世統一割據意大利各城邦的貴族。但有趣的是在這統一的過程中卻有兩個迷你小國在這意大利半島內拒絕和意大利王國合併,一個是聖馬利諾共和國(San Marino),另一個就是梵蒂岡
                                 佩魯賈舊城的主要街道 Corso Vannucci。
 
                                         道路兩旁全是三四層高的十八世紀古建築物
         穿過廣場就見到佩魯賈舊城的主要街道 Corso Vannucci,道路兩旁全是三四層高的十八世紀古建築物,建築物亦保存得完整無缺,街道寬闊而且商舖林立非常興旺,不竟是遊客區,商店大多是咖啡室、食品店、衣飾和售賣旅遊紀念品。

                                                                    這十八世紀古建築物的內裡是現代展覽館
路霸

    4 則留言:

    1. 哈哈, 路霸兄果然快手. 用COPY & PASTE , 一次過連留言都可以 搬埋, 方便啊. 讚! !

      回覆刪除
    2. 唔好意思, 小肥嘅意思系, 路霸兄如果沼用COPY & PASTE , 可以先 PASTE 去 Google Doc, 發佈到網路一次, 文字同相片都會留在Google Doc. 再copy Google Doc嘅內容落Blogspot, 咁就唔需要擔心 yahoo 關閉後d 相會失去. . . 你如果, 你唔介意 - 我可以用你喺yahoo 嘅舊post 做一次比你睇 ^-^

      回覆刪除
      回覆
      1. 真喺感謝!
        你真好人!
        為咗我啲無知人,好麻煩你!我當然唔介意喇!有得學下嘢幾難得
        謝謝!
        咁有勞你

        刪除

    多謝到訪路覇blog!請留言分享